Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 805 ggr
Chikuma
0

Bortskänkes

Vi håller på att rensa ut huset här hemma och nu har jag fyra kompostgaller som inte är till någon som helst användning (användes som Hage till Måsis). Den som vill ha dem får dem gratis och får gärna komma och hämta dem.

Dem finns i Umeå.

Jojsan
0

Hade du bott närmare så hade jag helt klart velat ha dem..  Finns säkert någon som vill ha dem i alla fall ^^

JBFFJ
0

Jag bor i Umeå (Eller rättare sagt 1.3 mil utanför umeå) och vill gärna ha dem!

Chikuma
0

#2 Har du möjligheter att ta dig in till Umeå?

Chikuma
0

putt^^

Chikuma
0

putt igen. (usch vad jag ska putta men måste ha iväg dem eller kasta dem då dem är ivägen hela tiden)

[Wera]
0

Vrf har du inte det till dina kaniner för? :) Jag bor i Dalarna, Umeå är föör lågnt upp annars skulle jag ta dom.

Chikuma
0

#6 Daisy har redan och Diva har en bur. =)

Chikuma
0

putt

Lotties
0

#7 har daisy kompostgaller? du kan ju bara göra en större gård då? bara kul att få skutta :D

Chikuma
0

#9 Kan inte ha så mycket större eftersom hon bor i ett rum.

Lotties
0

#10 Jaha jag trodde du hade dom ute på gräset :) sorry :)

[Wera]
0

Så du kan t.ex. inte ha kompost gallrerna ute på gården? (om du inte har kanske det finns gräs matta utanför lägenheten?) så de får komma ut i friska luften och äta gräs :)

Chikuma
0

#12 Har asfallt utanför och det kan jag gärna inte sätta en Hage på =D sen bor jag på andra våningen men har hallen en trappa ner och utanför våran dörr är det asfallt och ett hejdundrans stort förråd =D.

lill-jarven
0

Jag skulle gärna kunna ta dom :)

Chikuma
0

#14 Kan du komma och hämta dem så är dem dina =)

lill-jarven
0

Det kan jag absolut göra. Är du hemma idag? :)

Chikuma
0

#16 Igår var jag inte hemma =D. Men idag är jag. PMar dig.

Chikuma
0

Nu är gallren borta. Lill-Jarven var här och hämta dem. =)