Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 806 ggr
E_hjo
0

Ras? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå hallå!
Vart ju medlem här förut men avslutade mitt medlemskap men jag får väl erkänna att jag saknat kif, så blir bedlem igen. ;) Haha. ^^

Läste och tittade på bilderna i tråden "hermelintråd!" och blev lite fundersam.
Det är nämligen så att Brutus (min nin då) är köpt i djuraffär, där vi köpt andra kaniner och då stod det ju att han var en hermelin men nu när jag sett bilderna i hermelintråden så tycker jag defenetivt inte att han ser ut som någon!
Eller vad tycker ni? Han är ganska hårig och har då och då en liten tuffs i nacken och på huvudet.  :)

/Emma

E_hjo
0

På denna bilden ser man tussen. :D

Tejoos
0

Skulle tippa på blandras hermelin/lejonhuvad. Söt liten kille!

[Niike]
0

Tror som #2, då han ser ut som en hermelin i kroppen, i mina ögon, men har ju en liten tofs. Jättesöt!Glad

[SamY]
0

nä.. det är nog ingen renrasig hermelin iallafall.. men jag gissar på att iallafall 60-70% är hermelin =) (gud vad söt den var!!!!!)

E_hjo
0

Ja, jag hade nog de raserna i bakuvudet. :D
Tack så mkt!  :)

Chikuma
0

Ser nästan ut som min tös Diva gör, hon är Hermelin och Engelsk Sckeck fast din är ju lite långhårig så jag tror nog hermelin och lejonhuvud. Såvida inte Engelsk Scheck och Lejon.

Fnyan
0

Jag tycker då att de ser ut som en blandras mellan hermelin och löwen, mest hermelin :) fin kanin du har ^^ <3

bilden jag har är en gammal bild på min kanin :) (till höger) :)  å min å min kompis förra kanin som nu tyvär är död ;( dom är båda renrasiga hermeliner :)

E_hjo
0

#6 Jo, lite lika faktiskt. Men min har lite mindre öron. :P Söt iaf!

Mickis1994
0

Inte renrasig i alla fall..påminner mig som dem andra säger om Hermelin.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar.