Avslutar
Jag avslutar nu mitt medlemsskap här på KIF pågrund utav vissa idioter rent ut sagt. Jag är så JÄVLA TRÖTT på skitsnack och allt möjligt, ni som snackar vet inte ett endaste SKIT.
Vill ni något så har vissa min msn och epost.
Byebye.

Tråkigt att det ska behöva vara så…
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Vad synd att du slutar :/ Du vet att du kan höra av dig till nån av oss i crew om du tycker att någon bryter mot reglerna?
Du är välkommen tillbaka när du vill =)
the vanity, it becomes insanity
Tråkigt, ganska många som slutar på kif nu pga skitsnack verkar det som :/
Vad tråkigt :(
Hoppas du kommer tillbaka.. Sköt om dig!
Håller helt med dig. Är också himla trött men jag måste stanna och hålla ställningarna, höhö.
Kram <3
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Usch ! Hoppas du kommer tillbaka senare.
Har märkt att KIF har börjat komma in i sina gamla vanor igen. Bråk och skitsnack helt enkelt.
Not your mom, not your milk.

håller med dig, många som snackar massor!
Hoppas det inte varar för länge! :)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Världen behöver inte vara perfekt ^^ man får välja själv att sluta elr inte, om bråk och tjafs ska göra så man slutar så är det ens eget val, för jag tror inte det finns någonstans som inte har bråk/tjafs ;)
#8, nej, världen är inte perfekt.. men vem orkar vara kvar om någon är taskig mot en?
tråkigt att du slutar! jätte trist. hoppas att du kan komma tillbaka någongång, oh att dem dera elaka typerna slutar vara kaxiga!!!
#9 Precis, men asså det är en stor skillnad om alla ska börja tjafsa och bråka mot en person, men om kanske 1-3 personer gör lite små "tjafs" och man slutar så tycker iaf. jag att forumet/sidan inte betyder så mkt för en (inte spec. viktig för en) ;)
Det är så himmla trist med all denna skitsnack :(
#10: Det är inte OK att tjafsa/bråka/snacka skit om någon överhuvdtaget.

#10, okej nu är jag riktigt irriterad på dig. Hur vet du att KIF inte betyder något för mig?! KIF betyder rätt mkt, det är här jag har fått upp ögonen för teddydvv och mest tack vare louise, det är här jag har fått kontakt med underbara människor till skillnad från vissa andra osvosv. Du vet inte ett skit och nu tkr jag du ska vara tyst om du inte verkligen har något VETTIGT och SANT att säga :))
Synd att du slutar :( har dej på msn fortfr. :)
Tråkigt att det blir så…
Har också märkt att det är mycket tjafs, inte bra. :(
Kastanjegårdens Kaniner

#16, undrar detsamma? :O
Mvh Sigrid

jag är nog också lite efter
jag har väl bara sett till att hålla med alla så bra det går utan att säga emot men ändå säga vad jag tycker xD lilla dumma mig är sååååå försiktig xD
Tråkigt:/
Ha det bra o lycka till med allt! :)
Är kanske så när barn sammlas på ett ställe.. Trist i alla fall…

Har faktiskt inte märkt så mycket skitsnack.. eller det kanske bara är att folk inte snackar skit med mig… ;P
the vanity, it becomes insanity
Håller med har funderat på att sluta

Jo har själv sett här på kif att de är många som tjafsar :S Tycker de är jobbigt, Hoppas du blir medlem här snart igen! säg till medarbetarna nästagång! :)

Tråkigt att det är mycket skitsnack :/
Men om den här sidan betyder mycket för dig, varför tar du åt dig av skitsnacket och låter dom "jaga" bort dig? Skit i dom istället!
jo de är mkt snack/tjaffs här på KIF faktist som man blir trött på. att de är en person som är så negativ helatiden , säger saker bara så där utan att tänka sej för men men va ska vi göra åt de?
man kan bara från person till person tänka på de sj. man kna inte skicka och påminna alla om de.
så ja tycker att man ska TÄNKA EFTER FÖRE!! för jag har blitt sårad många gånger, har kännt mej nertryckt med mera. inte bara här utan andra forum också..
mina ord sagda.. klart slut för mej..
tycker att alla skka känna sej välkommna här så jag säger till dej Miiah att va kvar! ignorera dom personerna! prata med dom ansvariga på denna sajt om vad de handlar om så kan dom kontakta den personen och vavgöra vad dom ska göra åt saken =) va kvar!!
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Vill påminna om att om det är någon som känner sig orättvist behandlad, kränkt, får elaka kommentarer eller känner att en viss medlem missköter sig här inne ska ni självklart kontakta någon av oss som driver kanin.ifokus. Det gäller för alla och jag hoppas att alla vet det och inte glömmer bort det.
Hör alltså av er till:
Mig, kvirrz, ciss, marhai, niike, thexclub eller matilds.
Ni kan också höra av er till oss med andra klagomål eller förslag, önskningar eller vad ni än skulle ha på hjärtat.
#0: Tråkigt att du ska sluta. Jag vet inte om du hört av dig till någon av mina Medarbetare om detta, men om inte så är det väldigt synd. Det finns risk att vi missar saker.
Folk som missköter sig säger vi till och i värsta fall kan vi ge ut varningar och även skrivförbud.
Man måste faktiskt höra av sig och jag tycker att det är både tråkigt och tröttsamt att medlemmar skriver att folk är elaka men att vi som driver kif inte får höra ett pip om detta.
Vissa skriver elaka saker i gästböcker och PM, hur ska vi kunna hitta detta? Hör av er till oss för tusan. Det är aldrig okej att någon behandlar er illa eller är elaka mot er.
Ta tag i det istället och hör av er, istället för att sitta passiva och ta massa skit. Det mår ingen bra av.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#26:Jag tror att just denna "konflikt" har gått runt på msn en hel del. Men jag är inte säker, och jag kanske inte ska säga något ..
Tråkigt, ha det bra med allting och jag hoppas du kommer tillbaka snart !
#27, men om konflikten är över msn så är det väl inte kif det är skitsnack på xD
#29: Jag skrev en hel del. Alltså inte bara på msn, utan även här.
#30 Det står ju "jag tror denna "konflikt" har gått runt på msn en hel del…."
Om jag förstod rätt, vad ni menade ^^ :)