Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 636 ggr
Chikuma
0

Hjälp tack!

Någon som vet någon sida som säljer billiga stora inneburar eller uteburar? Har kollat blocket men har bara hittat två intressanta uteburar. Är ute efter bur till Diva som ska köpas denna månad.

Chikuma
0

putt

Tejoos
0

Var det inte hon som var så aggressiv och skulle avlivas? Hoppas hon mår bättre nu, eftersom du vill köpa ny bur till henne Glad

Kolla här www.pwss.se Jättestora och billiga burar.

Lycka till!

Frida
0

Ett varningens ord för PWSS: burarna med artikelnummer E-G45004, E-G44991 och E-G45011 kan ha andra mått än det som står på hemsidan. Köpte buren som är (enligt PWSS) 120x73x56 cm. Den är egentligen 119x61x54 cm! Blev flyförbannad när jag fick paketet och klagade. Deras kommentar var att de har bara angett det som leverantören sagt till dem. Men jag fick i alla fall tillbaka fraktkostnaden som gick på 120kr.

Vet inte om alla de burarna är mindre än vad som anges men det känns konstigt att bara ett parti skulle bli i fel storlek. PWSS har i vilket fall som helst inte ändrat storlekarna på hemsidan men däremot har de höjt priset Skrikandes

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tejoos
0

#3 Oj, visste inte att det var så. Har själv aldrig köpt därifrån.

se3s
0

hehe jag köpte en bur som kostar 1500 i PWSS.SE och jag fick den för 900 ^^ i en djur affär i stockholm ..

Chikuma
0

#2 Jo men jag skrev om henne i ett tidigare inlägg om att vi funnit orsaken till hennes aggressivitet.