Dvv´s Hane till Salu!
Någon som kan tänka sej ta hand om Ville? Han är knappt ett år gammal. Min vän har bestämt sej för att sälja honom då hon känner att han kan få det bättre hos någon annan. jag har aldrig träffat honom men enligt henne så är han rätt vild. Men å andra sidan har hon inte tillägnat så mycket tid för honom heller.
Han är en Svart dvärgvädur. Han är en innekanin just nu. Men eftersom att sommaren närmar sej är det ju inga problem att vänja honom vid att o ute.
Bilden är den enda jag har fått tyvärr. Kan försöka tigga till mej fler om någon är intresserad.

Putt…
Putt för plutten :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Kan tillägga att ville vill komma till någon där han får massa gos & skutta i hagar & mysa i knät. Bli älskad & ägnad tid åt då han haft lite av sällskap hittils. :)
#2 Tack!

….

Han ser fin ut, tyvärr så kör jag med andra färger…

#5 Kör med andra färger? Typ Avel?

men putt!
Jag har dvv uppfödning men tyvärr föder jag upp vit blåögda.. :/ Och jag har redan en hane söker bara efter 1-2 honor.

#6: japp, Madagaskar(Rödbrun), och Grå wiener…

Men hallå!
Jag skapade tråden för att jag vill hitta ett nytt hem åt honom, innan min vän avlivar eller ger till djuraffär. Alltså vill jag veta vilka som ÄR intresserade. inte vilka som inte är det =P Men å andra sidan, tack för att ni puttar tråden =P
Kanske vet någon någon som kan vara intresserad? Eller någon som tar emot kaniner och lättare kan omplacera dom?
parakiss (?) har ett typ omplaceruingshem ^^

#11 Okej, tack :)

Naaw, sööt! :D<3

Fortfarande aktuellt

putt

#15, tack :)
Vill också skriva att jag fortare nås genom PM, och fortast via mail: Maliceangel@hotmail.com
Stamtavla ? Färger i stammen ?
Not your mom, not your milk.
Det kanske kan vara bra att veta vars i landet han finns? Är inte intresserad, men intresserade kanske vill veta det. :)

#17 Köpt i djuraffär tyvärr.
#18 Han finns i närheten av sthlm, uppsala, enköping, västerås. I mitten av alla dom där typ
Hur mycket kostar han ? :)
strängnäs är ju rätt nära alla ; enk ,uppsala m,m, ^^ och jag är ute efter en dvv till :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

#20 minns jag inte helt fel så var det viktigast att han fick ett bra hem. Jag tror hon säljer honom för en symbolisk summa. Jag ska försöka få tag på henne så får du veta mer exakt :)

putt igen
Är han fortfarande tillsalu ? isf Får man hans innebur med då om man köper han ?:)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

Hon har fortfarande inte hittat ett nytt hem till Ville. Och har nu bestämt sej för att Buren & alla tillbehör följer med!
Så 500:- För kanin, bur & diverse tillbehör.
Han vill komma till någon som har massor av tid för honom :)

Puttiputt