jag gör..
är förbannad!! Linda skulle ju inte åka ut :(
Men nu håller jag iaf på Lars :D
Nepp, det gör jag inte längre, har tröttat på det.
Kastanjegårdens Kaniner
Jag ser lite ;D Av killarna så hejjar jag på Robin B och den yngsta Johan , heter han så?
Och av tjejerna så hejar jag på Jenny :P
// Michis

jag gör ;) Hejar på Yasmina och Alice ;D <3 fast jag tycker inte dom har tagit med så jättebra detta året dock

#1 Linda var den rödhåriga va? Om det var det så håller jag med dig, kan inte förstå att hon åkte ut.
Håller även på Lars.
Marsvin 4-ever
.

Håller på Johan (rysningar av hans senaste senaste When You Are Young- The Killers, iofs har jag alltid kärlekat Killers <''3) och Anna.
Japp jag ser på idol. Just nu faktist, men smugit hit lite i reklamerna. Äligt talat så tycker jag (Stvaning?) Lollou.
Åh, ja ! Men bara för att mina favoriter är kvar.
Alice Svensson och Johan Palm. <3
Not your mom, not your milk.
Usch, Johan Palm är så jäkla kass så jag mår illa av snorungen ^^
Jag håller på Lars, absolut! :)
#5 Japp stämmer bra det.
Tyckte Anna var jättebra ikväll :)
Johan och Alice 
#9: Haha, håller med. Han står ju nästan bara och skriker :)
Anna var bäst tycker jag, i och för sig såg jag ingen annan men endå ^^

Tycker att det är bra klass på artisterna i år.
Men kan inte fatta hur "kalles kaviarsnubben" kan vara kvar.
Sen har jag även svårt för Jenny.
Loullou el hur det nu stavas? är fantastisk men hon är en soulstjärna. Hon passar inte i detta fack.
Marsvin 4-ever
.
#13 Kan bara hålla med! Förstår inte heller hur han (Jesper tror jag han heter) kan vara kvar!
Jenny gillar jag men det är nog mest pga av att hon ser ut som en idol, rösten är väl inte direkt kanon.
Loulou gillar jag inte, jag stör mig på något sätt…Men hon har en bra röst.
Jag ser varje program :D
Håller på att se det nu, har bärbara i knäet och kollar på det samtidigt.
JOHAN är bäst !<3
LARS <3
Jesper ska ut!!
Hoppas Jesper åker!
Eller egentligen hoppas jag Sepide eller Loulou, men det lär man ju bara få drömma om så .. :P
Jag har röstat på Kevin o Lars =D
Gillar Kevin mer o mer alltså.. haha :D
#18 braaaa att du röstade på larsan (Y) :D
tycker också mer o mer om Kevin.. han är skön :D
FAN rent ut sagt att det inte va jeppe som åkte… fast Jenny var inte spec bra ikväll, men jag gillar henne mer än kaviarkillen iaf ;S

Vi får hålla tummarna att "kaviarsnubben" åker nästa gång. He He.
Fast Jenny saknar jag inte.
Håller med om att Kevin växer för vart program.
Marsvin 4-ever
.

Loulou har jag tyckt om ända från början<3 Nu har jag börjat gilla Lars :P han bara ääääger<3 låten han sjöng igår (3) och i förrgår var ju bara fööör bra<3 haha :) sen tycker jag inte om Jesper och Jenny. stör mig på att hon snackar om hennes reuatism och dessutom så är hon inte så bra heller, enligt mig :) Alice är gullig och sjunger faktiskt rätt bra också :P Linda, varför åkte hon ut? Linda var ju bra!
Mvh Sigrid