Ett hem till Asterix?
Efter mycket tänkande så har jag valt att försöka hitta ett nytt hem till Asterix. Jag har fött upp honom själv och han såldes vid 8 veckors ålder men kom tillbaka till mig igen efter 5 månader. Jag har haft honom nu en lång tid men har insätt att han kan få mycket mer tid och kärlek än vad han får här hos mig. Jag har fått en sjukdom som har gjort att jag tappat orken.
Lite om Asterix.
Han är född 29/3 -06 och är en lejonhuvad kanin(endast pappan har stamtavla). Han är glad och sprallig och nyfiken på det mesta. Äter bra och det är inget speciellt som han inte gillar, men banan är en stor favorit ;) Han har testat att hoppa lite och det verkar han gilla! Jag vill att han ska få komma till ett hem där han får stanna för alltid och jag vill även ha kontakt med den nya ägaren då och då för att höra hur det går med honom för detta känns inte som någon lätt sak som jag bara kan släppa sen när han inte är kvar. Jag bor i västerås och ett krav är att den nya ägaren kommer hit så jag vet att allt går rätt till. Jag kan tyvärr inte sälja med någon bur för hans bur är lånad.
Finns det något bra hem till Asterix där ute? SKRIV isf :)
Asterix kostar 50 kronor, man får med lite av maten han är van vid. (lottie)
/alexandra
putt
#3 tack :) Japp, håller tummarna för att rätt hem dyker upp!
putt
Putt igen. =/
ska ta nya bilder på honom snart, om någon är intresserad av att se :P
Typiskt..
Ingen som vet någon annan som är intresserad? Eller någon bra seriös sida man kan annonsera på? Det är rätt akut, för han kan inte ha så roligt som det är nu. :(

Blocket är ett bra ställe att annonsera.
#10 ja kanske det är rätt bra, men jag har fått känslan av att det bara är oseriösa som hör av sig då.. :P
#11 Finns många seriösa där med =)
#12 ja det måste ju också finnas :)

Han är helt bedårande! Önskar jag kunde.. men jag är osäker själv på om jag hinner med och ska få "låna" kanin först innan jag bestämmer mig om jag tycker jag hinner ge tillräckligt. Annars hade jag gärna. Hoppas du hinnar nån.
#14 okej, synd =/
Börjar nästan fundera på att lämna ut honom till en fodervärd, vad tycker ni andra om det?
putt
puttt
puttis
han är fortfarande kvar
vart bor du?