Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 971 ggr
JBFFJ
0

När slutar tonåren?

Min lilla hermelinkille är i tonåren nu (tror jag) och är sur och vill bitas…Men ungefär hur länge brukar tonåren hålla på? Eller är det superolika från individ till individ?

se3s
0

Jag lyckades träna bort min kanins tonåring's het. I början av tonåren sprang hon iväg och försökte bitas men jag lyckades fixa det men det e fortfarande lite tonårs het i henne ,

Det kanske tog några veckor för mig att träna bort för mig .

Men min kanin är ganska lätt lärd vet inte hur det är med din ;)

[Wera]
0

Olika från individ till individ, som du skriver. Vissa tills de blir ett år, vissa äldre.

JBFFJ
0

Så den håller alltså inte i sig max en månad utan i nästan ett år! Herregud….

[Wera]
0

#3 Hur gammal är din kanin?

Chikuma
0

#3 Olika från individ till individ. Måsis har aldrig visat några tonårs beteenden och han är över 1 år nu.

[Wera]
0

#5 Inte Gossen heller han är 7 månader :) och inte Nalle heller, elr jo lite men inte mkt.

Taci
0

Hoppas min tös kommer ur sin tonårsperiod snart iaf^^ Gud vilken liten satunge hon är just nu;D

Men det är nog väldigt varierande hur länge den håller på. Vissa kaniner verkar inte ha någon tonårsperiod, medan andra blir små monster i en eller kanske fyra månader, osv:)

JBFFJ
0

#4 Han är prick 4 månader idag!

emms
0

Muffin har lite tonårsbeteende :). Typ som att han vägrar göra som jag vill och sen så gör han saker som han inte får fast man säger till honom en miljon gånger ^^¨. Men han är inte bitig eller nåt sånt :D

Emma