Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 573 ggr
emms
0

Glad :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är ganska glad just nu :D. Det är såhär att från början skulle vi bygga en Hage (med tak, golv och väggar) som muffin skulle kunna vara i utan uppsikt. (vågar inte ha honom i kompostgaller utan uppsikt)

Sen så sa mamma att vi skulle kunna göra en till sak. Det är såhär att vi har ett område med en slänt på 30cm och själva området är ganska stort. Vi har rabatt/land runtom och 2 träd i rabatten Sen på gräset har vi en ganska stor sten (ca 2 meter lång). Kolla på bilden om ni inte fattar ;)

Sen så ska vi plantera häckplantor längst hela slänten och sätta kompostgaller runt hela området ändan in till det mycket fina häcken jag har ritat ;). Så hela området kommer att vara en stor Hage som han kommer att få vara i när jag är där :). Vet inte hur vi ska göra med blommorna och så i rabatten men antagligen flyttar vi dem :D

Vi kommer att börja med detta i vår eftersom han ändå inte kan vara ute mer nu :).

Är också glad över att jag ska få en… system kamera! :D vet inte vilken än. Men ska få den om ett tag. Kom gärna med förslag.

Kramis

(P.s mobba inte mina paint-skills ;)   )

Emma

malinroth
0

Åhh vad roligt! Det blir sääkert toppen! :D

sputtnick_plexus
0

Vad kul :D

[Niike]
0

Åh vad roligt! Blir nog kanonbra! :))

Kul att du ska få en system också! Jag har en Canon Eos 400D som jag är nöjd med, dock funderar jag ibland på om det vore bättre om jag köpt en Nikon D40… Linda (taci) har precis bytt från 400D till D40 och hon verkar nöjd över bytet ^^

emms
0

#3 jag funderar faktiskt på en Canon Eos 450D :P ska läsa på lite och se ;)

Emma

Jojsan
0

Vad kul, Muffin kommer nog bli jättenöjd!

Denna kommentar har tagits bort.
[Wera]
0

Åh, vad roligt. Har du bild på platsen? Så man ser lite bättre kanske, det är ju roligare också :D Iaf. låter det som om det ska bli stoort och fint! Roligt roligt =D Vad är en slänt? Obestämd

emms
0

#7 kan ta bild imån :).

Asså det typ går ner. Där vid stenen är det ju gräs eller så, sen så går det ner till ännumer gräsmatta ^^. Sämst på att förklara men ni kan se imån ;)

Emma

Mickis1994
0

Guud vad kul :D

Jag (läs pappa) en Canon 350D och är nöjd. Så jag antar även att dem har utvecklas ;) Canon är enkla och bra :D Och fina bilder. Även beroende på objektiv m.m. hahhah.. Gillar canon. T.o.m. roligt att säga :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

emms
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag tagit lite bilder :)

Det rosa = där vi ska plantera häcken

Det görna = där vi ska sätta kompostgaller

Det röda = där vi ska sätta den säkra hagen med golv, tak och väggar :)

:D

Emma

[Wera]
0

#10 Ser jätte bra ut! :) åh vill också ha sån där rak snygg gräs matta, jag har sten och skog och skit XD

[Niike]
0

Blir ju jättestort och bra! =)