Få inte för er ngt!
Nu har jag reagerat på en sak! I en tråd så fick flera personer för sig att "författaren" till tråden inte hade råd med veterinärkostnader! Hon hade inte sagt något ALLS om att hon inte hade råd!!
Tråden handlade om något HELT annat och jag tycker att man ska hålla sig lite bättre till tråden.
Flera stycken påpekade att innan man köper kanin så måste man se till att ha råd med veterinärkostnader, det är ju helt rätt. Men det var någon helt annan än trådskaparen som sa att den kanske var dyrt med veterinär!
Så få inte för er något ni inte vet!!!!
?? öh
grymt onödig tråd xD
#2: Men vadå grymt onödig tråd? Det här är väl inte alls ngn onödig tråd? Jag ville bara säga att många får för sig saker de inte vet, och att de kanske ska läsa inläggen lite nogrannare innan de skriver ngt!
Skulle inte du bli ledsen om du gjorde en tråd som handlade om en sak, och sen får en massa personer för sig att du inte borde få ha djur för att du inte har råd att betala veterinärkostnader!?

TACK SAMY! :D :D :D
#1 #2 Lättare sagt: HELT NÖDVÄNDIG TRÅD, eftersom alla på kif för för sej skaer helatiden som kan SÅRA folk rejält..
ibland kommer oväntade utgifter. kaninen kan bli allvarligt sjuk! kostar massor av tusenlappar om man har otur! tycker du ska sluta att hacka på folk. finns några här inne kankse som inte hade råd att få sin kanin frisk så den blev avlivad eller nåt? TÄNK hur dom känner sig när dom läser denna tråd!!

#5 jag tror hon riktade in sej på en tråd jag skrivit tidigare, de blev massa sånnt där tjat då,
#5:Tror du har missuppfattat.
Utgick efter tråden Fnyan gjorde där många fick för sig att hon inte hade råd med veterinärkostnader när ngn annan sa att det kanske var dyrt. Du borde läsa tråden och innläggen så fattar du nog. :)
men det var ju nån på hennes tråd som började att prata om att det kan vara så att man inte alltid har råd och då blev alla upprörda osv .. så det var inte menat åt just fnyan utan till den som börja prata om att det kan vara dyrt! så jag tror du har missuppfattat allt .. Och ja jag tycker detta e en grymt onödigtråd jag får tycka vad jag vill utan att bli påhoppad
#8: Okej men om det nu var så att alla riktade sig till den som skrev så, tycker jag ändå att det var onödigt att skriva det i Fnyans tråd när det egentligen handlade om att hennes hona hade fått ungar utan att hon visste det!
Och Fnyan trodde ju att alla skrev till henne. och jag är då nästan säker på att någon som inte orkade läsa alla inlägg trodde att hon någonstans hade sagt att det var dyrt med veterinär, och komoenterade.
Och, såklart att du får tycka vad du vill. Men jag förstår iallafall inte vad som är onödigt med den, när hon vart jätteledsen över att det iallafall såg ut som att alla skällde på henne!
#9 Jo jag håller oxå med dig om att det var onödigt att skriva det på just hennes tråd! Jag menar att jag tycker den e onödig för att ni kunde istället fortsätta skriva på hennes försörda tråd då hadde ni kommit fram till detta ochså så då hade du sluppit starta denna tråd!
#10: Okej bra!
Jag gjorde denna tråd för att uppmana alla på kif att inte få för sig ngt som de inte vet, och utgick efter vad som hände i fnyans tråd. Så jag gjorde den inte bara för att tjata vad som hände i hennes tråd, även om vi kom in på det ämnet. :)
Så där. nu är tråden låst. Nu ska jag gå ut med kaninerna, kommer tillbaka om ungefär en timme.

Trodde disskutionen avslutades när Marhai låste tråden . förstår inte varför det ska tas upp igen ens.
the vanity, it becomes insanity

Jag förstår inte ens att ni orkar hålla på att tjafsa… Och ja, jag vet att ni kommer uppfatta mig som dryg, men man blir så less på allt tjafsande.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Ni bad dem att låsa tråden,
& sen startar ni en ny om samma sak?
Tycker ni kan låsa denna tråden oxå! Den kommer bara riva upp saker som inte har någonting med det här att göra!
Låser den här tråden!
Tycker att det stämmer som i #0. Om man ska skaffa ett djur måste man vara berädd på att det kan komma skador och sjukdommar som man måste betala, har man inte råd så bör man inte ha djur om man inte kan ha den frisk. Man avliver presis inte människor när dom är sjuka elelr har fått en skada dom gör ju allt för att betala så den blir frisk vaf gör man inte samma sak till sitt djur? Djur? människor? någon skildnad eller?
#13-15: Skriver det igen.
Jag utgick från den tråden när jag skrev den här. Jag ville bara säga att man inte ska få för sig saker man inte vet! Det var inte meningen att komma in på ämnet igen även om det blev så.
Och nu är ju tråden låst, så inga mer diskussioner har kommit upp heller. Hoppas att det är ur världen nu men till alla: få fortfarade inte för er saker ni inte vet!