Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 410 ggr
Noa-Nisse
0

OT- Överraskning

Hej hej :)

Jo det är såhär att när jag fyllde år i juli så överraskade min kompis mig med ett biobesök med poppcorn, läsk och hela faderullan…

så har hon nu också fyllt år och jag känner att jag vill också överraska henne med något man kan göra, alltså inte någon "sak" som ett halsband eller presentkort. Utan något annat. och inte bio heller, för det känns lite dumt att ta samma sak.

har ni några förslag på vad man kan göra? för runt 200-lappen per person typ!?

Tack på förhand/ Johanna.K

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Caaassie]
0

Bowling kanske? :)

Christinen
0

Gokart, paintball, teater, musikal, höst-picknick, ridtur, bada i badhus, åka till en grannstad och fika och gå på stan…

Mascot
0

Laserdome 8)

thexclub
0

Laserdome! dcet är superkul :)

the vanity, it becomes insanity

aliciia
0

säger som ovanstående, LAserdome är svinskoj :D

Clariiz
0

Finns det något hon verkligen verkligen gillar?
Kanske något som inte går att uppnå egentligen?

Har hon ett favorit band? Som hon inte har möjlighet att se live?
Varför inte överaska med att kanske hyra en "bioduk" grejs om du inte har någon själv. Köpa en live dvd med det bandet.
En jäkla massa godis, och dricka också. Såklart.

Annars säger jag som ovanstående :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

Jag gav bort bungyjump till min syster! DET är verkligen en upplevelse att minnas heeeela livet.

Vi var 4 som delade på kostnaden och det blev ganska exakt 200 per person.

Lotta hoppade förresten och var sååå duktig. Det var det bästa hon gjort i hela sitt liv.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Måste ju tillägga att det givetvis bara var hon som hoppade, och att vi 4 andra betalade för att hon skulle få hoppa.

Men vi alla andra var väldigt nervösa och pirriga i magen och efteråt gick dom (inte jag) ut och drack lite öl och hade mysigt :) Fett värt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Stampelina]
0

Var bor Du? Om Du bor i Sthlm eller i närheten så har jag massor med förslag!

conejo
0

Lasergame är jättekul! Bowling också! Köp något som hon tycker om, kanske någon speciell läsk, kanske?

Har hon en kanin eller är intresserad av dom kan ni ju kanske gå på någon utställning tillsammans!? En mässa?

Ni kan ju kanske gå och shoppa? Om ni tycker det är skönt med massage kan ni ju gå på ett spa. Jag vet inte direkt hur mycket det kostar. Kanske lite manikyr eller pedikyr?

Tycker hon om någon speciell sport? Kanske bakset? Fotboll? Ni kan ju gå och se på en match? Ridning? Men bara om ni båda tycker om det, förståts.

Gröna lund eller Liseberg, vet ej vart du bor :/ Gröna lund och Liseberg är ju lite dyrt men man behöver ju inte ha åkkort, det är ju kul att bara vara där, tycker jag :) Köpa lite lotter.. kanske åka någonting ni tycker är kul. Hon kanske kan ta med sig lite egna pengar om du tycker att det blir föör dyrt.

Fråga henne vad hon tycker om (om du inte kommer på något som hon gillar).

Noa-Nisse
0

åh, tack alla för alla förslag! :D

tyvärr är hon inte intresserad av djur över huvudtaget. hehehe.

jag ska verkligen tänka lite till. innan kunde jag bara komma på islandshästturridning. men här är ju jättemånga BRA förslag ^^

Medarbetare på Hundar.ifokus