Hermelin säljes
Hur många kaniner har du nu?
Samanlakt 7st..
De är problem med min medelar sida så ni får gjärna mejla. gumman_89_1@hotmail.com
Glömde vist skriva att dom fins i växjö (alvesta).. Bor du en bit bort går säkert tansoprt att ordna.
Nu funkar medelande sidan igen men ni får gjärna mejla ändån ^^
putt
putt putteli putt
putt
pött
putt
putt
Hur är de bara 1 kille o en 1 tjej som söker hem
putt
Är de verkligen 100% hermelin? Det ser inte ut som det, varken öronen, kroppen eller huvudet :S ?
de är de.. Hon ser anulunda ut i värkligheten.. öronen tex är inte så långa som dom ser ut att var på bilden. hur långa ska öronen va på dom?
putt
putt
putt
putt
Jag tror nog du blivit lurad om någon sagt att föräldrarna är hermeliner. Hermeliner ser inte alls ut så där, varken i kroppen eller öronen precis som Wera säger. Jag har en själv som är renrasig med stamtavla. Men söt iaf!
#19: Håller med.
Sådär såg öronen och kroppen ut på mina dvärgvädur/hermelin-korsningar.
Så att bägge föräldrarna är rena hermeliner tvivlar jag starkt på.
Dock påverkar ju inte det kaninerna i sig.
De är fortfarande söta.
i så fal har min uppfödare med blivit lurad för han är inte den typen som lurar folk.
putt

vill bara säga att jag vet flera unga hermeliner som har/haft liknande utseende som ungar/ungdjur. De kanske inte blir de finaste utställningsdjuren men de kan absolut vara renrasiga… vet inte om dom är det men visst kan dom :)
lycka till :)
putt
#14 En hermelin kanin ska max ha 7cm långa öron :)
Visst kan de vara så att en hermelin kan se ut så som ungdjur, och så ändras den när den blivit äldre, dock tycker jag attd en ser lite stor ut för att vara hermelin vid den åldern också, men det kan vara så att bilden luras. Men jag tvivlar stark på att det där är en hermelin ^^
De börjar jag med göra..
kan någon ta bort de tråden så gör jag en ny..