Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 666 ggr
flisan93
0

Uppdatering+bilder

Kände att det var dags att informera er lite om hur det ser ut just nu med mig och kaniner:)

Jag kan börja med att säga att McDreamy mår finfint och har vuxit enormt mycket, tiden går så fort. Det kändes som om det var igår jag hämtade den lilla korven;) Han har fortfarande kvar sin mysiga bäbispäls, men håller på att fälla den nu. Hans huvud är inte så snyggt nu, haha;) Han har varit lite smal en tid, men han har lagt på sig lite och det ser bra ut för framtiden:) Ska troligtvis ställa ut honom i Luleå den 27 september (tror att det var det datumet) och även hoppa med honom då, om det är någon hopptävling.

Till delen om Frallan, så finns hon inte kvar. Ni kanske har läst mitt inlägg om det. Det var ett tag sedan hon avlivades. Jag tog det ganska hårt till en början, men förstod efter ett tag att det var för hennes bästa. Nu är hon fri och kan skutta på de lätta molnen. Jag saknar henne såklart, men har inte en så djup sorg direkt. Vi hade det inte så bra tillsammans, även om det är en del som tror det. Hon mådde som sagt inte riktigt så bra och avlivning var ett beslut som hängt i luften ett bra tag, men som jag inte har accepterat. Hon mår säkert mycket bättre där uppe än vad hon gjorde här nere. Min lilla ilskna ängel<3

Det var nog allt;) eller…ja, det finns säkert mycket mer att berätta men det skulle ta ett tag och berätta allt jag och McDreamy har varit med om, haha;)

Har lite bilder också;)

Kommentera inte föränn jag har sagt till, tack!

flisan93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

McDreamy, när han just flyttat in;) han var en så liten parvel på den tiden;) En liten dunboll<33

flisan93
0

nu har han blvit betydligt större och bamsigare:) Fast han är fortfarande min lilla bebis<3

flisan93
0

Nu kan ni kommentera:)

lill-jarven
0

Han är fiiin! :) <3

flisan93
0

#4 Jadå, en riktig go´bit;)

Taci
0

Sötnos :) Visa gärna fler bilder på hur han ser ut nu :)

[Niike]
0

Åh vad han har växt :) Jättesnygg är han!

emms
0

Supersnygg juh! :) Heting ;)

Emma

malinroth
0

Lilla lurvbollen ^^ Söt som tusan!Kyss

flisan93
0

Hade tänkt att få honom att sitta lite snyggt, men när man är lite hyper så går det lixom inte;)

Här är en profilbild.

flisan93
0

Här får man se lilla tungan;)

flisan93
0

Ska ta och fota lite mer, när jag har tid. Det blev inte så många snygga bilder igår när jag fotade eftersom han inte riktigt var sugen på att bli fotad;)