Rosetter?
Hej!
Jag satt och pysslade lite igår kväll och slutresultatet blev två kokarder - prisrosetter. Jag kom fram till att jag tyckte att de var riktigt roliga att göra och jag gillar även att pyssla överhuvudtaget. Jag har ingenting att ha dessa saker jag tillverkar till så jag funderar på att börja sälja för priset av materialet - alltså kommer inte jag tjäna nåt mer än att ha kul under tiden jag gör dom.
Så jag undrar om det skulle finnas intresse för en sida med diverse handgjorda saker till salu billigt? Så som nomehalsband (Ska lägga in bild på ett exempel) och kokarder. Kanske även hinder, filtar och hus. Även annat smått och gott som jag kommer på.
Så ja.. jag vill mest veta om det finns intresse? :)
Hoppas att det är rätt kategori nu bara..

Jättefina!
Jag skulle kunna vara intresserad av hinder och hus kanske ev även filtar.
Jag skulle vara oerhört intresserad av en eller flera prisrosetter som utsmyckning i kaninrummet för min Daisy beroende på vad du skulle ta i pris och fraktkostnad.
Halsband? Till kanin?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Undrar samma som #4.
Skulle vara kul att se hur hindrerna ser ut.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jisses vilka fina kokader =)
#1 Vad kul! Just nu verkar det som att jag kommer starta en hemsida med lite smått och gott :)
#3 Roligt! Priset skulle bara vara materialkostnad och fraktkostnad postens priser vilket inte borde vara så mycket?
#4 Nej, till hund då jag tänkt till flera olika djur :)
#5 Som sagt är halsbanden menade till hundar - dock är det på bilden i storlek så det passar min katt, men det blev lite för brett så vi använder det inte. Jag ska se om jag kan ta ett kort på hindret imorgon..
#6 Tack så mycket :D
#7 Nej det tror jag inte skulle bli så mycket. Du får nog räkna med en storbeställning från mig när du är igång med det på ca 10 rosetter som jag vill sätta upp på anslagstavlan i rummet. Skulle bli så fint.
Hade varit kul om man kunde skicka sånna prisrosetter till ex. den som vunnit månadens kanin ..
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#9 bra idé!
#8 Nej, det borde ju inte bli det och jag gör det för nöjets skull - inte pengarna :) Hemsidan börjar jag väl på imorgon eller något och när jag får pengar ska jag inhandla material så jag är redo för din beställning ;)
#9 & #10 Mjoo, problemet är väl om någon skulle vilja ta på sig materialkostnaden?… Fast så mycket blir det väl inte - men det ökar ju för varje rosett så i längden blir det ju lite grann..
#11 Vill nog veta lite mer om vilka modeller du syr på dem och i vilka färger.
#11 Ja, vi (tror jag talar för Tilda också^^) menar ju självklart inte att du skulle betala =) Men det vore skoj om det gick på något vis.
#12 Jag ska börja på hemsidan så fort jag har tid då det är grymt mycket läxorr just nu :)
#13 Jo, absolut skulle det vara kul! Det är väl nåt att spåna på kanske? :)

Jättefina rosetter!
the vanity, it becomes insanity
Den är inte helt klar - men hemsidan är skapad:
#15 Tack! :D
#16 Varsågod xD
putt :)