Kastrering av hane?
Om rätt köpare mot förmodan inte skulle dyka upp kommer Måsis få vara kvar hos oss (är noga med köpare och släpper honom enbart till en person om det känns rätt). På Fredag flyttar han till en utebur som kommer stå inne som min man kommer ha fixat ordning.
Det jag undrar nu är ifall någon vet vad en kastrering skulle kosta på en hane ungefär? Jag har hört 600 men tycker det låter lite högt då våran katt kostade 700kr för kastrering+öronmärkning. Måste fråga för att vara berädd på en kastrering om ingen dyker upp. =)
jag betalade ca 700 kr för att kastrera gabbe :S
Jag har för mig jag betala 660kr för att kastrera min hane, det var två månader sen.
Hört de som betalat mer också, så man får nog räkna med att betala ett par hundringar :)
På de två ställena som ligger mig närmast kostar det 600 resp. 800 kr. Räkna med mellan 500-1000 kr :)
650kr för min hermelin på 800g, brukar gå efter vikt.
Tack alla för svaren. Då vet jag vad jag har att rikta mig efter. Ska nog ta och ringa till veterinären och fråga nästa vecka för att vara på säkra sidan så jag står lite mer berädd. Men tack för hjälpen =).
här betalar vi runt 600-650
#6 Tack men det är inte aktuellt längre eftersom han flytta igår.
Har kastrerat för 500kr