Bilder på Edith
Fick, som de flesta kanske vet, hem min lilla havanna hermelinhona Edith (Nybyn´s Lotten) igår.
Hon är underbar! Pussas jämt och är galet söt ^^
Tog ut henne en sväng och fotade henne :) Bilderna är tagna av Malin (malinroth) och Ida (SagaoAlfred).
Här har ni henne, min lilla skönhet:
Kommentera inte förrän jag säger till
Så fin så fin <3 Dom kommer få vackra barn (Y)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
nooo inte sånna bilder!! man blir helt förälskad ju! sån HÄRLIG färg på pälsarna dom har!!!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Åh herregud vad söt <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Sjukligt fina <3
Åh jisses vad liten hon är! Hur söt som helst ju :) Knut också;)
Vilken sötnos! ^^
Söta :D
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Gud vad söt! :)
Emma
Vad söt! Knut som är så liten såg ju megastor ut bredvid Edith! :O Då måste lillfkickan vara pytteliten.. :P :)
sötisen ^^
#5 Usch hur kunde du lägga in den där?? Knut ser ju nästan äckligt ful ut! Stackarn <3
Tack allihopa :) Jag har ganska höga förhoppningar på henne.. hon är 7½v nu och har för korta öron för att uppfödaren ska kunna märka henne, det tycker jag bådar gott i utställningssyfte! :D
#15 Meeen, han är ju alltid söt! Och så var ju lillflickan så himla söt där.. ^^
Sjukt söt! Och Knut med :)

Hon är väl söt …….
Haha nej, underbar :D <3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
ÅÅÅÅH! Jag blir så frustrerad, är det möjligt att någon kan vara så söt?
det är underbart, men underligt;) haha
#19 Skippa Candys bebisar och köp en av oss till våren istället ;)
#20 Haha, NU blir det svårt;)
Fast jag har faktiskt inte tänkt att skaffa en till hermelin, även om de är gudomligt söta:) Fast, det är ju klart att jag kommer att bli sugen! Vem vill inte ha en liten kopia av de där sötnosarna;)
Men åååååh vad söt <3. Eller sötaaaa :D<3
#21 Varför inte en till hermelin? :O

sötis ;D
the vanity, it becomes insanity
#25 Oh herreguuud :D Va liten! o söt :* en sån där liten plutt skulle man ha :')
asså… jag vill ha :/
#23 Har egentligen inte en så bra anledning, det är bara så att jag under en allmänt lång tid hoppats på att jag en dag ska köpa en teddy:) Troligen får jag bara skaffa EN till kanin och jag vet inte riktigt om jag har tid med fler än två. Det kommer även att vara myket jobb med päls och så. Men, gud. Hon är underbar och det kommer att bli de underbaraste hermelinungarna på åratal, tro mig:)
#26 Vadå, kan inte du stoppa Alpha i fickan? :O ;)
#27 Det förstår jag! ;)
#28 Ja man ska ju köpa det man helst vill ha så man inte ångrar sig sen :)
#29 Klart jag kan xD :D
Jättefina båda två!
Ciss! Kan inte du lägga in den söta bilden på Knut i utställningsburen så han kan få lite upprättelse efter bild #5? ;)
#33 Haha <3

så söt :) Du är verkligen en duktig fotograf :D

åh mycket finare ^^ sötbebis <3 Han och Edith kommer få underbara bebbar, pussiga som tusan också om det är ärftligt ;)
#38 Jo men hoppas dom inte blir dubbelt så pussiga.. då kommer vi ju få sår :S ;)
puttar upp tråden så ingen går miste om den ;)

#39 HAHA! ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#41 ;)

gu vikka snygga havanner!
letar också efter ett par, men inte lyckats hitta nån nära uppsala trakten.
#43 Googla på Loveangel´s kaningård. Hon finns i Stockholm :) Hon har riktigt fina kaniner!
I miss my cutiepie! <3
#45 Det förstår jag :*
Underbara båda två :)
åh! vilket bedårande par!! De är ju underbart söta och fina båda två! *kommer och knycker* ;)
Tack tack :D

måste erkänna att du är en riktigt duktig fotograf, :p din kanin är sjukt söt också :D
#50 Fast det är inte jag som har fotat ^^ det var SagaoAlfred & malinroth :) dom är duktiga!
kan inte annat än hålla med om att hon är söt hihi

jaha okej:P men skitsamma xD dom var asbra endå:P : D

ååh fytusan vad söta <3
#36 Haha jag älskar den bilden ;D;D
:D