Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 663 ggr
Starfall
0

Vila i frid <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

**I natt släcktes ett ljus och en klar stjärna tändes…. <3

1999 - 2008/09/07

Vila i frid, Gubben!
Vi kommer ses en dag, vid regnbågens bro <3

Älskar dig nu och för evigt!

Döden kan ta någons liv, men aldrig det starka band som finns mellan en själv och ens alldeles egna ängel…

**

[Niike]
0

Nej, vad hemskt :(

Beklagar.. Vila i frid!
Tröstkram <3

Starfall
0

Tack <3

emms
0

<33 *tröstkram* R.I.P

Usch vad det påminner mig om allram :'( saknar honom så <33 även om det var så längesen kommer han alltid ha en platts i mitt hjärta!

Emma

Starfall
0

#3 Ja, det är så jobbigt att mista sin älskade vän… Man har ju så många minnen med sin vän, och till en början känns det verkligen hemskt. Men man får inte glömma allt det underbara man upplevt med sin ängel. Att kunna glädjas åt den tid man fått är till mycket stor hjälp i sorgearbetet. Även om det är svårt, jag vet… Allram har det bra vid regnbågens bro. Vad det än var han somnade in av är han fri från det nu och kan leka med nya vänner. Kanske leker Gubben och Allram just nu? <3 Tröstkramar till dig med <3

Kramar/carro

Clariiz
0

Usch så hemskt :(

Vila i frid <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

FijaahM
0

Tröstkramar <3 *
_Han har det säkert bra i kaninhimlen med alla nya kaninkompisar<3

Vila i frid gubben<3_

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

[Niike]
0

Vad var det som hände? Gick han bort pga ålder? :/

Starfall
0

#7 Gubben dog av ålder… Han har varit nästan helt döv sen i våras, men fortfarande varit pigg och så. I fredags morgon när jag skulle ge kaninerna frukost var han inte som han brukar, då låg han och sov fortfarande.  Han har aldrig missat en frukost i hela sitt liv, han var ett riktigt matvrak! Jag fick väcka honom och sen åt han sin frukost som vanligt men han verkade mycket tröttare än vanligt…  I går morse låg han också och sov när det var dags för frukost… men denna gång gick det inte väcka honom :'( Han såg ut att ha somnat i sömnen, så han slapp lida… Jag kanske ändå fått avliva honom inom de närmsta dagarna, men naturen gjorde sitt…

Tack alla <3

I dag blir det begravning för Gubben, hela familjen kommer vara delaktig eftersom han varit mycket speciell för alla <3

**we miss you!
**

aliciia
0

Vila i frid gubben <3

sitter helt tårögd här <3

Clariiz
0

Säger som Alicia jag sitter helt tårögd här :'(
Det värsta som finns är att mista en vän.

<3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

thexclub
0

R.I.P

Låter som att han dog lugnt och stilla iallafall.. <3

the vanity, it becomes insanity

flikkan
0

R.I.P

Så fina texter du har skrivit.
Tröstkramar <3

[Niike]
0

"Härligt" att han fick somna in själv så ni slapp avliva honom. Önskar alla kaniner kunde gå bort på det sättet, när deras dag kommer..

Starfall
0

Tack alla, det betyder så otroligt mycket att ni bryr er! <3 Hade inte klarat det utan er… Även om jag vet att Gubben har det bra nu känns det ändå så jobbigt.

#13 Ja, han slapp ju stressen av att åka bil in till veterinären, och han slapp bli stressad av andras händer och känna doften av andra djur och höra hundars skällande. Så i det sorgliga var detta det bästa som kunde hända, och att det var på sommaren och inte på vintern. Det är så hemskt att mista en vän på vintern om man inte kan begrava <3

Nu ska jag tillägna denna dag åt Gubbens minne, och minnas allt vi upplevt tillsammans med glädje. Han var gammal, och jag har ju vetat att denna dag skulle komma. Han dog en naturlig död, til skillnad från mina katter som dött på grund av vägen, även Gubbens bror blev ju påkörd för 8 år sedan.

Kramar//Carro

Baralisah
0

Beklagar:(

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Feliciaa
0

vad hemskt :( beklagar verkligen ..
Rest in peace, forever and ever.

sputtnick_plexus
0

Vad hemskt :(