din bur
jag vet att det finns massa sånna här trådar men jag kunde inte hitta nån så jag gör en ny :D
tråden handlar om att ni ska lägga in bilder på era burar och kanske hur det ser ut inne i buren :D
fin!
#1 "Min" Vackra bur jag ska få köpa :'D XD

Här är min fina bur som bygdes i sommar. I den bor två stycken honor tillsammans. Måtten på buren är 90x210 ungefär och höjden är väl runt 80, den är inte riktigt färdigbyggd än, det som fattas är ett inbyggt skåp för alla kaningrejer under buren, och en brevlåda! ^^ Buren har också en isolerad bolåda som är ganska stor, sen har jag ett extra hus som inredning i buren om dom inte skulle vilja vara tillsammans i det isolerade huset av någon anledning. =)

Här är min ena bur. För tillfället bor 4 teddyvädurar här. När dom flyttar ut igen flyttar mina två blandrashonor in här.
Måtten är 120x250 cm med 80 cm högt staket runt. Inredningen varierar mycket.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#10 Fastnar det inte mycket spån i pälsen när du inte har någon halm över? (: Mycket fin bur!
alla har jätte fina burar!
Här är en bild på en del av min ena bur. Den har måtten 2*1,30 (m).
Kastanjegårdens Kaniner

#14 ser ingen bild :o

#19 hihi okej :D
Jag har inga bilder på mina burar men jag kan fixa sen ^^
jättefina!!! blir avis!
Här bor Pelle just nu (gammal bild, då Fia bodde i den). =)
Den här buren delar Herr Blå, Alma, Dawn och Blance på.
Herr Blå har ett eget fack, och Alma+Dawn+Blance delar på ett fack.
Bilden är tagen innan den gjordes om.
Och här bor Järnsaxa.
silken fin bur järnsaxa bor i !
#25 och #26 Dina kaniner verkar ha det jätte bra och stort, super snyggt :D
#27 tack :))
silka stora burar dina kaniner har niike!

så kul ciss!

#31 Jaa :) Ska fota burarna snart, vi ska bara måla, sätta på nät, sätta upp hyllor och arbetsbänkar, sedan är det klart :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad fina burar alla har :)
#29 :))
den roliga ingången till "huset"
btw, hela buren är isolerad. och det funkar superbra! när man sticker in handen de hetaste sommardagarna så är det svalare i burnen och tvärtom när det nu har blivigt lite kyligare om natten :) jag är supernöjd med min bur, men det tog ett tag innan jag blev färdig med den ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus

#36: Häftig "kanin-ingång"!
#37, hehe tack så mycket ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
skalmans bur är ju grymt fin <3333
32:okej så spännande :D
frin marhai

Vad fint alla har det. Jag har själv problem med att inreda Daisys och Divas bur. Har inrednings-fantasi-brist.
#32 Spännande, stugan är urfin utifrån iaf =D
ska snart lägga in en bild på min bur ^^
#47 Har du handdukar hängande på ena kortsidan mot hörnet + väggen för att hon inte ska bita sönder tapeten elr :) ? Isåfall är det smart =D Höar inte det ner mkt om du har höet hängande så där? Och inte typ vid toa lådan? ;D
#41 Ska inte du sätta ut bild på din bur då =P ?
#48 Det är filtar som hänger inte handukar. Tigerfilten över gallret bildar ett hus över pinnen som hon bara älskar att krypa in i och gömma sig :). Visst höar det mycket men allt hamnar i hennes bur och hon äter till sisst upp det.
Ska fota kaninernas burar senare om jag hittar kameran
Här bor Nisse & Saga ^^
Nya inredningen i min bur. Här bor alla mina 6 kaniner.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#55 Rolig miljö! Skönt att alla kan gå tillsammans också.

Zlatan har ju ingen bur men så här ser hans inredning ut =) detta är hans litte ställe i mitt rum =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#47 Juste bur! Är det kompostgaller och bara en matta under? Antar din kanin är duktig på lådan annars kanske det skulle kunna bli lite tråkigt ;)
hur fina burar som hälst!!
#60 så fiiiina!
Jag har ingen bra bild, men kan ju säga att den består av kompostgaller, 6 stycken, så att den är ungeför 180x90 cm. Den är inomhus givetvis :)