OT - Vad gör du nu?
Började fundera på vad jag ska göra och kom på att tänka på vad gör ni? xD (Skulle vara roligt och veta)
Själv gör jag inte ett piss, ska väll kanske gå och ta ut kaninerna snart? :)
Myser med en blöt Bayliss xD
Och ska ner o hämta en nybakad bulle, gooott! :D
Sitter och kifar lite med Lilo men nu ska jag Lilo och Nelly gå ut, sen ska Knut få komma ut en stund sen kommer jag väl tillbaks hit ;)
Kom nästan just ut ur duschen :)
PUTT
Sitter här och pratar med kompisar på msn :)
Svär över att jag har mycket att göra imorgon.
Sitter vid datan och tråkar.
Har precis räknat lite matte, usch!

har suttit och beställt lite julklappar till barnen… ja jag vet att det är att vara tidigt ute men har en jäkla massa att köpa julklappar till så det är bäst att vara ute i god tid så att jag kan fördela julklapps inköpen på några löner
Håller på och fixar en hemsida som ska läggas upp på en (av de 5) sidor vi får via bredbandet. =)
#7 Förstår precis hur det är. Själv har man inte äns börjat och har heller inga ideer vad jag ska köpa till alla.
Är fortfarande inne på msn & pratar med folk :) Ska snart sova tror jag. Är trött ^^
Ska sova nu, godnatt kif´are ^^

Har musik-krig med brosan ^^
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Glädjer mig över att min bror precis förlåvat sig. Skit glad för hans skull, lill skiten är äntligen förlåvad hahaha. Jag han före honom dock 

Har kuddkrig. Eller ja, min kompis slår mig i huvudet med en kudde för att han vill att vi ska handla glass.. Men jag är ganska fast här vid kif ;D
the vanity, it becomes insanity

Oroar mig inför morgondagen =/
Föröver musik till mobilen : D
Lyssnar på musik och skriver.
#14 Hahah x)
#15 Varför? :(
Själv gör jag ingenting. FÖRUTOM kära Kif <3
Jag sitter och lyssnar på när min vän elin läser sin tyska läxa.. det låter ganska skojj x)

#18 Ska köra upp imorgon…
Kollar på Top model. Ska snart laga mat :) Kycklingfilé o nåt mer, men vet inte vad xD
Sitter med en filt runt om mig, fryser rätt så mycket ^^
Lagar mat till familjen så nu ska jag gå offline och stänga av dumburken för dagen.
Jag gör läxor….det är inte kul när man inte fattar något. Bläää! =(
Kastanjegårdens Kaniner
Jag letade upp ca 20 band igår :D
Nu sitter jag och lyssnar igenom dem :]
Eller ja jag hittade typ 20 bra band varav jag redan visste de flesta, sen sorterade jag runt ungefär 20 andra band jag älskar. Och "slängde" bort ungefär 15 dåliga band :]
Sen ska bebbarna få kvällsmat snart.. Eller ja klockan 8 iof..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag sitter i datorsalen på skolan och är inne på kif ;) Gör inte mycket mer. Längtar tills internet kommer till rummen så jag kan vara med kaninerna samtidigt..
#26 Är du kvar i skolan?
Kastanjegårdens Kaniner
#27 Ja, jag bor på skolan ^^
#28 Jaha på så vis, då fattar jag;)
(får inte bort den kursiva stilen)
Kastanjegårdens Kaniner
sitter här helt tårögd
#30: har det hänt nåt?
Kom hem från ug nyss och har rastat kaninerna osv =)
#30 njae. tänker på en person som jag saknar så fruktansvärt mkt ;( <3
#32: jaha ;)

Kollar CSI NY :P
dricker te =)
Lyssnar på musik och väntar på syrran :)
Har precis ätit asiatisk mat och nu sitter jag och fryser. Ska snart ut med min man och fixa ena cykeln.
ska gå ut till kaninerna med morötter snart ^^"
#29 Jopp ^^ :)
#37 Vad gott det lät…
Ska snart borsta tänderna sen bussen =)
#39 Blir bara sådan mat här =D

Håller på att baka kanelbullar ;D eller ja, just nu jäser degen
#40 länken funkar inte =/
Jag äter nudlar =D
Lyssnar på Bandit Rock www.bandit.se och gungar lillan som sitter i sin älskade babysitter bredvid mig. Nu ska jag sätta på henne strumpan som åkt av och sedan är det dags att amma, så mysigt att vara mamma!
#45 Haha, det rimmar!
Lyssnar på rix fm

Sitter i skolan :D Slutar om en halvtimme. Har egentligen idrott men jag har glömt kläder så jag satte mig vid datorn och "skrev berättelse" istället ;)
Mvh Sigrid
#48: Våran lärare ger oss först 56 kilos skäll om vi glömmer kläderna, sen får vi sitta och skriva handstil en timme :S
Ska laga mat åt en grinig unge här hemma som är hungrig stup i ett. Ibland önskar man att hans far kunde komma hem från sin resa någon gång. 
Lyssnar på musik :)
jag "städar" (A)
Emma
#42 Lyxigt! ;)
Gör inget speciellt, sitter vid kif och msn.
Sitter i soffan med bärbara i knäet, väntar på idol :)

Ska åka och jobba…..
fattar inte hur jag ska palla hela natten, är svintrött redan… har knappt sovit nåt i natt
#55, lycka till, kämpa på! ;)
Jag ser på "Vem kan slå Filip o Fredrik?" :) Ska ge tussarna kvällsmat snart :)

#49, mouhaha :P vi har idrott i bygdegården eller stora grusplanen, och det tar typ ett tag för dem att komma upp, å ingen lärare är typ kvar i våran typ, del av skolan :) så ingen bryr sig ;) känns lite taskigt, han är typ ny och så snäll :P
Mvh Sigrid

har precis vaknat, haha xD skulle titta på tv en stund med Amilo men lyckades smidigt nog somna, och det är nog inte så smart när man ska hålla koll på en kaninunge som är gärna tuggar på allt.
Fast det gick bra iallafall, han somnade också :)
Ska typ gå och lägga mig nu.. måste bara fixa till spånet i elviras bur, hon har puttat över allt till ena sidan haha :):) Och så har hon begravt matskålen, toaletten har hon slängt iväg och grejer! God natt :)

Ska sova :) Tänkte gå och lägga mig i tid idag.. Igår blev det typ 12, har varit jättetrött hela dan idag.. typ sovit mig igenom lektionerna :P aja, godnatt allihopa :)
Mvh Sigrid

Kan lägga till att jag har suttit och gjort läxor, så ni inte tror att jag är lat eller så ;D Typ.., 20 kilo SO läxa, nja, inte så svårt, men värre blir det; typ tusen ton fysikläxa.. ska skriva typ en uppsats på massa papper om Isaac Newton.. haha, ni kommer säkert skratta, men ändå ;)
Mvh Sigrid
Kollar olika trådar :)
kollar lite här på KIF, ska snart ner o äta frukost 
Sitter i sängen med bärbara i knäet.
Ska snart gå ner och äta frukost när jag orkar ^^
Lyssnar på musik :D
"You're Awful, I love you! You're a Parasite, Psycho, Filthy Creature, Finger-Banging My Heart. You're Hideous, And sexy!"
Kärlek till den låten <3 :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Lyssnar på några gamla Gyllene Tider låtar <3
Jag har väldigt "bred" musiksmak ;D
#66: Haha ;D
Jag ska storstäda, anna (eller någon annan utanför familjen) får absolut inte se mitt rum i det här skicket eller hur det nu stavas :)

Lyssnar på Tokio Hotel-Monsoon <3

Lyssnar på Tokio Hotel- Geh <3
Ska snart till stallet
lyssnar på Alice cooper 
Ska ta ett bad stax ;D
Sitter i soffan med min dator i knät. Är lite förkyld :( Ont i halsen och snuvig. Måste bli bättre till imorn…
Sitter och funderar =P Ska väl snart ut, sköta kaninerna :)
Sitter och gnyr över att jag vill vara med kaninerna men min man vill inte vara med mig med dem. Han umgås aldrig med kaninerna, vet inte hur jag ska få honom att gilla kanner igen?!
Är inne här och kollar lite på idol 2007 :)
Lyssnar på musik o skriver med bästaste emmy på msn <3 
ska snart ner o fixa mig te
Lyssnar på musik (=
Jag har massor av läxor att göra + att jag vill vara med mina kaniner. Resultatet blir att jag ska gå ut och göra läxor i en av rasthagarna. =D
Hm…undrar om det blir så mycket plugg?
Kastanjegårdens Kaniner
Sitter och är skit irriterad på folk som inte vill ha en sällskapskanin utan stamtavla.
Msn & smsar :)
skrattar! hahahahahahahahahahahahahhahaahahaha
Ska gå o laga mat nu :)
Lyssnar på musik och halvsover =D
Känner mig mätt. Har just ätit middag. Och så har jag ont i huvudet och är förkyld :/
Äter mentos :)
#85 Ååh, det är ju så gott ^^
Jag sitter vid datan och är glad över att jag är ledig ifrån skolan imorgon =D
Kastanjegårdens Kaniner
#86: Håller med! Sitter och äter rulle efter rulle :P
#85 Men fyy, frestas inte! Jag ska allt hämnas nån gång
Jag ska ut och springa, duktiga jag!

ut och gå :)
lr äta ngt, :P
#88: Hahah, gör det du! ;D
Nu försöker jag hinna göra alla läxorna innan 20.00. Har suttit med dem sedan jag kom hem :/

#88 om du ska ut och springa så kan vi mötas halva vägen xD
Jag bor i halland, dudå?
(Så jag vet vilket håll jag ska gå åt)
#91 Småland^^ Fast jag har redan sprungit 

#92 aha, den vah ju synd :O:P
Jag ska faktiskt gå och kissa :)
Jag tyckte det var väldigt nödvändigt att berätta det för allmänheten! :]
Det är tråkigt att kissa.. Otroligt tråkigt, typ det värsta som finns. Och onödigt och jobbigt. Nej usch..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#94 Ja, det förstår jag att du tycker är viktigt :)

Jippie! Jag kom på att mamma har bakat smörgåspepparkaka,
Mst gå och smaka :D
funderar på varför min kompis tycker så mkt om kassler när hon typ aldrig har smakat det……
äter gröt!
fast den är slut nu.. ska hämta mitt te <3
#96 vad är smörgåspepparkaka? =) lät smarrigt

Sitter och söker efter uppfödare eller djurhem som tar emot kaniner under semestern :P
Har uppdaterat min hemsida litegrann(www.solbackenskaniner.se), ska sova nu.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Ska snart krypa till sängs och sova. För tillfället är Bella ute på golvet och skuttar^^ hihi. Hon har kissat ner mitt påslakan så får byta det innan jag kan somna. För övrigt har jag inte hört nåt med mit vänstra öra (trumhinnan har sprukit) inte så najs;/
Lyssnar på Håkan Hellström och funderar på om jag orkar gå och se honom ikväll på Liseberg :)
lyssnar på I wanna rock
o chattar lite :P
Läser och ska snart gå och träna.

Kom precis hem från en kompis, sov över där med två andra kompisar, så vi var 4 st :) Ska byta kläder och sedan gå ut till kaninerna.
Mvh Sigrid
Kom hem från skolan och har ätit liite. Öppnade nyss ett mail från Helsningbors Ridgymnasium och sa jag fick börja hos dom på tisdag! LYCKLIGAST I VÄRLDEN!!=D (velat byta gymnasium nu i veckor)
#107 Grattis :D !
Lyssnar på TH <3

sitter hos min syster i hennes nya lägenhet :b
Sitter framför KIF och läser men ska snart ta och städa =). Får hjälp av en 4 årig pojke, "kan själv" går han runt och säger =D

Längtar tills imorgon!
#112 Händer det något roligt då? ^^
Kastanjegårdens Kaniner

#113 Japp, Jag får hem en till kanin, En blå dvärgvädurs Hane med Stammtavla :D:D
#114 Åh, vad roligt =D
Hoppas att allt går bra!
Kastanjegårdens Kaniner
lyssnar på musik, äter godis, chattar, kollar runt här, är allmänt glad :D ska ner o hämta läsk :))

#115 Jaa :D
#116 Låter bra..
#117 jajjamän :D
Ska sova