Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1202 ggr
Jennie104
0

Ot- FREDAG ;)

FREEEDAAAAAAAG äntligen ;)

Vad ska ni göra till helgen då? :)

Fredag: VILA! Pappa ska på fest så vi ska äta Pizza :-)
Lördag: Vet inte
Söndag: Ska till karlstad och shoppa ;)

Pinacoladas
0

Fredag: Skit väder men jag ska ändå hoppa med Opal :)
Lördag: Rida min häst och köpa en innebur och toa :D:D:D:D
Söndag: Rida min häst och motioner Opal

KvirrZ
0

Fredag
Sjuk, håller just nu på att städa rent hos djuren. sen blir det gos =) Ska inte göra så mycket, vila lite.

Lördag
Ska kanske in till stan om jag hittar någon att dra med ^^,

Söndag
Kommer 2 tjejer som ska kolla på mina kaniner, de är ev. intresserade av en unge var =)

- Mvh Emma

Pinacoladas
0

Ska väll försöka att ta kort när hon hoppar, eller filma :)

emmsaaan
0

**Fredag

**Ska vara med två kompisar & kolla på Hairspray, för tredje gången. Haha, det var jättepinsamt på bio när jag såg den för första gången, så kom ZAC EFRON (snyggsnyggsnygg) med på filmen & jag dreglade popcorn på sätet (inte med flit ^^ ), min kompis skrek: DREGLAR DU? & det var knäpptyst ^^

Lördag Hem till låtsasmorfar & hälsa på massa snorbarn. Vill ta med mig Uzza men får inte.

Söndag Slapp- & kanindag.

BlackTear
0

Fredag
Varit i skolan, fast hade bara två lektioner (Idrott och drama) Fyfaan vad skönt. Resten av dagen gick jag och några kompisar runt i korriodren och typ.. hade jättekul ;p

Lördag
Jag, Linnea, Sandra och kanske några till ? Ska till stan och shoppa lite.. på kvällen ska jag vara med kompisar tror jag.

Söndag: Dunno (:

Lippo
0

Fredag: Mamma fyller år så släkten kommer, städat mitt rum och ska bädda sängen nu :P

Lördag: Sova ut, åka till en godisaffär, gosa med kaninerna mm :)

Söndag: Ingen aning, kanske åka och handla kläder om mamma vill skjutsa ^^

Romana_12
0

#6 - Hälsa din mamma grattis =)
Krama henne från mig :D

Romana_12
0

**Fredag:
**Jag är sjuk, men jag har målat lite med vattenfärger och gosat med kaninerna.

**Lördag:
**Jag ska handla nya kaninsaker , slappa här hemma.

**Söndag:
**Har faktiskt ingen aning ^^

ciss
0

Fredag: Varit i skolan. Ska snart ut till kaninerna, fixa mig lite & sedan bär det av till en kompis. Vi ska vara ett helt gäng där (7-8 stycken), se filmer, frossa & ta det lugnt. Blir hur kul som helst :)

Lördag: Jag, Fanny och Lina åker till backen direkt på morgonen. Kommer vara dödstrött, blir nog nästan hela natten på fredag som vi är uppe. I backen kommer den fräschaste killen i världen att vara, hihi! På kvällen ska jag pyssla med ninerna.

Söndag: Ta hand om kaninerna på morgonen. Ska till stan med Fanny, klockan 12:15 ska vi till Make Up Store och bli sminkade, få tips? & råd och välja massa produkter. Jättekul! Ingen aning om vad jag ska göra på kvällen.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Fredag: Varit i skolan. Ska vara med kaninerna. Sen ikväll ska jag nog bara ta det lungt, äta godis, se tv :)

Lördag: Ska rida vid 11, kommer hem vid 1. Då ska jag kanske vara med ellen och kajsa. Vet inte vad vi ska göra. :) & vara med ninerna. :)

Söndag: Ska rida, vara med ninerna. Ta det lungt. ^^

Clariiz
0

Fredag; Ta det lungt :) Bara njuta av ledigheten.
Lördag; Åka till Västerås å shoppa med syster.
Söndag; Städa åt kaninerna.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jojsan
0

Fredag: Varit på skolan och med ninerna. Ska på tjejkväll ikväll ^^ ska bli skitkul! :D

Lördag: Vara med kaninerna och vi ska kanske förbi några som fyller år.

Söndag: vet inte.. plugga kanske.. :/

pandabjorn
0

fredag: slappa.     

Lördag: sova över med min kompis.   

Söndag: hoppträna (eller kanske gör det på lördagen…får se ;))

johanna_loveAnimals93
0

Fredag: Har varit i skolan. Ska ta det lite lugnt här hemma och sedan åka på ungdomsmöte i kyrkan, vi ska gå på 5 st för konfan och jag har inte gått på något än Oskyldig

Lördag: Vet inte. Vara med kaninerna och nån kompis kanske..

Söndag: Vet inte :P

BuNNaj
0

Fredag: Chilla! Är totalt utsliten och vill bara lägga mig ner och dö efter en krävande vecka.

Lördag: Sova xD

Söndag: TÄVLA! :D

Sosso
0

Fredag: Bara slappa å ta det lungt. Fota mkt å sitta vid datorn å se klart en film sen. ^^
Lördag: Vara med djuren, plugga.
Söndag: Vet inte.

[Niike]
0

Fredag
Skolan, å varit i stan o shoppat med en kompis, hittade dock inget intressant mer än en chokladboll o en kopp varm choklad x)<3

**Lördag
**Ska rida!:D:D Fyyfan va kul, saknat det hur mkt som helst! Var typ flera år sen! Men aja, det ska bli grymt kul iaf! Sen ska jag städa o pyssla med djuren:)

Söndag
Djuren, slappa .. Träning o fira kusin på eftermiddagen:)

Majsbecka
0

**Fredag:
**Idag så ska jag bara slappa och vara hemma :) Kanske jobba lite med hemaidan om jag orkar x'D

**Lördag:
**Rida :D Eller, ja, om Åsa kan hjälpa mig. Måste iväg ganska tidigt. Men jag och Fricka ska träna lite dressyr tänkte jag ^^, och kaaaanske lite hoppning så småningom :D

**Söndag:
**Ska på konfan *suck* och på boxercisen såklart! :D Egentligen är det Kaninhoppning men känner att jag inte hinner med det riktigt :s

skanorskaniner
0

Fredag: Dåligt väder så kaninerna har inte varit ute. Varit med kompisar.

Lördag: Städa hos kaninerna och mysa med dem och på kvällen så är det fest.

Söndag:Va med kaninerna och om det inte blåser för mycket så ska jag hoppa med dem

jees94
0

Fredag: Har varit i skolan, sen åkte jag och mamma till grangården och köpte nytt spån och jag köpte lite nya ridkläder..:) Ikväll blir det städning hos Nisse och massa mys<3

Lördag: Ska kolla på våran handbolls match ( ska inte spela ).
Sen tänkte jag gå ner på stan en stund :) ( #11 vi kanske ses ). Sen går jag till pappas job och vi ska spinga/jogga hem.. ca 12km :) Sen mys men kaninen och kanske hoppa lite?

Söndag: Orienteringsträning:) jogga hem 8 km ;) Sen blir det att plugga, mysa med Nisse mm

soten
0

Fredag: Bara sitta vid datorn ^^
Lördag: Vet inte.
Söndag: Städa buren ^c^,

Ellen95
0

Fredag:  Var ute med millan & sixten i sele idag. Det var så otroligt fint väder, solen lyste,var så himla fint & mysigt^^ Har också haft ridnig idag,red en häst som hete snowman, urfin<3  Ikväll har jag suttit vid datorn,for en sväng till stallet & tog in hästarna,gedde ninerna grönsaker,vatten.

Lördag:  Ska kanske vara med jesse.Annars ska jag väl vara med ninsarna,ska nog sätta upp kompostgallerhgarna så dom fårkomma ut & skutta i snön, Ska också ut med moalina & köra^^ Hoppas på lika fint väder som på fredagen.

söndag:  Ska kanske  till backen och prova mina ny skidor(A) Annars ska jag väl vara med djuren<3 Gosa och så:)

[Katteeen]
0

Fredag: Bara suttit vid datorn idag :P
Lördag: Jag och Lina ska åka till djuraffärn och köpa lite fiskar, det börjar bli tomt i akvariet, också ska vi titta på hamstrar. Är såå sugen på att köpa hamster, både Lina och jag.
Söndag: Dela ut reklam. Sedan slappdag skulle jag tro, har inget mer planerat iaf.

Sen har vi studiedag på måndag, så då blir det en slappdag till. =)

KajsaM
0

Fre: Hade 3 lektioner i skolan, For hem och på med täckbyxor och vi hade en överraskningfest i pulkbacken för Agnes <3333 Åt god mat med familjen och mormor & morfar. Hade film-Agnes fyllaår kväll <333 10 st var vi :)

Lör: Soova, kompisar.

Sön: Sova, kompisar och läxor

allobosia
0

Fredag: sjuk, men har varit och storhandlat med mamma… Jag skulle ju köpa massa mat till djuren så jag åkte med iaf.. Nu är det olika djurforum och tvn som gäller..

Lördag: Fest kanske, beror på hur jag mår..

Söndag: lata mig, kramas med djuren och vara deprimerad för att det är skola på måndag.. xD

Fiona
0

Fredag: har vart iskolan , slapp dag .. När jag kom hem käkade jag, pslead thesims2 , gjorde stallet, matade alla djur, tog in hästarna, kollat tv, ätit våfflor och nu sitter jag här :Ö

Lördag: Hovslagaren kmr kl 10.00, ska mata djuren före det, sen ska jag till syssling äsliiiiiing :D kulkulkul vi ska kolla bio Alvin och gänget med en massa folk (:

Söndag: kmr hem på EF är med djuren och ska plugga ._.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Catteklina]
0

Fredag: Praktik i djuraffären tills klockan sex, sen blev det till och åka och shoppa ihop så mycket som möjligt innan affärerna stängde. Sen hem och gosa med djuren, fixa igelkottarnas hemsida osv.
Nu blir det film och mys innan sovdags!

Lördag: Mer shopping, sen blir det städa, städa, städa hela långa dagen. Mys och gos med djuren <3 Kanske på kvällen hinner man med någon film.

Söndag: Fortsätta med städandet som inte hann bli klart från föregående dag, kel med djuren här med, givetvis.
Sen ska jag och pojkvännen till Hässleholm och lämna Stuart (mus) som Trasdockan ska transportera åt oss (tack <3) Efter det, bär det av till Åkarp och hem till pojkvännen lya :)

Naaathaaa
0

fredag: har vatt hos kanienrna, är rätt mkt storm så kan inte rida.

lördag: Tävla hela dagen.

söndag: Vaccinering, tänkte rida om vädret tillåter

twinnie
0

Fredag: Har mest blivit pluggande och lite tv-tittande. Kaninerna undrar varför matte inte hunnit gosa på hela veckan ..

Lördag: Får äntligen tid att pussa på mina älsklingar hela dagen om jag vill <3 Fast jag ska shoppa med mamma på förmiddagen, sen kommer mina systrar + deras familjer hit på middag.

Söndag: Kaninerna <3 Äntligen!!!

EmmA-P
0

Fredag Vart i skolan såklart, och sedan bakat kaka med Jenny :)

Lördag Hade tänkt hoppa med Pelle om inte vädret är allt för hemskt :/ Annars får han springa i uterummet.

Söndag Ska till stallet och rida Greta

annaforsgren
0

Fredag: Var i skolan och på IKEA och köpte grejjer
Lördag: Städa och göra om mitt rum och gosa med kaniner;)
Söndag: Plugga spanska, gos,gos. och dator

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Flippa
0

Fredag: efter halva skoldagen åkte jag hem, för jag blev sjuk.
När jag kom hem åt jag och kollade på film och sov. Hade 39graders feber :'/ Inte ett dugg kul.

Lördag: Kollat på film, sovit. har inte orkat varit ute vid Filippa eftersom jag är sjuk :/ . Senare ska jag åka hem till mamma. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Söndag: Jag ska väll rida om jag inte är sjuk. Men om jag  är  sjuk ska jag väll bara slappa och så.

Jennie104
0

Fredag: Jag satt vid datorn

Lördag: Är med alva :)

Söndag: Ska til karlstad KANSKE med alva

teddykaniner
0

putt

Med vänlig hälsning,
Jenny

Viljans
0

**Fredag:
**Va med ungarna, kommer ev. åka och shoppa nya jeans och tjocktröjjor :)

**Lördag:
**Va med ungarna, slapp/kanin-dag :)

**Söndag:
**Vet inte, kommer antagligen va med kaninungar (och självklart dom vuxna också) och slappa och så.. :)

Fiona
0

haha puttar upp denna tråd lite nu då ;)

Fredag: softa , är förkyld, ska göra iordning pollen inför i mrn då det blir tävling :)

Lördag: först upp tidigt, iväg på tävling med lilla hästen ^^ sen hem snabbt iväg till sanna och fixa sig ;) sen blire feeeeest :D

Söndag: chill dag, plugga & mysa med djuren ^^

spklart blire at se till alla djur ala dagar mec ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Wera]
0

Fredag: Som vanligt, inte något spec.

Lördag: Måla en bur och sätta nytt tak-papp på.

Söndag: Bygga klart "bur lådan" till Gossen

flisan93
0

Fredag: Chilla, packa till Forslunda, titta på film m.m
Lördag: Forslunda. Ska hoppa och titta på utställningen och så. Ska vara där med ciss och Ync. Om vi hinner ska vi nog shoppa lite:D
Söndag: Kanske göra läxa, beror på om jag orkar;)

Yuki
0

Fredag: Inte mycket. Är sjuk.

Lördag: Shoppa.

Söndag: Hälsa på mina kusiner.

Jojsan
0

Fredag: Var på skolan, slutade kring 11 idag. For hem med bussen och kom hem till kaninerna. Har saknat dem! Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra…

Lördag: Kanske ska på stan, annars ska jag vara med kaninerna och så..

Söndag: Vet inte.. Ta det lugnt, vara med kaninerna. Far tillbaka till skolan på kvällen.

Micis85
0

Idag ska jag bara ta det lugnt och vara hemma och kolla på film med två kompisar och äta tacos :D

Imorrn ska jag vara med på möhippa för en kompis som snart gifter sig!

Och på söndag ska jag åka ner till skåne och hämta min nya kanin Caramell :D Även lite andra smådjur ska plockas upp på vägen och levereras till småland =)

Moonstrike
0

Fredag: Har shoppat, ska slappa
Lördag o söndag: va med kaninerna, slappa och göra läxor

[Niike]
0

Fredag
Idag har jag varit sjuk, eller ja jag mådde illa på morgonen, så var hemma från skolan o tog det lugnt. Ikväll blir det datorn och tänkte ev. kolla på film om jag känner för det..

Lördag
Inget planerat, men blir nog att städa hos ninerna.
Kräftskiva på kvällen, gött (allt utom kräftorna xD) !!

Söndag
Inget planerat

johanna_loveAnimals93
0

#43 Kräftfri kräftskiva (Y) xD

Fredag: Typ död efter skolan. Ta det lugnt…
Lördag: Till Gbg med en kompis ;)
Söndag: JAG FYLLER ÅR! :D <3 Och så ska jag döpas ;))

flisan93
0

#44 Vilken härlig dag!:D Grattis i förskott på födelsedagen och till ditt dop;)

thexclub
0

gammal tråd xD

fredag: Var och handlade lite kläder, kaningrejer, nötter och hårfärg. Ska städa klart rummet och sen ska jag mysa med kaninerna. Ev. ska jag ut sen med lite kompisar.

Lördag: troligen träffa Alex, vi ska väl hitta på nått kul antar jag..

Söndag: slappa, städa kaninburar och gosa med djuren.

the vanity, it becomes insanity

[Niike]
0

#44 hahah jag veet, men det är så äckligt xD bara klorna är lite goda :D Grattis i förskott btw :)

sputtnick_plexus
0

Fredag: Varit i skolan, stan, kompisar & kaninerna :)
Lördag: Stan & kompisar :)
Söndag: Match, kaninerna :)

Tina-A
0

Lördag: Följa med Lotta och se henne HOPPA BUNGYJUMP som hon fick i födelsedagspresent :)

Söndag: Jobba

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Deco
0

Fredag (är visserligen snart slut): Vi har haft en helt ledig dag hela familjen - mkt skönt! Vi har spenderat dagen med att mestadels ta det väldigt lugnt men vi har även hunnit med en tripp in till stan (3 mil enkel väg) där vi köpte ett nytt klösträd till katterna och 2 nya kattleksaker. Sen har vi hämtat ut 2 efterlängtade paket, det ena med massa dvd skivor och det andra med i princip en helt ny garderob till dottern som jag sen suttit och namnmärkt ett bra tag. Sen har vi haft "fredagsmys". Vi ser något som passar vår 4:åriga dotter och myser ihop oss i soffan och snaskar godis (i stället för det vanliga lördagsgodiset så har vi fredagsmys). Sen har en kompis hunnit hit en sväng i kväll också.

Lördag: Jag och en kompis ska gå ut och äta på thai restaurang.

Söndag: Skriva ut studiehandledning och examinationer inför terminsstarten på måndag. Läsa igenom detta och sitta och fila på ämne samt kolla upp litteratur för vår C-uppsats/examensarbete.

jees94
0

Fredag: Skolan, ut till stallet och fixa lite saker, hem mys med nisse och gick ut på gärdet och plockade på mig 5 soppsäckar med halm (A) Sen handbolls träning, roligaste som finns. Hem, äta duscha och mys framför dator med en skål smörpopcorn :D

Lördag: Gå på rocklunda marknaden här i västerås, köpa massa saker och åka karuseller (A) Hem och ut till stallet och ha hopplektion. Hem ducha, mysa med Nisse och städa ur buren. sen in till västerås city och ha skojj :P

Söndag: Stallet, sen blir det ta det lungt och mysa sönder Nisse :D

Starfall
0

#41 Caramell <3 Och min hamster Fokus =) ;) Och andra sötisar :):)

Fredag: Har varit i skolan idag, jag läser ju till florist så idag har jag gjort en bukett och en snittblomsdekoration.

Lördag: Ska fixa lite i trädgården och så…

Söndag: Ska följa med Mickis85 till skåne och hämta min älskade hamster =D Ska bli sååå kul!

[Niike]
0

#49 Omg, överlevde hon? xD

Mascot
0

Fredag: Hämtade min teddydvv Gaby från Jetaime :)
& sen lite festival.
Lördag: festival
Söndag: Hela dagen med Mascot & Gaby <3

Mysofi
0

Fredag: Skola och sen var jag med Matildish (fannyputte på kif)
Lördag: Stan och shoppa lite ;)
Söndag: Vila, vila, vila. Är helt slut efter första skolveckan dessutom har jag åkt på en förkylning :/

aliciia
0

Fredag: Skola, åkte in till gbg m ngra kompisar å choppade :)

Lördag: Slöa,kanske till stan med en kompis

Söndag: bara vara hemma med djuren å slöa ^^

Kawaiih
0

Fredag: Fixa iårdning till kräftskivan
Lördag: Kräftskiva med vänner
Söndag: Ev. stallet

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Gucci123
0

ja är sjuk ch har feber så det blir att vila hela helgen för min del ;)

denisesalomonsson
0

Fredag,lördag,söndag: Gosa men kaninerna, fota och rida såklart ;)

Fnyan
0

Fredag: VEt inte, typ kaninerna :P

Lördag: Hemligt ;)

Söndag: Chilla :P

Jennie104
0

Fredag: Slappa/Bada/Sola i Bulgarien
Lördag -II-
Söndag -II-

Hehe, om en vecka så   Cool

johanna_loveAnimals93
0

#45 Ja eller hur :D Tack så mycket! :)
#47 Haha :D Tack!!

Deco
0

Fredag: redan varit, men jag pluggade, hade en kompis på besök en sväng också kollade vi på Sing a long hela familjen och hade vårt "fredagsmys".

Lördag: Umgås med och fixa hos kaninerna, vara med dottern, försöka plugga så gott det går och i kväll blir det nog film med maken när han slutat jobba

Söndag: Plugga plugga plugga och plugga plugga plugga.

Visst låter det som en riiiktigt rolig helg? Foten i munnen

aliciia
0

fredag: var hemma å slappa
lördag: vara hemma å slappa vara med kaninerna
Söndag: hppa med kaninerna om det är bra väder, annars bara slappa ^^

[Gretchi]
0

Lördag: Ska klippa klorna på kaninen vilket nog kommer ta ett tag då det är första gången hemma hos mej :/ Sen ska hon kammas och annat idag också :)

Söndag:Kanske åka till stan å köpa leksaker åt Hyndla ;) Hon behöver nått att göra…Om pappa skjutsar med xD Annars det vanliga med kaninen ;P Nöta datorn och sims 2 :)

Jojsan
0

Fredag: Kom hem från skolan, var med kaninerna och satt vid datorn.

Lördag: Idag har jag tagit ut kaninerna, varit med dem ute och så, sen har jag packat lite kaninsaker, väntar på att några ska ringa och de ska kanske komma och kolla på Totte..

Söndag: Packar det sista och far till skolan med burar + kaniner + kaningrejs m.m. Ska fixa iordning åt kaninerna i mitt rum där och sen blir det väl spendera tid med dem.. :)

PaaatyPalm
0

Fre: Hårdträna kaninerna hela dagen. Kvällen blir det bara chill

Lör: Kräftskiva med en annan familj, på kvällen blir det film med en kompis

Sön: Tävla Lingon, Ville och molla i öved, kanin hoppning alltså. Shanti ska även få flytta hem till SG. men bara en stund.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Tappsveden
0

Lördag: Ulva marknad, fixa vatten till hästarna. Förbereda för kaninträffen imorgon.

Söndag: Kaninträff!!

Mysofi
0

Fredag: Skola, sen åkte jag ner på stan för att dansa, men den började visst nästa vecka, haha :)
Lördag: Shopping, shopping, shopping ;)
Söndag: Dans i tre timmar! :D

denisesalomonsson
0

Fredag: Skolan, sen kaninerna och stallet.

Lördag: Släkten kom och firade mig igår, sen var jag barnvakt.

Söndag: IDAG BÄR DET AV TILL TURKIET :D