Säljer rosetter?
Det är ju väldigt många som tillverkar och säljer rosetter just nu… Skulle ni som gör det och har hemsida kunna länka till hemsidan i den här tråden? Då har man alla "rosettersäljare" på ett och samma ställe.
Jag kanske ska köpa en/flera rosett/er och vill se vad olika personer har osv. :)

http://buns.webb.se
Jag och Matilda (matilds) tillverkar och säljer rosetter till rimliga priser. Just nu har vi 21 rosetter i vårat sortiment och det kommer fler och fler! Man kan även specialbeställa för att få rosetten exakt som man vill ha den.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Om ni ska beställa av mig och Cissi (#1) är det nog smartast att vänta till imorgon för då kommer ett helt gäng nya modeller! :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
www.rosetter.piczo.com - annaforsgren
jag säljer inte, gör mest till mej själv ^^

Mina sida > www.freewebs.com/kaninrosetter
Tack, fler? :)
Putt
jah säljer rosetter om nån vill ha så säg till :)
Putt
#9 kommer snart att köpa en sele och så av dig :)
Emma
Kan inte någon visa en artikel om hur man gör? Jag försökte idag men fick inte till det bra..

#11: Köp en rosett och försök härma. Det svåra är att få till "dragspelet" i mitten.. annars kan det se ganska fult ut. Men ibörjan är det svårt för alla.
Jag ska göra en artikel, men har inte hunnit få över bilderna till datorn än. Om du vill får du adda mig på msn så kan jag försöka föklara lite mer: drag_tolv@hotmail.com
#3 Snygga.
Jag skulle också vilja lära mig hur man gör rosetter ^^

Ikväll ska Matilda börja på nya hemsidan och i helgen kommer det komma upp massor av nya modeller :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#15 Säg gärna till när den är uppdaterad med de nya modellerna och så :)
Jeffa, du är ju jätteduktig!
De var fina.
Tack Tack Yuki 
Vill duh köpa ?xD

Jeffa, Vad kostar dem? :P
dom kostar 3 elr 5
Hur får ni rostterna att sitta fasst i mitten utan att någon ful "kant" syns?
man typ viker dom xD
nej men de är rätt så svårt att förklara på datan xD