Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 744 ggr
Deco
0

Maximus Gigantus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, vi nöjer oss med namnet Maximus, men Gigantus skulle passa minst sagt bra det med *ler*

Vill bara visa upp min extremt snygga Frasse kille. 5 månader gammal anlände han hit i går och han har gjort sig så hemmastadd att man kan tro att han aldrig bott någon annanstans. Han är hur go och rar som helst, helt amazing! I´m in love! ;)

Bild 1/4

Deco
0

Bild 2/4

Deco
0

Bild 3/4

Deco
0

Bild 4/4

[Niike]
0

Oj vad snygg han är! Häftigt namn också ;)

malinroth
0

Jättefin! :D

Zvintos
0

Vilken sötnos. ^^

Tejoos
0

Å en frasseman, helt übersnygg kille!

Mickis1994
0

Vilken sötis :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Jojsan
0

Vad söt!

Tina-A
0

Helt bedårande :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Deco
0

Jag får erkänna att jag är himla mallig över honom! Han är verkligen hur snygg som helst! Har fotat och fotat men lyckas inte få några bra bilder på honom så ni får lägga till ett lass extra med snygghet så får ni honom in real life ;)

Deco
0

Snacka smart kille! I går byggde jag en komposthage i garaget medan jag rengjorde hans bur. Så när jag gick förbi där för att hämta något passade jag på att sticka till honom en liten brödbit. Han fullkomligt ÄLSKAR knäckebröd. Hur som helst tyckte han nog att jag var lite snål av mig eftersom han inte fick hela brödbiten utan fick några tuggor medan JAG höll i brödet. Så tyckte jag att det var nog och la det som var kvar ner i en plastback som står under Lovisas bur. Hinner bara vända mig om så hör jag hur kompstgallrena lever om. Då har min härliga klump hoppat över gallret (som ingen sak i världen lixom *ler*) hoppar beslutsamt raka spåret till plastbacken, snokar upp brödbiten, tar den i munnen och hoppar vidare och sätter sig en bit bort och börjar knapra. Man får inte vara dum inte! Ett tag trodde jag rentav han skulle hoppa tillbaka in i hagen. Det såg precis ut som att han var på väg. Hade det funnits en liten öppning hade han säkert krypit in där och sen spelat heeeelt oskyldig *ler*

Min söta "lilla" prins Cool

Viljans
0

Hjääälp vad söt <3

Tejoos
0

Ha, cool kille! Dom 'är himla svårfotade frassar med sina långa öron tycker jag.

[Niike]
0

Jisses, klarade han att hoppa över kompostgaller? Smidig kille du har ;)

Baralisah
0

jätte fin! :) vill oxå ha en frasse någongång ;)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[Wera]
0

Snygging! Och låånga mysiga öron :)

Deco
0

#14 Eller hur?! Jag fotar och fotar och fotar men får aldrig till några vettiga bilder :p

#15 Ja! Jag som varit så säker och sagt till maken att han minsann aaaaldrig skulle klara att hoppa över det. Jo tji fick jag! Det var väl ingen sak i världen ;)