Smålandsträff 24/8 !
Nu är det bestämt, så jag gör en ny tråd eftersom gamla blev så lång :)
Smålandsträff:
När: Sön 24/8 kl. 13.00
Var: Vetlanda, Bäckseda (stallet)
Man kan ta med sig kanin, kompostgaller, sele, något att äta till sig själv och kaninen/kaninerna .. t ex :)
Jag vet inte riktigt om vi hade tänkt göra något speciellt, men det blir väl att pyssla med kaninerna och prata =) Om någon har hinder får man ju gärna ta med det. Paraply kan vara smart att ta med, eftersom vädret verkar rätt ostadigt.
Just nu är vi väl 4 som ska komma, hoppas någon mer nappar så vi blir ett lite större gäng :D
putt
hjälp gärna till att hålla denna tråden uppe idag, ifall någon mer smålänning skulle vilja komma ;)

Jag hade precis tänkt putta upp den…men du hann före :P Bra att du gjorde den iaf!
Haha ok;) Det ska bli så skoj :D
Jag tar nog med mig Bayliss och om Alpha får plats i Lindas transportbur får hon också följa med ;)
Wiho!
Det finns alltid plats för en Alph (;
ha super kul :)
;D
är det någon inne? jag tänkte om vi inte hittar så kan det ju vara bra o ha någons mobil nr .. ;)

ja det är kanske bäst ;P ta mitt nnummer: 0734053024
Ses snart!!! :D Tänkte köpa fika till oss. Nån som är allergisk mot nåt eller så?
tack! ;)
jag är inte allergisk mot nåt , men jag tänkte ta med mig några bullar som jag hittade i frysen :P men du kan ju köpa nåt också om du vill =)

Oki :P men då köper jag kakor eller nåt. Ballerinakakor kanske? Och nåt att dricka. Coca cola?
Det blir jättebra =) jag hittade bara 5 bullar så hoppas det inte kommer några fler xD hahah

hahah! Annars får vi dela ;) Nu ska jag fixa i ordning det sista och åka iväg så ses vi om en stund! :D
Japp det gör vi! :D

ha så kul! :D synd att jag inte kunde komma.. jag får sitta och fantisera att jag är där.. haha xD
Ne men ta massa bilder så vi får se sen! =)
the vanity, it becomes insanity
#13 jaaa din dissare ;D haha
Carro varför kom inte du? "/
Vi blev bara 3 st, men vi hade trevligt o vädret var kanon, lite för varmt dock ;P Fotade inte mkt alls men bjuder på några bilder sen när jag laddat över dom ;)
#14 Hade gärna velat göra det, i morse när jag vaknade vid 9-tiden var jag helt bestämd att jag skulle gå, dock utan kanin. MEN då hade min pappa åkt iväg för att jobba :/ Han kom inte hem förräns vid 5… Så jag kunde inte komma in till stan :'(
Men men… Härligt att ni hade det bra =) Ser fram emot bilder!! :)
#15 okej.. synd att du inte skrev det =/ o synd att du inte kunde komma såklart! Det får bli en annan gång =)
Ja, självklart måste det bli fler gånger =)

bilder bilder! ;D
jajajaj ;D
Åh vad snygg jag är xD
hahah alpha vilar på sina dubbelhakor ;) jättesöta hela högen <3 var kul o träffa era niner =) selma var ju verkligen go, satt o slickade mig på händerna :')

aw ;D söta bilder! och söt maja ;D <3
;D<3
bilderna blev ju inte spec bra men dom får duga ;p
funkar inte att lägga in fler nu, har typ två kvar.. testar nån annan dag, nu ska jag sova =) se o njut ;D

Aww vad söta alla era bilder blev! :D Får jag sno bilderna på mina små niner? =)
Jag lägger in mina bilder senare idag!

vilka fina bilder! :D
#41, jadå:)
Vilka schnöggggga bilder ni tog ;)
#41 Visst =)
hahah varför tog jag inga bilder på er för… :P
#51, jag var för ful xD
#52 men tjene snygging :P
Nästa gång får vi ha den lite längre ner så att ja också kan komma ;)
Emma
Jaa då :D