Medarbetare?
Jag vet inte om det finns ett sånt här inlägg, så om det finns ett. Så snälla! - klaga inte på att det redan finns ett!
Jag skulle jättegärna bli Medarbetare på kanin.ifokus om jag fick.
Ni som är Medarbetare, vet nog hur det är att vara det. Är det kul? Jag tycker att det verkar skoj och jag är inloggad varje dag - oftast varje dag :)
Det skulle vara snällt om ni ville berätts hur det är, och vad man gör.. Jag förstår att man ska ta bort inlägg som är dumma & taskiga, låsa inlägg som inte "pågår" längre - t.ex. gamla tävlingar och gamla lekar..
Hoppas att ni vill berätta!

Jag är Medarbetare, och det är helt ärligt inte så jättemycket att göra :) Det mesta är att se till så att alla håller god ton, ta bort inlägg som folk råkat skicka två gånger och svara på frågor ibland. Sen tror jag att vi alla brukar försöka skriva artiklar ibland.
Nån gång händer det att man får låsa trådar och ta bort skrivrättigheter på folk, oftast sådana som endast vill förstöra.
Om du vill bli Medarbetare så kan du prata med Tina_A, men jag tror inte att hon behöver fler Medarbetare just nu. Fast du kan ju alltid kolla :)
Vi som är Medarbetare är jag Niike, Marhai, Ciss, Matilds och Kvirrz.
the vanity, it becomes insanity

OK
Jag har skrivit till Tina_A men jag har inte fått något svar ännu.. Det skulle betyda så mycket om jag fick bli Medarbetare. Jag skulle tycka det var kul att skriva artiklar också.

#2 Om du inte får bli meddarbetare nu kan du ju alltid skriva artiklar och maila till ngn av medarbetarna som sedan publicerar :)
Mvh Ellenfyrkant

#2: vad jag sett så är det ganska många som vill bli Medarbetare, och det är ju jättebra om man hör av sig till Tina då. för om hon sen vill ta in en till Medarbetare någon gång så vet hon ju vilka som är frivilliga :)
Det finns faktiskt en funktion som gör att medlemmar kan skriva artiklar utan att vara en Medarbetare. Så om du har någon ide så kan du säga till och sen får skriva en artikel.
the vanity, it becomes insanity

Jag tycker inte att vi behöver fler Medarbetare än såhär, inte just nu. Om alla som ville fick bli Medarbetare skulle KIF bestå av 90% Medarbetare och 10% medlemmar ;) Men om man vill skriva artiklar så kan man göra det utan att vara Medarbetare.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

ok…
Jag har för mig att Tina sa att det var "bra" nu, att hon inte kommer ta in någon ny förrän någon av oss som är Medarbetare nu hoppar av. :) Men det skadar ju inte att pma! ;)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#7 stämmer.
Men man kan ju alltid kontakta tina så hon sedan vet vilka som är intresserade när hon ska ta in någon ny i framtiden. För förmodligen blir inte vi kvar här resten av livet ;)

Jag har skrivit medelanden till Tina men jag har inte fått svar.. Jag skickade det för ca 3 dagar sen..
Kan jag skicka artiklar till Medarbetare, och så kan dom lägga in den som en artikel? Jag har skickat en artikel åt Tina. Den tog lååång tid att göra, så jag hoppas att hon lägger in den som artikel. Jag hoppas verkligen att hon vill göra det.
#9 Tina kanske inte varit inloggad. Eller så har hon inte fått dom. Vi får hoppas hon läser här och kan svara på det =)
Du behöver inte skicka artikeln till Tina, utan kan göra det till någon av medarbetarna.

Okej. Jag har redan skickat den åt henne men om jag skickar den till dig så kan jag ju skriva till henne att jag skickade den till Niike.
#11 Gör så =) Men medlemmarna får ju skriva egna artiklar men det är bra om du PM:ar artikeln till någon av oss först så vi kan kolla att det t ex inte finns någon likadan artikel :) Och så måste vi fixa så att du kan skriva artikeln. PMa mig så kan vi prata mer där ^^