Sänkt priset lite nu..
Hejsan!
Eftersom jag inte får sålt mina underbara kaninungar så sänker jag priset lite lite. Man ska inte "ge" bort kaniner utan dom har ett värde dom med.
Uppfödda i trygg miljö, stor bur, ute på gräs näst intill varje dag sedan dom blev tillräckligt gamla, grönsaker, bra hö och pellets. Friska o glada och fulla av bus!
Dom vill flytta nu när dom blir 8 veckor den 19 september.
För mer info titta på min hemsida: www.skanessmadjur.info.se
Mvh Malin

Lycka till, de är verkligen superfina!
Tack :) Ja dom är helt underbara!
Kan lägga till att jag tror dom kan bli riktigt duktiga i hoppning.
jag fattar inte hur du inte får sålt dom, hade jag letat efter en kanin hade mina ögon fastnat på en av dina sötnosar.
fast det är svårt på hösten ändå ..
#3 jag fattar inte heller det xD Folk måste komma hem till mig och umgås lite med dom, 5 min räcker så är man kär ;)
putt
Helt underbara ju :O hade jag varit ute äfter en sån så hade jag någo köpt en :-)

PUTT för sötnosarna!
tack <3
Super söta, men vad e det för nät du har på komspost gallret? :)
vanligt hönsnär :P kläd med mjukplast elelr va det är :S
#10 okey, ska nog köpa det, min lilla kanin tjej smitter igenom hålen :P
köpa? (A)

Putt!
Så söööta
:)
putt :'(
Va kostar dem? =)
250kr
okej. Styck? eller för allihopa?
vill du ha båda så skicka ett mail o berätta mer om dejsjälv. kan visst tänka mig båda för 250, hemmet är viktigast.
Okej . Jag funderar :) men jag vet inte om jag får för min mamma :O
prata med henne först :P
Vart bor du? :)
Lund - Skåne. Bor du långt iväg kanske transport kan ordnas.
Dessa kaniner är verkligen jättefina <3 Har träffat dom i reality! =)
#30 Tack :)<3 Håller helt med dej! :)
Hur vackra som helst <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Eller hur :) hur kärleksfulla som hellst mot varandra, sitter o slickar på varandra nästan alltid :9
man blir lite ledsen att INGEN är intresserad..
putt.. asså det är verkligen supermysiga kaniner!
Dom är verkligen underbara… men tyvärr har jag samma problem… 4 underbara killar!
jag hade kunnat tänka mig en av dina pojkar, men sålänge dessa är kvar kan jag inte ta in fler..
Har du satt in en annons på blocket?
Jag har nu levererat alla mina 4 denna helgen… tog en vecka efter insatt annons!
Lycka till!
Ja det finns annons på blocket och har funnits där mycket länge. Men har väl otur..

#39 dålig tid på året att få bebisar antar jag :/ Vår/sommar brukar vara as lätta.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Bara så synd… de är ju så ursöta! Hade jag haft plats med fler så hade jag inte tvekat!