Photoshop

Snyggt :P inte syns de så mycket, tycker jag iaf :P
Tyckte det blev jättebra!
Tack!!
Blev fint! :) Det är väl studsmattan som är borta på andra bilden ?
Det är ju väldigt "randigt" där du klonat bort studsmattan. Prova att "ta delar" från andra delar av bilden, o pussla ihop så det ser mer naturligt ut :) Om du förstår min knasiga förklaring :D

Samma som Taci, det ser onaturligt ut..
jag tänkte på ränderna men tyckte att när man kollar på resten av gräsmattn så ser den också ganska så randig ut.
#5 Japp det är studs mattan som är borta!

Har inte Photoshop men är nyfiken på hur bortkloning går till :) ?
Mvh Ellenfyrkant
Jag tyckte den blev bra, men jag tycker att det syns en del att det är photoshpat. Det är inte så jättebra övergång i gräset, det blir lite som en gräns vid stutsmattans före detta kanter. Men det ser man troligtvis inte så tydligt om man inte vet att bilden är photoshopad.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Det blev superbra! Tur att restan av gräsmattan också var "randig".
Omjag hade sett den andra bilden först så hade jag aldrig trott att den var redigerad.
Kastanjegårdens Kaniner
Vet att det blev lite fula shiftningar i gräset i här och där!
Jag har sett när andra klonat och bort klonat, men det här var den första bilden jag fixade själv.
#9 Du får klona gräset som är på sidan av det föremål du ska klona bort.
Tog mej ca 20 tittar innan jag fröstod vad du hade ändrat :S:P men fint blev de :)
Tycerk det blev jätte bra :) Synns knappt ju :)
#9: skaffa photoshop! När man tar bort saker sådär använder man en klonstämpel. Man kan måla över föremål med liknande saker omkring så då ser det ut som om saken man tog bort aldrig har funnits där ^^^
(Mamma hade öppnat en bild på huset i photoshop. När hon inte såg på passade jag på att ta bort ett fönster :) )
#16: nej nu syns det ännu mer att det är photoshoppat… prova att ta från massa olika ställen! :)