Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 590 ggr
Boxpaw
0

Leksaker!! :D

Jag tänkte att vi skulle kunna ha en tråd där man kan skriva vilka leksaker och sånt man har till sin kanin! :)

På så sätt kan ju vissa få tips? ifall dom inte har så mkt.

Jag vet inte ifall det redan finns en sån här tråd, så.. ursäkta isåfall ^^

Okej? Jag kan börja skriva:

Selma har en trä leksak, den är köpt i djur affären. Det ser ut som ett hjul typ, med galler. Det fanns en bjällra i den först, men jag tog bort den för den ramlade ut hela tiden. Hon har också en toalettrulle ( tom ) som hon slänger med, och en låda som står upp o ner vänd på golvet. Den hoppar hon upp och ner på. :)

Inte så mkt men.. :D

Kawaiih
0

Sandlåda…. De är Millans bästa leksak. Hon älskar den! :D

De är en gammal öl kartong med sand i. Precis i rätt storlek för henne. Men nu har den tyvär gott sönder. Men när den va hel så gick de och rulla sej, gräva och vila i den. Sen va de även väldigt kul och bita i kartongen x)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Boxpaw
0

#1 Vad gulligt<3 :D:D

Jennie104
0

Jappo har två tunnlar (:

Moonstrike
0

tunnlar :)

Biggles har även en träleksak från djuraffär, det är som 2 runda plattor med pinnar imellan och en bjällra i mitten.. Och så har han en godisboll :)

[Victoria-Pancakes]
0

1# vilken bra idé! Jag måste också skaffa en sandlåda till min kanin =D måste bara hitta något att ha sanden i…

Min kanin har en liten bro och en tunnel. Men jag ska köpa fler leksaker till honom nästa gång jag är i djuraffären. och så ska jag bygga hinder och en ny hydda till honom om jag får träslöjd i skolan =)

Boxpaw
0

#4 Hah, det är en sån trä leksak som Selma har!! :D

[Gretchi]
0

Jag har en plastboll med bjällra inuti..Hyndla var väldgt glad första gången hon fick leka med den,hon lånade den av Ebba då men nu bryr hon sej knappt om den…Ska köpa fler leksaker när jag åker till stan :)

Kawaiih
0

putt

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering