kallasfalt?
Ni som målat/behandlat era burar med kallasfalt har ni dragit ett eller två lager? Jag tyckte det blev rätt rejält första varvet så det känns som att det räcker, men det är ju svårt att veta :p Så hur många lager har ni kört?
putt

Putt, har också funderat på det.
puttis igen
Jag körde bara ett lager, funkade perfekt. Blir nog lite stark lukt i början också om man har två lager.
Not your mom, not your milk.
Har målat två lager ^^
ett lager :)
#4 jaa det luktar ju rätt starkt när det är nymålat. Och det är ett h_vete att få bort från sig själv! Jag gned och gnuggade så jag blödde i går :p Maken är svart lite här och var *s*
Nåja, jag var ut och kände nyss och det har hänt lite senaste timmarna iaf, men det behövs säkert ett dygn till.
Har det stått emot kiss och så bra fast du målat "bara" ett varv?
#7 jag använde handskar, fast jag fick på mgi en gång när jag glömde handskarna första lagret och då använde jag bara ett speciellt medel, tog bort det jätte lätt :) Det luktar inte så starkt tycker jag?

Ja man kan väl använda lacknafta tror ja :P
om man inte har lacknafta får man ta annat. Jag skrubbade på med aceton och galltvål. Acetonen gjorde ingen större verkan men galltvålen är som vanligt bra till det mesta ;)
jag hade två tunna lager
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Ett lager - och det har fungerat jättebra :)

Två lager har jag.
Jag ska måla min bur nu :). Jag har gjort en stor hylla och den målade jag med två lager. Tänkte göra det med buren också.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Hejsan!
Jag målar alltid med två lager, det ger bästa skydd.
Vänliga hälsningar
Susanne