Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 3908 ggr
Ramaika
0

Lämplig transportbur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om den transportburen på bilden är lämplig att transpotera kaniner till te. x vetrinären eller en kaninhoppnings tävling.  

Är den för stor till två kaniner?

Snälla svara :)

Ramaika
0

Eller är dom transportburarna på bilden bättre?

aliciia
0

den ser "mjuk" ut ^^ men oim den är hård i plasten.. så varför inte (: ?

Denna kommentar har tagits bort.
[Niike]
0

#0 Jag har något liknande, den är bra. Men jag vet inte hur stor den där är? Kanske endast får plats en kanin?

Ramaika
0

#2 Vilken transportburarna tycker du ser bäst ut?

[chriistina]
0

Båda de burarna du visat är vanliga att se på tävlingar. Även om Atlas burarna är de vanligaste. Så de funkar lika bra båda två.
Förstor kan aldrig en bur bli för två kaniner. Men jag är tveksam om du får ha två kaniner i samma transportbur på tävlingar… Iaf inom skhrf får du inte det, har jag för mig.

Ramaika
0

#6 Okej

Ramaika
0

Är denna transportbur änu bättre än de två andra modellerna? Man kan öppna uppe. då kan inte kaninen te. x rymma om man har den på gräset och öppnar man lukan på åvansidan kan inte kaninen hoppa eller springa ut.

malinroth
0

#8 har man taket kan den ju hoppa ut men ja den är ju praktisk om kaninen är svår/jobbig att ta ut ur dörren på en transportbur.

Veero
0

#8 jag har en man kan öppna på taket och den är jätte bra för kaniner som är svåra att få ut ur transporten :)

Jojsan
0

Jag har en som i #0, den är rätt bra. Större än mina andra atlas burar.

Men jag vill hellre ha en atlas open, bilden på #8 alltså.

Juniflickan
0

putt

Ramaika
0

#11 Så atlas open är bäst?!!?

Moonstrike
0

Jag skulle föreslå en bur där gallret inte är i plast.. Dom senaste burarna ser bra ut :) Men platsgaller funkar ju också om kaninen inte gnager^^

Ramaika
0

#14 Okej.