Kaninungar? :)
Tänkte ta å para Blackie (på bilden) till vinterna när dom är inne kaniner, gör de bara ifall jag har någon (helst) som kan tänka sej att köpa en kaninunge minst innan jag parar henne :) hon är hermelin+löwen så alltså ej renrasiga ungar men hon är jätte gullig :) Blackie är helsvart å vit under tassarna å lite vita hårstrån lite här å var på rygg å huvud, framtassarna har vita klor bak tassarna svarta (mörka) klor. Bruna ögon å i ena ögat ett isblått tjockt streck (av hennes mamma som hade hel blåa ögon)
Någon som hade kunna tänka sej att låna ut sin hane till Avel nåndag på vintern? :) helst hermelin hane, men löwen eller annan liten dvärgras går åxå bra :)
Hoppas du hittar den perfekta hanen till din tös! =) Tyvärr har jag ingen hane som jag tänker avla på… Men lycka till :)

#1 okej, tack :)

Jag har min Molle.
Renrasig, lejonhuvad med stamtavla.
Bär på rysstecknad, Brun Zobel, Brun Zobel Siames, Blå Zobel, Blå Zobel Siames.
Jättefin släkt.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Sen har jag min Vilgot.
Renrasig lejonhuvad, men stamtavla. Dock inte öronmärkt, så det blir som ett h-bevis.
Nu har jag inte hans härstamning här, men han bär iaf på blå.
Jättefin kille, han verkligen en "mörk och djup" färg inte sådär ljus som andra rysstecknade brukar kunna ha.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

ooo va fina! :) tar du betalt? isåf hur mycket? :) är intresserad av den första men vill veta lite mer.. t.ex: temprament? släkt sjukdomar? :)
#8; Läste i en annan tråd att hon inte har stamtavla eller h-bevis, så jag lånar inte ut mina hanar.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Fast tyvär de går nog inte ''/ jag har ingen möjlighet att åka så långt ner i Sverige, bor uppe i norrland ''/ synd, du hade väldanens fina kaniner.. ''/
#9 Hon skrev att kaninen var en kblandras hemelin+löwen.Varför svarar du då?
#11 Korsningar kan ha h-bevis.

#9 okej :S
#11 de stämmer ju faktiskt, :P
#12 tyvär inge h-bevis heller ''/
H-bevis: hur skaffar man de? XD kanske är jag lite trög nu å minns inte för klockan e ganska mkt men undrar bara :P

Inge fler? :P
Eller så har en kompis till mig en grå hermelin hane utan h-bevis eller stam (så vit jag vet iaf)
#13 Härstamningsbevis får du från uppfödaren.

#15 du bor nog liite för långt bort ''/
Ja men du frågade ju om fler så… ;)

#19 haha jo de förståss :P

#17 Okejj, jag är uppfödaren på Blackie ;) :P
#21 Okej, om du har h-bevis eller stamtavla på hennes föräldrar så kan du ju skriva ett h-bevis själv