Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 513 ggr
[Niike]
0

Favoritmat

Vad älskar din kanin mest i matväg? Som den gör vad som helst för att få ;)

Zvintos
0

Här hemma är det helt klart banan och jordgubbar. =P

[Niike]
0

Niike älskar morötter, och han tycker även om torkat bröd väldigt mycket.
Fia gillar det mesta ^^ Bayliss gillar nog torkat bröd mest, och Humles favorit är nog sallad eller persilja.. Han äter också det mesta, eller det gör iofs alla mina kaniner =)

kaningodis
0

Det är olika från kanin till kanin. Vissa älskar banan medans en annan vägrar att ens smaka på bananen. Om jag ska ge något som alla äter av så är det nog morötter.

Kastanjegårdens Kaniner

Siggen
0

Persilja! Och förut testade jag att ge dem jordgubbar, de älskade jordbuggar! :)

Mvh Sigrid

Mickis1994
0

Penny älskar jordgubbar och banan :) Typ det bästa som finns.

Omi är öberlycklig om han får jordgubbar, blåbär, hallon, banan..alla "goda" fruker(/bär) (;

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Sashhi
0

Irma: Kan inte komma på något hon inte blir överlycklig av. :P Men favoriten är nog ändå vattenmelon.

Hiroshi: Allt i fruktvägar.

Spöke: Min kräsna kille, är helt tokig i banan !

Not your mom, not your milk.

Jojsan
0

Channie älskar jordgubbar, men hon äter det mesta som ett matvrak.. Men jordgubbar är nog det hon tycker om mest.

Bebbe tycker inte om särskilt mycket, hon kan äta vissa saker ibland. Det mesta låter hon ligga och äter när hon blir hungrig. Men persilja och morotsblast brukar hon äta när hon får det, om det inte är jättemycket, då äter hon bara lite av det.

[Wera]
0

Vet inte riktigt, Nalle älskar banan! Mina små töser My och Mumin tycker om lite vad som hälst men dom är inte galna efter något dom tar det lugnt och äter :) Så jag kan inte svara åt dom ^^

Jordgubbsgodis
0

Mia äter absolut vad som helst        

Liga är mer kräsen men hon tycker om morötter äpple vindruvor och olika bär Walter tycker om typ samma som Liga och Pelle tycker om sallad morötter och äpple