Liten kanin sökes!
Nu har jag bestämt mig för att köpa en liten kanin som kompis till min Ludde. Han är en kastrerad lejonhuvad dvärgvädur på 2 år, har haft sällskap förut av en hona men är nu tyvärr själv.
Det jag söker är en dvärghare eller hermelin, gärna en kastrerad hane men annat är också intressant. Skulle vara roligt om kaninen var blåzobel, då jag tycker den färgen är så fin, men det är inget krav. Kaninen får vara upp till 5 år gammal. Den kommer att bo i mitt rum med kaninen Ludde och springa lös där dygnet runt, därför är det viktigt att om kaninen är vuxen ska den vara rumsren och inte allt för intresserad av sladdar.
Jag bor i Norrköping och kaninen bör finnas häromkring.
Har du en kanin som du tror kan passa mig skicka mejl till s_bergehed@hotmail.com
Binaji's kaniner, har underbara mycker dvärgharekorsningar, har själv en 75 % dvärghare 25 % lejonhuvad hane från henne.
Not your mom, not your milk.
putt

Hej! Jag har nu 4 st trevliga blandrasungar på 8 v. Och även en Svensk dvärgvädur på 6 månader. Tyvärr så är ingen av dem kastrerad men ifall du skulle vara intreserad endå? 

Jag har en svart wiener flicka, hermelin/ddv korsning., Hon är 1 år och jobbas till att bli startklar i lättklass (kaninhoppning) Framsteg har blivit stora. Hon är 1 år och när hon i sommras med 4 andra kaniner kom till mej så va hon tuvärr vanvårdad :/ .
Hon heter Shantie och är jätte söt med sin vita tass ^^ Men hon har ett humör som en hona ibland kan ha.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Sen har jag även en supertrevlig ddvskorsningshane. Han är viltgrå och har ett sånt snyggt ansikte, as kär i det ^^. Han är vass mot gulsot och kanin pest. Säljs för 300kr. Hans moster är svårklassad innom shk. Han kom också tillsammans med "Shanti" men är otroligt trevlig. Han är född 1/2 detta året.
Det är han till Vänder på bilden. De andra två är hans kullbröder som också kom till mej i sommras.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Hejsan.
Jag har tre fina honor till salu.
Alla kan bo med andra kaniner.
Först så har jag en svart hermelin/dvv korsning på 14 veckor. Sedan en renrasig hermelin flicka som har paäng på 94.5.
Den tredje kaninen är ev. till salu. Det är en fin blandras flicka på 3 år. Alla kaniner är mkt trevliga och gillar sällskap. Hör av dig till mig på: Kajsa_hall@hotmail.com Bilder m.m kan fås.