Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 401 ggr
ElinLi
0

Gör jag rätt ?

Nu e de så att jag tänker ge tillbaka Elsa till omplaceringshemmet hon kom ifrån eftersom att hon bitts hela tiden och attackerar marsvinen och hubbe ( genom gallret ) hon morrar även åt mig så fort jag bara vill röra henne .. Jag tror att det kan vara så att hon är välldigt stressad hos mig :( Jag vill bara hennes bästa! Så jag ja tänkte lämna tillbaka henne till omplaceringshemmet där hon kan få komma till sin vän Tina igen ( dom två var välldigt bra tillsammans och myste och pussade på varandra) Jag har mejlat till tjejen på omplaceringshemmet och hon sa att jag kunde lämna tillbaka henne och få en annan kanin gratis .. men jag känner att jag inte vill ha nån mer utan jag vill bara ha dom jag har för då kan jag ägna så mycket mer tid med dom! men nu till min fråga : Gör jag rätt?? Jag känner mig otroligt elak , men vad annars ska jag göra? jag har försökt allt . Jag vill bara hennes bästa!

Tappsveden
0

Jag tycker du gör rätt..kanske finns det någon annan som har tid å tålamod att lägga ner för att hon ska bete sig bättre.

Tejoos
0

Det blir bra att du får mer tid till dina andra djur, tycker du gör helt rätt.

ElinLi
0

Okej tack så mycket :) precis jag vill bara hennes bästa och tänk om det finns någon därute som söker en liten Elsa som gillar att träna och även e van vid kaniner som beter sig dåligt tänk :) jag hoppas iaf att hon får ett bättre hem!

Kawaiih
0

Jag tycker du gör rätt. Hon behöver nog ett hem där hon och hennes vänn kan komma till och va själva…

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

[Niike]
0

Tycker du gör helt rätt! Ta inte emot någon ny kanin om du inte känner att du har tiden.

ElinLi
0

#5 okej nae jag ska inte göra det!

Tejoos
0

Det är ju inte säkert att hon och fd kompisen fortfarande går ihop, men det får de ju lösa på omplaceringshemmet när hon kommer tillbaka dit sedan.

ElinLi
0

Jahapp idag e det dax :'( Vi ska åka till omplaceringshemmet kl 19.00 .. Känner mig så ledsen Gråter

ElinLi
0

Blev inget igår då hon på omplaceringshemmet var akut tvungen att åka till veten .. Hon berättade idag att hon hadde ett virus och var därför tvungen att avliva två kaniner igår .. Men vi kunde endå lämna elsa hos henne men vi fick inte kolla på dom andra pga av att det var extremt smittsamt ..