Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1120 ggr
[Niike]
0

Pris

Hur mycket kostade din/a kanin/er?

"Uppnådde" dom sitt pris, eller var dom t ex i dåligt skick men väldigt dyra?

Skriv och berätta lite om dina kaninköp!

[Niike]
0

Fia gav vi 50 kr för, endast en liten summa, men det är hon helt klart värd även om hon inte är någon kanon-kanin med sitt beteende. Bayliss kostade 500 kr och Humle 600kr och det är dom absolut värda båda två. Niike fick jag av mormor =)

Chikuma
0

Diva - Gratis
Måsis - Över 1000kr (Import)
Daisy - ca 700kr (inkl transport)

Måste säga att Daisy och Måsis var verkligen värda sina priser. Diva är väll lite si och så med eftersom hon är aggressiv.

Tejoos
0

Tycker alla mina är värda väldigt mycket mer än vad jag gett för dom!

50-550kr/st har jag gett för mina kaniner.

thexclub
0

Candy - 200 kr
Roxy -  350 kr
Expo - 350 kr
Sera - gratis
Flame & Chevy - graits (egenupf.)
Amilo - 400 kr

tycker alla absolut var värda så mycket, skulle kunna betala mycket mer för dem =)

the vanity, it becomes insanity

Zvintos
0

Herr Blå - 350kr (eller om det var 400kr)
Alma - 350kr
Järnsaxa - 200kr
Pelle - 350kr

Blance & Dawn är ju egenuppfödda, så de räknas inte helt (även om mat o.dyl kostat)

Men de har varit värda vartenda öre och alla har varit i jättefint skick.
Även om Herr Blå var lite tunn, men det hörde åldern till. =)

Taci
0

Berit - 20-30 kr.. En symbolisk summa, eftersom det betyder otur o ge bort djur gratis ;) Vore väldigt elakt o säga att hon inte var värd det, haha:D Det var hon absolut!

Hugo - 200 kr. Hade kunnat ge 1000 kr för honom, nu när jag vet hur underbar han är <3

Bianca - 600 kr. Verkligen värd varenda slant, hade också kunnat betala mer där (;

myhombrero
0

svartis- gratis

smultron-gratis

lille skutt- gratis

dizel- 150 kr tyckte jag var billigt hade kunna ge mer.

loppan- 100kr

snurre sprätt- 100kr

Jag tycker jag har kommit väldigt billigt undan för så underbara kaniner.

FijaahM
0

Maya - 450kr

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Agda
0

Isak - 400kr.
Mira - 350kr betalade jag för henne, men när jag fick hem henne så upptäckte jag att hon var feltecknad, så då betalade uppfödaren tillbaka 150kr.

Dom var helt klart värda det.

[Caaassie]
0

Lippo - 100kr
Viggo - 150kr
Elvira - 800kr

Jag tycker absolut de är värda sitt pris :) Men jag hade kunnat betala hur mycket som helst till för Lippo <3

Rafflan
0

Jolene in Darkness - gratis, omplacerings kanin pga misskötsel
Coconut's Phelia - 340:-, från djuraffär, fick med h-bevis

Emelie-E
0

Min syster fick, två kaniner, en bur, massa mat, borstar, selar och sånt för endast 40 kr..
Ägarna ville bli av med dem..

Clariiz
0

Lollipop - 25kr
Molle - 250kr
Rutan - 250kr
Azka - 300kr
Vilgot - 300 (+ bensinpengar till upf. 100kr)
Missy - Egen
Hissen - Egen
Bumbi björnarna - Egna :)

Dom är alla värda så otroligt mycket mr en vad jag betalat!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

matilds
0

Myran kostade 950 inkl. transport. (då betalade jag 100 kr till transportören och 100 kr för att hon skulle få åka i en transportbur som jag också fick med) Värd vartenda öre, och mer ändå.

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Alecsandrala
0

Dudde 400kr med tävlingsbok, han var väldigt tjock när jag först tog honom på foder, men nu när han får carrier håller han vikten kanon! (: Det är ett köp som jag inte ångrar! En jättefin och duktig hoppkanin(dock bara klassad i lätt men har stor chans att få pinne.)

För Lova gav jag 150kr då var jag tvungen att hämta henne men resan var bara en mil ;D
Hon är värd vart ända öre, och tusen miljarder till Skrattande

[Zoie]
0

Zoie kostade 500 kronor, Det följde med innebur, toalåda, Höhäck, Hö, Gnagarblandning och säkert nått mer kanske :)  Ja jag är nöjd men jag tycker hon är lite bråkig/aggresiv, men när man väl har fått upp henne är hon hur gosig som helst :)

Em--ma
0

Hilary och Haylie köpte jag för 2oo kr, tillsammans.

Inka köpte jag för 3oo kr tror jag kmr inte ihåg :P

Och Wilma vet jag inte. Fick henne av min syrra. :D

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Viljans
0

Tindra- 150:-
Ceasar- Gratis (egenuppfödd)
Stampe- Gratis (hittekanin)
Groszek- Gratis
Mira och Mella- Gratis (egenuppfödda)  

2nats2f.gif

Jetaime
0

William 450:-
Årissa 500:-
Thess en liten symbolisk summa på 20:-
Millie 600:-
Myran 500:-
Emil 700:-
Abby 600:-

Ja, asså alla kaninerna har ju helt klart varit värda sitt pris, men man bli ändå besviken på att få hem dom som jag har fått hem vissa av mina kaniner, men det beror ju inte på kaninerna utan på uppfödarena.

Noa-Nisse
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skalman kostade 350 kr, han var väd det priser :P och mycket mer egentligen.

men så upptäckte jag att han´hade bettfel men det ändrade inte ngot alls, jag älskadr ju honom lika mycket för det :D men uppfödaren sa att jag kunde få en kanin till fast billigare av henne bara för att han hade bettfel. men jag ska inte ha fler kaniner har jag bestämmt mig för, nu är skalman van vid att vara ensam och få ALL uppmärksamhet ;) han skulle nog bli avundsjuk då ;P

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Niike]
0

Skalman är så hiiimla fin!

PaaatyPalm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville - 300kr.

Lingon - 300kr Värd så mkt mer <3

Molle - 10kr värd mkt mer!

Shanti - gratis

Baloo - gratis

Bella - 350kr kan inte säga så mkt så jag endast haft henne i 1 vecka :P ,

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Gretchi]
0

Ebba - Gratis(Har inte kvar henne..)

Hyndla - Lite svårt att förklara men typ gratis,eller nästan…orkar inte skriva ;P Eller ja,betalade parningsavgift men ungarna fick bettfel så då fick jag Hyndla som ersättning :)

Veero
0

Bambi - Fick jag (en överaskning) för han skulle avlivas, men han är den underbaraste kaninen som jag träffat.

Chili - Köpte jag för 100 kr för sällskap till Bambi, fick med stamtavla.

Ingo - Köpte jag för 100 kr för dom sa att han skulle bli nollad på uts men det blev inte så ;) fick med stamtavla.

Wilma - köpte jag för 350 kr för Avel, fick stamtavla med.

Cindy - 0 kr själv föttupp henne

Sashhi
0

Irma - 400 kr

Hiroshi - 400 kr

Spöke - 300 kr

Alla är värda mycket mer än så, skulle kunna ge hur mycket som helst nästan för mina älsklingar. <3

Not your mom, not your milk.

sputtnick_plexus
0

Sputtnick - 50 kr
Plexus - 50 kr
Jimmy - gratis

Moonstrike
0

Rufsan - ca 200-250 kr
Biggles - 400 kr

Dom är helt klart värda sina pris, + mkt er! :)

[Wera]
0

Mumin och My (tillsammans) - 250kr efter som uppfödaren vela få dom sålda snarast elr något sånt.

Nalle - 250kr

Gossen - 300kr

Tycker att Nalle är värd mer! Han är så härlig och mysig och vacker! <3 My och Mumin är också värda mer, efter som priset var billigt för två kaniner, men efter som uppfödaren skulle sluta med uppfödningen och sälja sina avels kaniner och årets ungar snabbt sålde hon dom billigt, och jag betalade 1000kr för tåg att hämta dom, det blev mkt strul p.g.a alla biljetter var sålda. Gossen var ett rimligt pris, men jag skulle få H-bevis till, dom skulle skicka den till mig eller så skulle jag komma förbi och hämtat den! Men jag fick ju aldrig det så det var dåligt :/ Men han är helt underbar och gosig, så priset var bra, om man vill ha han som kel :P

[Zkold]
0

Leo - 490 kr

ciss
0

Engla kostade 250 kronor, feltecknad, och Truls 200 eftersom att uppfödaren inte visste om han skulle kunna ställas ut eller inte. Essy är egenuppfödd och Candy kostade 600 kronor.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Noa-Nisse
0

#21, aah :) tack så mycket, det ska jag hälsa honom ;) hehe

Medarbetare på Hundar.ifokus

Jojsan
0

Jag är inte riktigt säker men jag tror Channie kostade endast 100kr… Hon är värd mycket mycket mer, hade kunnat betala mer för henne.

Bebbe har jag fött upp själv så hon var ju gratis.