Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 711 ggr
HomecomingQueen
0

Underbar kanin bortsänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bestämt mig för att om rätt person dyker upp så kommer jag skänka bort min kära lilla Ninja, jag känner att hon inte får den friheten hon borde då vi bor i lägenhet.
Du får jättegärna bo i norrbotten så man kanske kan hälsa på ibland.
Jag vill att det ska vara en seriöst och van kaninmänniska som kan ge henne ett livslångt hem, självklart vill jag ha kontakt med den som tar henne.
Jag har en enormt stor innebur som är 140cm lång om jag inte minns fel, den kan du få köpa till om du vill. Annars vill jag bara ha en symbolisk summa för Ninja.
Och såklart vill jag att hon ska ha tillgång till att vara ute, så ofta som möjligt, då jag tror att hon skulle passa bättre som utekanin.

Hör av dig och berätta lite om dig själv ifall du är intresserad.

Mvh/ Mikaela

FijaahM
0

Putt

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Sirocco
0

Kanske borde du fixa ljusare bild så kanske fler blir intresserade.

Bara ett tips? jag tyckte att den var lite för mörk.

Kramar / Julia (=

[Niike]
0

#2 Jag tycker inte den är mörk.. Och jag tror inte intresset ligger i hur snygg bilden är.

Väldigt söt kanin måste jag tillägga :)

HomecomingQueen
0

#3 Visst är hon, riktigt charmig ^^

HomecomingQueen
0

Puttar tråden, finns det verkligen ingen som kan ta henne?

Rafflan
0

Du kanske kan berätt lite mer, som ålder, ras, temprament osv ;)

Jag hade inte tvekat att ta henne om det inte vore för att man bode hemma å föräldrarna har sagt nej till fler djur ;P

Jordgubbsgodis
0

kanske intresserad vars bor du?

HomecomingQueen
0

#7 Jag bor i Luleå, vill helst ge henne till någon som bor i närheten, och gärna har kaninerfarenhet.

ertan94
0

putt

HomecomingQueen
0

Putt, ingen som är intresserad?

HomecomingQueen
0

Kan ju berätta lite om henne också om det skulle hjälpa.

Hon heter Ninja och är lite över 1år, hon är lejonhuvad men har tappat den mesta pälsen runt huvudet (vet inte varför men hon har boat på sista tiden, kanske var skendräktig??). Hon är jättebusig och full med energi, inte alls aggressiv av sig (förutom lite i buren kanske) och på senare tiden har hon blivit jätteduktig när man klipper klorna på henne. Jag vet inte riktigt vad hon är för färg, hon är grå och så ser det ut som att man har spillt cola på hennes rygg Tungan ute kan fota henne mer om någon är intresserad.

Snälla, ingen som är intresserad? Vet inte om jag kan ha kvar henne så mycket längre.

HomecomingQueen
0

Putt

Rafflan
0

putt putt