Innebur(ar) säljes!
Hello, nu ska jag sälja en av mina inneburar. Den har en vinröd nederdel och gul/blå/rött galler, liten hundmatskål medföljer.
Jag har inte måtten med mig nu då anteckningsboken ligger i mitt skåp i skolan men bredden är ca 50cm, djupet 45cm och längden 1meter.
Den har några rivsår i botten då vi fått en kull i den ;)
Jag vill ha iallafall 450:- för den då jag köpte den för 1100:-, den är bara använd i ca ett och ett halft år och det finns inga såkallade "kissfläckar" kvar i den. Den har ihopfällbart galler vilket fungerar utmärkt när buren transporteras.
Och eftersomEftersom jag och min kanin ska flytta till ett större rum där han ska få gå fritt och då vi ska bygga en annan bur åt han (såklart ska vi avspärra de farliga delarna i rummet) så är även hans bur till salu. Den har ungefär samma mått som den förra, 1mx50cmx45cm. Den har blå nederdel och svart galler :) Exakt när jag och han flyttar till rummet är ännu oklart så jag vet inte exakt när leveranstiden på buren är eftersom han fortfarande bor kvar i den.
Jag vill ha 450:- även för den :) och då är priset redan nerprutat och billigt :D
Jag bor utanför borås så transport till borås går att ordna. Nu på lördag (imorgon 30augusti) kan transport fixas till alingsås. (om nu någon har bråttom ;) hehe)
Kan lägga in bilder om intresse finns :)
Mvh/Sisss
puttar lite :)
En bur som är 1mx50cmx45cm är olagligt att ha en kanin i. Har du kollat inne på marsvin.ifokus? De har väl mindre burmått har jag för mig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
jag vet inte om jag skrev dom i rätt ordning.
men längden är 1m
bredden är 50
och djupet är ca 50.
och det är inte olagligt. Enligt lagen får man ha två kaniner under 3 kg eller en hona med kull i den.
ska även försöka sälja dem inne på marsvin.ifokus. tack för tipset! :D
#3 Vad fick du 45cm ifrån då?
finns dom kvar?

Det står i annonden 45cm och det är olagligt. Hör med marsvina :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
hur mycketkostar den röda?
#9 Står i tråden (450:-).