Sår? Hjälp
Jag har sett så på en av mina ungdjur när dom var yngre men nu har försvunnit elr nå. Tror det är så att det växer ut päls bara. Eller jag vet inte, i nte så säker men, det har försvunnit på mina iaf ;)
// Michis
uh! *ryser* ser riktigt äckligt ut! Tycker du borde åka till veterinären, kan det vara något typ av kvalster/skabb/bett elr annat?

#2 Kvalster/skabb tror jag inte på, då han inte kliar sig eller visar obehag på något sätt.
Det ser mer ut som ett sår, typ att han har gått in i något vasst men då undrar jag vad, eftersom det är som typ ett kryss med päls i mitten 
#3 åk till vetten tycker jag :)
JAG HAR ALDRIG SETT DET PÅ MINA DJUR MEN DEN KANSKE HAR RÅKAT RIVA SIG PÅ NÅGOT.JAG TROR ATT MAN SKA TVÄTTA SÅRET NÅGON GÅNG OM DAGEN OCH LÅTA DET LÄKA UTAN ATT DET FINNS NÅGOT SMUTS I DET.
HÄLLSNINGAR!ANGELICA
HOPPAS JAG HJÄLPER NÅGOT

Jag har nu ikväll tittat lite närmare på såret och tycker det ser ut som att han har stuckit sig på något, kan vara vad som helst då han springer lös i hela huset då vi e hemma.
Såret ser mycket bättre ut nu ikväll och avvaktar med vet tills på måndag, framför allt då vet inte har helg öppet.