Sociala kaniner
Antar att det fins fler än jag här inne som har nån lite översocial liten krabat där hemma, nån som har tyckt att kaninen är lite för social och mysig nån gång?
Har lite dåligt samvete för igår, Knut är så himla social och pussig och kelig så jag blev uppriktigt lite less på honom igår. Bara för en stund såklart men det kändes lite hemskt. Han går ju lös och han sitter ofta i famnn och ligger man i sängen ska han pussas och klänga på en hela tiden och han väcker en ibland typ 100ggr på natten för att han håller på slicka en i ansiktet och på tårna och armar och ja sånt som hamnar utanför täcket. Oftast är det bara mysigt och jag brukar inte kunna bli arg på honom trots att man sover dåligt och blir trött men igår blev jag nästan lite sur på han så han fick gå ner från sängen och gå och lägga sig trots att han inte ville, hemskt. Vart bara tvungen att skriva av mig. Ni får gärna skriva om era kelgrisar också :) Känner mig helt ond som blev less på underbaraste gosegrisen bara för att han var kärleksfull <3

Amilo är också väldigt klängig och det är ju jobbigt ibland när man vill göra något annat, typ läsa. Han ställer sig gärna på boken och pussas i ansiktet :P
Men jag har ju inte alls haft honom särskilt länge så blir mest glad när han gör så.. =)
Vad söt Knut är förresten!
the vanity, it becomes insanity
Nalle är jätte mys och klängig <3 :) Men ha bor ute så han stör mig inte direkt ^^

Engla är jättesocial och slickig, men hon bor ute så det är inga problem :) Candy är otroligt mysig hon också men har för mycket spring i benen ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#1 haha känner igen det där ^^ tack, jag kan inte annat än att hålla med :) Skulle dock behöva fota lite fina bilder på honom i dagsljus så man ser bättre.
Det är mysigt med myskaniner ^^ <3 och jag hoppas att ni inte missförstå mig och tror att jag tycker att han är en plåga :P Däremot fick jag som sagt lite dåligt samvete för att jag faktist blev lite störd på honom igår/natt men ja det var nog mest för att jag var så trött och så. Ibland hade han ju kunnat dela med sig lite till nån kanin som är mindre mysig ;) fast bara lite!
Måsis är likadan. Han ska vara med överallt, skutta efter en hela tiden, busa, jaga sin borste, pusas när han är i famnen, klättre och somna i knät. Sen är han den kanin som trycker nosen igenom gallerspringorna när han ser matte och jag har då lärt mig att han vill ha kel när han gör så. (tyvärr kan jag inte kale med honom så mycket)
Hiroshi är jätteklängig och gör allt för att få pussas och gulla med mig.
Not your mom, not your milk.
Ballerina är väldigt social och mysig. Men endå inte så det blir jobbigt. Hon bor ju ute också, så det kanske är därför man inte märker det lika mycket.
Zid är inne i en supergosig period just nu, hon kan gosa hur länge som helst och blundar direkt bara man råkar peta på henne. Men hona som hon är har hon humörssvägningar ibland och hon är väldigt bestämd av sig. Hon får sina raseriutbrott på matskålen ibland då ^^
Annars är Zebben min lilla gose, han har lite jämnare humör - dvs. alltid kelig. Han hoppar gärna upp i famnen och sover.
haha vad coolt! så pissar han inte inne eller skvättar?
fridolf är den mest keliga, fast ändå inte lika mkt som era:)

Min Bessa är översocial, hon klättrar och klänger på mig hela tiden och vill gärna upp i ansiktet. Älskar att bli kliad och puffar på mig tills jag ger med mig helt ekelt.
Hennes favorit hobby är att springa kors och tvärs över mitt tangentbord hela tiden när jag försöker sitta med datorn i knät..
Hon är verkligen som en liten hund, när vi sitter och äter så placerar hon sig vid min dotters (1 år gammal) stol för där vet hon att det trillar ner godsaker med jämna mellanrum.. tyvärr inte alltid den nyttigaste maten för en liten kanin men men…