Film, en sån riktig typisk tjej film xD haha . Och fyp en massa godis och sånt sheeit ;P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag och mina tjejkompisar brukar köpa överdrivet mycket gdis, laga mat tillsammans, oftast typ tacos. Eftersom jag är veg. åså det är lätt att göra och är skit gott ;D.
Sen brukar vi typ sitta och prata, titta på typiska tjejfilmer. Jah sånt :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag och mina vänner från högstadietiden brukar träffas lite då och då och ha filmkvällar och singstar-kvällar. Vi lagar mat, pratar, sjunger singstar, ser på film och äter godis.
Varje gång jag är med ''mina'' tjejkompisar och har tjejkväll så brukar vi köra sanning å konsekvens och sånnadär pinsamma saker. Förut var jag med 20 pers (både tjejer och killar) och körde ryska posten, men jag tror nog inte att ni är 20 pers (A). hhaa, men ja.. Låt fantasin flödaa=)
filmkväll, tjejmiddag, "modellfota" varandra (haha, gjorde jag och min kompis x) Stylade oss o så först^^), spa-kväll mm :)
MASSA godis, popcorn, chips, sanning och konsekvens, anden i glasen, tjejfilm, spökfilm, sitta uppe hela natten….!! :))
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Skräckfilm!!

haha vi har köpt SEX påsar chips, och mamma har fixat tårta x)
Så ska vi ha Idol xD och göra Sanning/konka
Modell fota låter intressant och Anden i glaset *rysa* Får höra om de vågar ;)
Så inte läskiga jennie lockar fram andar ur varje hörn x)
hoppas ni får det skoj =) fredag hela veckan är ju nu också ;)

Jo, men det är imorgon ;)
Jag är så nervös, har bara kommit på Idol och Sanning och konka, MÅSTE ha nått mer : )
MASSA onyttigheter, hehe :).
Ni kan sjunga singstar =) Det är ju superkul!
GUITAR HERO! <3
Eller ännu bättre ROCKBAND <3
Så jävla kul <3 :'D
(Clara goes beroende av rock band och Guitar hero)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jahaa, fick för mig om att det var ikväll ni skulle ha det :P
men vaddå ska ni se idol i morgon då? x)
#14; Dom kanske ska leka? ;D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#15 jasså, så vaken var jag ikväll xD trodde det stod "kolla" istället för "ha" idol, haha :P
Hade tjejkväll igår. Vi firade min kompis :D. Först åt vi på en resturang. Sen hyrde vi film och gick hem till mig och tittade. Men vi tittade bara i typ 10 minuter, det var en skräckfilm. Sen gick vi ut och träffade några till. Vi var typ 11st ^^ 8 tjejer och 3 killar. Sen gick vi runt i hela stan och sprang på folks tomter och dampade loss xD. Askul iallafall! Och idag var jag med min kompis så gick vi ut och tjuvplingade med 4st killar ^^. haha oh shit min cykel är vid en affär xD måste hämta den ahahah ^^.
Emma
Har aldrig haft en tjejkväll i hela mitt liv;D