Ska jag sälja?
Hej jag börjar tappa intresset för kaninerna och vandra mer in på hundar… Så just nu är dom inte så aktiva.. Men jag vet inte om jag ska sälja eller inte.. för tänk om man kommer in i kaniner igen så ska jag vänta tills nästa sommar och se hur det är eller vad tycker ni?
Jag tycker du ska vänta lite, eftersom du nyss har fått de, så det känner dej inte ännu. :)
Precis som Alicia skriver så tycker jag att du ska vänta och se :)

Vänta ett tag å se :) De skulle då jag ha gjort iallafall :)
Ser att du har 4 kaniner, det kanske skulle passa dig bättre med bara en eller två? Då kanske du skulle känna dig mer intresserad och engagerad om du bara har en/två att se efter.
Hur du ska göra kan ju bara du bestämma men jag tycker det är länge att "vänta och se" i ett helt år. Du säger ju själv att de inte är så aktiva på grund av detta och att då låta dem ha det så i ett helt år tycker jag inte riktigt känns rätt. Då får de ju det bättre hos någon annan. Men för den sakens skull tycker jag inte att du ska ta något förhastat beslut. Vänta ett tag iaf och känn efter eller omplacera bara någon av dem så det blir lite mindre jobb också. För jag tror iaf att det kan vara en anledning till att man (inte just specifikt du) inte håller intresset uppe, att det är för mycket jobb och måsten så att man inte riktigt hinner med det roliga och mysiga med att ha kanin. Men det är förstås bara en teori jag har *ler*
Lycka till, vad du än bestämmer dig för :)

jag ska sälja den nya nu iaf för hon är så stressad av dom andra så hon får flytta

Hur länge har du haft dem då?
Gör det som känns rätt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se