Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 639 ggr
flisan93
0

Vilken blöt syn:(

Suck, jag känner mig bara så less. Det går inte så bra för mig nu och det gäller allt. Det som fick bägaren att rinna över var att jag märkte idag att det är hål någonstans i taket på skjulet som jag har min kaninmat och sånt i. Det är runnit ner vatten i mitt godis, en liten påse med spån(som kostade typ 50 kr!) och även i en påse med pellets. Jag har varit tvungen att slänga en tredjedels påse med Carrier!:( Pappa ska se vars det kan vara möjlighet för vattnet att rinna in pch se om han kan fixa det. Det är just typiskt, det är så perfekt att ha det där, men tydligen kan jag inte ha vad som hälst där längre:( 

Nåja….hoppas att det inte händer något mer missöde idag.

PaaatyPalm
0

Synd :(

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

[Niike]
0

Usch vad tråkigt :(

Testa att ha sakerna i tunnor/hinkar med lock. Jag har kaninpellets i en stor hink med lock, och allt annat (have, betfor, fårfor, värpfoder mm) har vi i större tunnor.
Dock kan det omöjligt komma in vatten i ladugården, men det är bra att ha i tunnor ändå tycker jag =)

[Stampelina]
0

Trist…Rynkar på näsan

Clariiz
0

#2; Jag har stor hinkar.
Tycker också det är bra :)
Skyddar ju även mot möss/råttor om nu det skulle finnas.

Tråkigt när sånt händer :/

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

#4 Precis vad jag tänkte på också! vi har haft inbrott i en säck solrosfrön, som stod på marken brevid en tunna.. Alltså fritt fram för mössen ;)

Jojsan
0

Vad trist.. Jag har också hinkar med lock åt maten och det funkar jättebra :)

[Wera]
0

Trist :/ Jag har mina burkar ute med lock och allt, fast jag har också påsen med pellets inne i stugan men det är omöjligt att det regnar in där.

aliciia
0

trist :/ lycka till att ni hittar hålet och får det tätt :) <3

[Caaassie]
0

Vad jobbigt! :(

Denna kommentar har tagits bort.
sputtnick_plexus
0

Vad jobbigt :(:(

Tejoos
0

Jobbigt! Vi har en stor fodertunna i plast till kaninernas pellets och toalätt. Jättebra!