Teddyvädur köpes
Hej, nu är jag på jakt efter en teddyvädur, helst i färgerna havanna, japan, isabella wiener, svart vit wiener, eller siames. Har inte bråttom, så kan gärna vänta ett tag om det är så :) Hör av dig om du har en kull på G/vet någon. Könet kvittar.
Jag bor i Småland.
Jag föder också upp, mina planerade kullar kommer i vår ;)
www.freewebs.com/jetaimeskaniner
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Får två kullar i februari 2009, de kan komma viltsiames, svart, japan tecknat, viltgrått, ev. viltgult och madagaskar. Kan bli wiener tecknade.
Hanen/pappan till kullen är svart/vit japan siames, och honorna är en madagaskar och en svart med vit tass och vit strimma fårn nos till hakan.
Får också två kullar senare nästa år (våren/sommarn). En av honorna är brun zobel och den andre är brun zobel wiener tecknad (vit bläs och vita tassar). Dom kommer paras med en havanna hane om jag hittar en nu till hösten, honorna bär ev. på havanna (deras syskon är havannor, så de har en havanna i deras stam).
För bilder och mer information, titta på "kullar" i hemsidan. www.berggrenskaniner.se.nu
Jag får en kull i vinter. Honan är havanna och hanen är brun zobel. Havanna och brun zobel är de färger som kommer att dyka upp där. Min hemsida ligger nere för tillfället (www.frihetens.se.nu) men du kan PM:a eller mejla frihetenskaniner@hotmail.com om du är intresserad.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Jag har en kull just nu med brunzobel och zobelsiames, ena är wienertecknad(vit nos).
http://www.hornshorvanskaniner.se.nu/
Kontakt: hornshorvans@hotmail.com
- Mvh Emma
Okej, jag ska kolla in er :)

Jag kommer att ta två kullar (troligtvis) nu i vinter kika gärna in på min hemsida www.kastanjen.dinstudio.se

Jag har en vuxen hane, svart med en bred vit bläs och isblå ögon, hur söt som helst, till salu. Han är riktigt kelig och tam.
Har även 4 små bäbisar som precis håller på att öppna ögonen, två vita blåögda, en madagaskar med bläs och en viltblå eller chinchilla med bläs och vita tassar.
Jag väntar kull i December :) Kika gärna in på min hemsida för mera info http://www.moangsvagenskaningard.se

#10 Längtar^^
#10 har du någon hemsida? :)

#11 Jo de kan han, mejla om du vill veta mer!

#13 Nix, men jag ska fixa den i helgen :) Om du är intresserad kan du PM:a. Har ett gäng intresserade men alla hittills är intresserade av vita blåögda, det kan komma wiener också (väldigt troligt) och jag har ingen som är intresserad av en wiener än så länge.
#12 Jag med! ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se