Redan kastrerad?
Jag sökte ju en kaninhane för några veckor sedan, nu har jag hittat en liten gullig och mysig hane som är 4år precis som min andra kanin.. Jo det var så att vi skulle kastrera honom idag, vi lämnade in honom hos veterinären och de sövde honom. Sen verkade det som om han redan var kasterad även om ägarna förut inte hade gjort det, värsta skumt o.o Så ska släppa honom med min honkanin och se om det fungerar, i värsta fall blir det väll kaninungar.. Men då blir jag bara glad har alltid velat få kaninungar på henne men aldrig fått för mamma & pappa / Ida 
Är det en så gammal hane och han inte har några kulor, så är han ju som sagt redan kastrerad och då ska det inte bli några ungar.
En liten fundering, kollade ni inte honom innan ni beställde tid för kastrering? =)
Och varför kollade inte veterinären att kaninen inte var kastrerad innan den sövdes?
Det torde ju vara en rutinsak för dem, för vissa kan ju som missa att kaninen inte har några kulor.
Det tycker då jag iaf. =P
#1 Jag håller helt med, mina föräldrar är inte så kaninvana och jag är inte så gammal så vi lät veterinärerna sköta jobbet! Men det konstiga var att han inte var kastrerad enligt de ägarna han hade innan..