Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 640 ggr
[PixelMollan]
0

Hermeliner BORTSKÄNKES..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..till rätt hem!

Mina söta hermelinungar är ännu inte sålda så jag måste nu skänka iväg dem till ett bra hem. Det börjar bli lite trångt i buren och att avliva dem finns absolut inte i min värld!.

För bilder och mer fakta besök www.skanessmadjur.info.se

/Malin med sorg i hjärtat.

Bella-R
0

Jag fattar inte, hur kan nån inte vilja ha så söta kaninungar?! :O :(
Hoppas att dom kommer till bra hem <3

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

[PixelMollan]
0

Förstår inte riktigt heller .. men så blir de väl ibland.

Tindra1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle gärna vilja ha såna söta kaninungar men får inte ha flera :(

Men när jag var inne på din sida så såg jag en kanin som är väldigt likt min kanin tindra :P (Hans namn va Kogatans Elliot)

[PixelMollan]
0

Ja dom va lite lika =)

PaaatyPalm
0

hade mina tvåkaniner jag har tillsalu varigt sålda hade jag tagit minst en av dom =) . Men nu är ju läget tuvärr inte så bra. Folk värkar vilja ha kaniner på våren och inte på hösten.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[PixelMollan]
0

jo de e sant.. =/

TiinaN
0

Sötnosar! Hoppas du hittar fina hem åt dem Malin. :/

[PixelMollan]
0

hoppas jag med!

men bara för dom bortskänes betyder det inte att jag skiter i var dom hamnar utan har lika mycket krav på var dom hamnar som vilket annat djur som hellst.

Creation
0

*putt*

Bortskänkes? =/
Visst tänkte du föda upp fler kaninkullar? Hur ska det gå om du inte har någon plats? (Jag menar absolut inget negativt med detta, bara undrar) Har du planerat att sälja fler djur så att du får plats eller bygga ut eller så? ^^ Vill bara försäkra mig om att du tänkt på detta - vilket jag är väldigt säker på att du har. Men en mänska måste ju höra orden för att tro dem fullt ut. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[PixelMollan]
0

#9 Eftersom jag tagit hand om  friska djur som skulle avlivas så är det fullt för tillfället.

ladysurprise
0

dom är ju så söta ^^.. hsr lite besluts ångest

Creation
0

#10 Men… såg precis att du sökte en teddyvädur? Hur kan du ha plats för det, men inte två hermelinungar? :s Förlåt om jag ställer störande frågor. ^^'

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[PixelMollan]
0

#12 kan du inte ställa störande frågor till mig via pm?
Planerar inte att ha kvar alla kaninerna jag tog emot, men de måste bli hanterbara av fler än mig innan jag kan sälja dom vidare. Det funkar bra med mig, men kommer det andra så får de panik. Och såna kaniner kan man inte bara omplacera hur som hellst.

Låt mej sälja mina kaninungar herregud :S

[PixelMollan]
0

Eller ja, i detta fall ge bort dom om rätt person vill ha dom.
Ta onödigt prat i pm!

[PixelMollan]
0

Dessutom funderar jag lite på att lägga ner hermelinuppfödningen eftersom det tydligen knappt går o sälja eller ge bort ungarna, och då är de väldigt dåligt att sätta ännu fler till världen.

Veero
0

Dom är jätte söta, har du laggt ut annons i blocket?

[PixelMollan]
0

#16 där ligger en annons. men den är inte sänkt i priset.
Ska fixa det först, men vill hellst att någon härifrån nappar eftersom man då tydligt är intresserad av kaniner

SagaoAlfred
0

#15 Det är nog mest bara svårt att få sålt brokade hermeliner eftersom de inte går att ställa ut. Tyvärr. Hoppas du hittar bra hem åt dom. Dom är jättesöta

[PixelMollan]
0

Jo men som kel o hopp kan dom funka utmärkt =)