hon slika på mig..
Brukar era kaniner slika på er? hon sat i mitt knä o börja slika på min hand o så lite på hehhes tassar o och så slika hon på mig i gen..
Det kanske är hennes sätt att visa sig tillgiven…?
Eller så kanske hon undersöker dig genom att smaka lite…? Har hört att kaniner gör så ibland för att lära känna en. Men jag vet inte riktigt om det stämmer.
jag tänkte med på dom två.. Började barar fundera på om de är fler som gör så.. De kiklade skönt i alla fal hehe :D
kan hon visa tillgivenhet när man barar haft henne några dagar?
eller tycke hon att jag var smutsig ;) så hon tväta hehe
min kaninunge slickas hela tiden :) tror det är för att jag smakar salt

Hehe, nej det är för att de tycker om er, och att ni ingår i kolonin.
Både ungar och vuxna djur slickar varandra, det är ett sätt att stärka familjebanden.
Jag har en ung hane som klipper mitt hår i nacken…
Han springer lös uppe på soffans rygg, när jag sitter och tittar på TV så kommer han bakom mig och slickar överallt och klipper håret.

Det betyder att kaninen tycker om dig =)
Jag har några kaniner som gärna slickar på handen/ansiktet.
the vanity, it becomes insanity
=D…
#6 - Gud så mysigt det låter! 
#6 Så gjorde en av mina när han var liten, på äldre dar har han blivit mer ensamvarg.

#9, 10: Joo, det kan det vara, men nu har han kommit in i tonåren och är brunstig, så man får ett tjyvnyp ibland…då är det lagom mysigt, hehe
Mina båda gör d,en e vuxen o den andra e unge.Hel mysigt,dom brukar oxå typ "spinna" när ja klappar dom
Bebbe slickas hela tiden :)
Min Minten slickar mig hela tiden, hon slickar även de flesta andra hon möter. Nu i veckan träffade hon en mycket djurvan person som hon inte träffat på ett år, och hon slickade henne.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Hyndla slickar mej ibland :) När jag hade en kull kaninungar hemma så behövde jag bara öppna buren så kom det genast 2 och slickade på mej jättelänge!Dom andra 2 kom bara ibland…Det är mysigt,fast min hand kändes väldigt fuktig efter att Yoshi å Pippi slickat på den…
Min lippo slickas alltid :)

Xtra slickas också^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Stampe gör så där hela tiden med mig ^^
Han är helt knäpp i att "tvätta" rent mig varje morgon och kväll, varje dag.
Känns skönt att veta att han tycker om mig då xD ;)