När slutar tonåren?
Min lilla hermelinkille är i tonåren nu (tror jag) och är sur och vill bitas…Men ungefär hur länge brukar tonåren hålla på? Eller är det superolika från individ till individ?
Jag lyckades träna bort min kanins tonåring's het. I början av tonåren sprang hon iväg och försökte bitas men jag lyckades fixa det men det e fortfarande lite tonårs het i henne ,
Det kanske tog några veckor för mig att träna bort för mig .
Men min kanin är ganska lätt lärd vet inte hur det är med din ;)
Olika från individ till individ, som du skriver. Vissa tills de blir ett år, vissa äldre.
Så den håller alltså inte i sig max en månad utan i nästan ett år! Herregud….
#3 Hur gammal är din kanin?
#3 Olika från individ till individ. Måsis har aldrig visat några tonårs beteenden och han är över 1 år nu.
#5 Inte Gossen heller han är 7 månader :) och inte Nalle heller, elr jo lite men inte mkt.
Hoppas min tös kommer ur sin tonårsperiod snart iaf^^ Gud vilken liten satunge hon är just nu;D
Men det är nog väldigt varierande hur länge den håller på. Vissa kaniner verkar inte ha någon tonårsperiod, medan andra blir små monster i en eller kanske fyra månader, osv:)
#4 Han är prick 4 månader idag!
Muffin har lite tonårsbeteende :). Typ som att han vägrar göra som jag vill och sen så gör han saker som han inte får fast man säger till honom en miljon gånger ^^¨. Men han är inte bitig eller nåt sånt :D
Emma