Mina Kaniner ( :
Lite uppdatering om mina kaniner då dom inte varit så "aktiva" här :P alla kanske inte vet nått om dom å kanske vill veta lite mer :P
Snobben:
Vit hermelin med lite få bruna hårstrån över ryggen. Lugn, älskar att gosa oftast men inte alltid. Älskar allt han får äta förutom gurka ;D Snobben är även pappa till repekka94 as kull med Eiyra :)
Black White Star:
Kallas bara Blackie, helsvart med vita hårstrån lite här å var på henne, hon heter Black White Star för att när hon föddes var hon svart med en vit stjärna i pannan :) Hon är även vit under framtassarna å lite på bak :) Just nu i tonåren eller nått å vääääldigt surig ;/ men när man väl får upp henne ur buren så är hon jätte snäll å jätte gosig å kelig :)
Lägger in bilder på dom, komentera inte förrän jag säger till tack :)

Oj! ni får kommentera nu xD glömde skriva ;D
Jätte söt kaniner. Men har 2 frågor ;)
Hur kan du ha dom ihop?(#5) Borde ju bli massor med ungar :/
Vad är Blackie för ras?
Söta :)

#7 Jag har dom bara ihop när jag tittar på, alltså i hagen sitter jag i hagen å vaktar dom helatiden, snobben bryr sej inte om blackie för hon är så surig å bara ryter åt han XD har då nt fått ungar änsålänge, å på bilden #5 är dom tsm just då för jag vela ha ett fint foto på dom men lyckades inte få de så fint men iaf ;D
Blackie är 75% hermelin och 15% löwen :)
#8 #7 Tack :)

Sötisar! =)

#13 Tack :)

PutteliPutt :P

Åhhh, vad söta <3 :) Älskade Wawa hon va bara för söt :)
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Söta :)