Rangordning
Ni som har flera kaniner, har ni någon rangordning mellan dom? Jag menar om ni har någon favorit eller tycker ni precis lika mycket om alla era kaninpluttar…? Känslig fråga kanske, men intressant.
Jag älskar alla mina pluttar hur mycket som helst. Men så finns det ju dom man har starkare band med.
Alpha t ex, hon är en otrolig personlighet och så j'kla underbar att det finns inte. Även om hon gör något dumt ibland eller inte lyssnar.. Hon är så speciell, och det känns som att vi känner varandra så bra på något vis. Det är min tjej liksom ^^
Nu kan jag absolut inte skriva någon "lista" på vem jag älskar mest, då jag älskar alla på något vis :):)
Det är inget jag ens skulle kunna skriva upp, då jag inte vet ^^ Men som sagt, det finns ju dom man har starkare band med, och dom man inte passar lika bra ihop med. Men alla är speciella på sitt vis =)
älskar alla tre lika mkt <3 men Chelsea är väldans speciell <3
Jag kan ha en favorit vissa dagar o så. ^^ Men inte i allmänhet. Berit känns så speciell, eftersom jag haft henne i 6 år, o jag känner henne så bra. Hugo är speciell därför att han är så jäkla cool o lugn, så himla lätt o ha o göra med. O Bianca är så speciell för hon har sån energi, o är bara så busig, o skön :D Så alla har nånting speciellt som jag älskar :)
hm, jag älskar nog skalman mest…
haha har ju bara en kanin ;P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#6 Haha:D
Jag älskar alla mina kaniner. De flesta har jag bara haft i några få månader medans en har jag haft i över 7 år, så han känner ja mest. Han är en superkanin <3
Kastanjegårdens Kaniner
Jag älskar såklart alla mina pluttar <3 :) Men Nalle är älskar jag nog faktiskt lite mer, men alla betyder väldans mkt för mig. Men jag kommer minnas Villeviking ganska mkt, han betydde jätte mkt för mig, även om jag bara hade han 2 månader, men han var så mysig och härlig! Men efter att han dog, så fick jag ju Nalle <3 Han betyder också jätte mkt som jag redan skrivit!
Älskar alla lika mycket. Bebbe är så speciell eftersom jag handmatat henne sen hon var 1 vecka. Channie har jag haft längst, i 4 år så hon har jag ju känt längst. Totte är min lilla gosenallebjörn <3 Så rufsig och söt <3
Jag älskar alla lika mycket tror jag.
Men Missy är nog endå den jag "älskar" det ytterst lilla snäppet mera.
Jag har liksom födit upp henne själv, jag har sett henne växa upp och hon kunde lika gärna vart död idag.
Så hon är verkligen speciel för mig <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Alla betyder otroligt mycket och är speciella på sina egna sätt. De har olika personligheter och det är nog olika från dag till dag vem jag "tycker mest om". T.ex en dag då jag bara vill sitta och titta på tv är Candy eller Sera mysigast att kela med, om jag vill vara ute så är Expo roligast att vara ute med, om jag är ledsen är Roxy bäst på att trösta, osv osv.
Men Roxy måste nog vara den som jag älskar mest. Hon var ju min första kanin och det är tack vare henne som jag fortfarande har kaniner :)
the vanity, it becomes insanity