Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 857 ggr
ciss
0

OT: Halloween

Vad ska du göra på Halloween? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Jag ska vara hos Matilda/matilds under höstlovet och då också Halloween, och vad vi ska göra vet jag inte riktigt men det kommer bli kul i alla fall :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#1 du menar väl matilds?;)

Jag har inget planerat.

Jojsan
0

Har inte heller planerat något… Men det kanske blir något halloween party.. Vi får se ^^

Taci
0

Jag brukar inte göra nåt särskilt, förstår inte varför det är uppståndelse kring det ^^

sputtnick_plexus
0

Jag vet inte :)

Christinen
0

Kolla på skräckfilm såklart!

moa88
0

jag och några kompisar ska först sammlas å byta om till våra maskerad kläder, sen ska vi åka buss till stan å gå runt i våra kostymer bara för att liksom =D, sen far vi hem igen å ser film å äter chips å godis =)

PaaatyPalm
0

haha, bus elr godis såklart :D:D:D haha. Nej man jag ska antagligen vara med folk :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Tina-A
0

Gosa med min hund :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

emms
0

hmm.. ska fråga några kompisar om de vill göra yard-running :D. Hoppas det :)

Emma

Viljans
0

Jag ska på kryssning med min bästis, brorsan och pappa :-)

Clariiz
0

Jag är i Thailand då :(

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Siggen
0

Haha, jag och mina kompisar har planerat att gå runt lite i Alunda i typ dräkter och lite så :) Tror vi skulle köra "bus eller godis" också, det är faktiskt ganska roligt, har såna minnen från det när jag var liten.

Mvh Sigrid

PrinzeZz
0

Jag ska rida hubertusjakt, eller ja inte riktigt hubertus utan mer en haloween-jakt som klubben anordnar. :) då ska man vara utklädd hehe jag ska antingen vara Voldemort och hästen nagini eller så ska vi vara varulvar för hästen har satt vinterpäls x)

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

thexclub
0

Jag har inget planerat egentligen men jag och en kompis (eller snarare en kille jag nyss träffat, så kompis vet jag inte ;p)  funderar på att dra på en fest hos en annan kompis. Me annars ska vi nog bara kolla på film och äta godis och så.. ;P

the vanity, it becomes insanity

Jusse-
0

vet inte.. men förmodligen gå och tigga godis ;)))

Mascot
0

Jag är i Stockholm då,
Ska vara där hela höstlovet ungefär.

Fnyan
0

Va me vänner :D kanske blir de nå halloween party nånstans, hoppas de iaf :P

gullenos
0

jag ska till min kompis land ;) för det mesta fiskar vi där och åker runt på en båt till olika öar x) vi ska vara där själva haha det e kul för en gång fick vi en gädda på fyra kilo hoppas vi inte får det då för jag vågar inte ta i den hahah :D

JBFFJ
0

Going bloodhunting…. (Mwuhahahahahaha)!

[chriistina]
0

Jag ska inte fira Hallowen, det var mest roligt när man var liten ^^
Ska bara se till och ha godis hemma så grannungarna kan få det så blir de glada :)

[Wera]
0

Jag ska klippa mig och vara hemma :)

Ellen95
0

Jag vet inte :P

kaningodis
0

#6 Det är ju en självklarhet! =) Förra halloween så satt jag och kollade på skräckfilmer hela kvällen…dock så blir jag aldrig rädd=(

#12 Varför är du ledsen över det?  Jag kan gärna byta med dig och slippa regniga höstdagar…=P

Kastanjegårdens Kaniner

Suzi
0

Vi firar aldrig halloween, fast vi kanske köper lite godis och kollar på någon film (fast absolut ingen skräckis…..)

flisan93
0

hmmm….vi får se;) Säkert vara med någon kompis och så, men troligtvis inget speciellt;)

galaxens
0

Jag ska på konfirmations-läger från måndag-fredag. Sedan på helgen får jag se :)

matilds
0

Cissi/ciss kommer hit och vi ska se massa filmer! Både skräck och vanliga tråkiga B-chick flicks! :) <3

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

[Niike]
0

Ett hett tips? är att saw 5 kommer den 24 oktober på bio!! :D
tror jag.

SE DEN.

Clariiz
0

#24; För jag skulle på fest med ett par kompisar, och efter att ha vart i thailand 5 gånger är det inte så roligt längre..
Fast iof blir man brun och fin :D Det är roligt..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Sashhi
0

Inte något planerat. Sitter väl säckad framför TV:n med godis i beredskap om småungar kommer.

Not your mom, not your milk.

gullenos
0

Är det nån mer än jag som inte tycker saw e läskig? den e bara lite äcklig men clownen den e fan skiitläskig. men han kommer inte så ofta haha ;P den e ganska rolig faktiskt ;) jag ska lätt se 5an ;D

[Niike]
0

#32 Tycker inte heller Sawfilmerna är speciellt läskiga, mer äckliga och riktigt obehagliga. Välgjorda!! Men läskigt för mig är överraskningsscener, vilket jag inte tycker det är speciellt mycket av i Saw. Men dom är grymt bra gjorda och jag ska absolut se femman! Har även läst att en sexa är på G, men är osäker;)

Yuki
0

Dunno.

kaningodis
0

#32 Jag har inte sett den men jag blir troligtvis inte rädd för den. Jag tycker mer att skräckfilmer kan vara lite roliga ibland, jag blir heller aldrig rädd för någon skräckfilm…vilket är tråkigt =(

Kastanjegårdens Kaniner

flikkan
0

Jag o nårra tjejer ska ut o gå "bus lr godis" För vi e så mooogna!

Haha, det är ju tradition å vi mst ju göra det i år ocksåå..
Sen ka vi väll träffa nårra killar lr nått….

Haha, det blir no roligt :)