Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 632 ggr
Chikuma
0

Inrednings hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inrednings-fantasi-brist och vet inte hur jag ska inreda kaninrummet som nu ser oerhört tomt ut.

Kom gärna med förslag vad jag kan ha utanför burarna.

Chikuma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På Fredag hämtar vi denna bur och kommer då också att fixa ordning den. Buren ska stå inne i rummet på vintern och ute på sommaren och det är Diva som ska få bo i den.

Chikuma
0

putt

[Wera]
0

hur vill du inreda, alltså vad har du då? man kan inreda med rör, stockar, pinnar men det kanske man inte vill ha innomhus? bänk, pall, krukor.

Chikuma
0

#3 Hur fungerar det med tunnlar då? älskar kaniner sådant?

Miiah
0

mina 2 kaniner har en tunnel och dem är som galna i den :)

Jojsan
0

Alla mina kaniner jag haft som haft tunnel har älskat det :)

Tejoos
0

Tipsar om Ellos kattunnel, mycket uppskattad! Kostar 149kr/st

www.ellos.se

Christinen
0

#7: Har också den tunneln - superb! men kan också tipsa om Rustas kattunnlar som är precis likadana (något kortare kanske och annan färg) men bara kostar 69 kr. Ikea har lite kortare kattunnlar som kostar 99:- om jag inte minns fel! Supersöt den med!

Chikuma
0

Då ska jag köpa tunnlar. Något annart smart man kan ha. Kan man ha hinder där inne tro som dem fritt kan skutta över, ifall jag lägger fusk gräs på golvet som matta?

lill-jarven
0

#9 Risken finns att de tuggar på hindrena.. Hopptävlar du med dom kan det också bli lite fel om de får chansen att springa runt hindret osv. Men hopptävlar du inte och inte bryr dig om de tuggar så kan du såklart ha hinder där inne :)

Chikuma
0

#10 Hopptävlar gör jag inte med dem och dem får enbart vara lösa där inne en åt gången med uppsikt.