Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2834 ggr
Taci
0

Smålandsträff..

Jaha, då börjar vi om på nytt. För jag vill verkligen ha en Smålandsträff! Vilka vill komma? :)

Lindbygarden
0

Ja det beror på när och var:o)

[Niike]
0

Jaaaa :D Jag med! O ja, du vet väl att jag är på ! ;) =)

[Niike]
0

Känns inte som Åseda är bra. Finns det något alternativ?

Taci
0

Haha misstänkte nog att du var pepp, Maja ;)

Jag gillar inte heller Åseda riktigt, ingen verkar ju bo där heller, som känner till ställena man kan va på o så.. Vad finns det mer som sagt? :) Västervik ^^ ;DD

[Niike]
0

#4 alltid ;D

Nä, det är ju det som är dåligt, att ingen bor där.. Alltså vet man inte vart man ska vara eller nåt. Västervik (Y) :D

emms
0

Jag vill komma :D. Men det tar 2½ timma för mig att åka dit och mamma kommer vägra att köra mig dit :/ :(

Emma

Taci
0

#6, vart?

emms
0

#7 hahah alltså till västervik xD haha

Emma

viraa
0

jag bor i  växjötrakten men det kanske inte så många andra gör :DCool

viraa
0

putt ;)

galaxens
0

Jag vill, om den inte är allt för långt upp i småland. Eller ni vill inte ha några skåningar där? Flört hehe

emms
0

#11 klart vi vill ha skåningar ;)

Emma

Taci
0

#11, självklart ska du komma om du kan:D

ALLA får ju komma, är väl bara det att vi kallar det Smålandsträff, då den kommer vara i Småland :) Är ju bara roligt om det kommer så många som möjligt:)

galaxens
0

Oskyldigva bra.. haha

[Niike]
0

#11 Vad kul, klart du ska komma! om du kan :D

Men var bor alla då? Skulle som sagt vara bra om man kunde va hemma hos nån.

Taci
0

#15, jag röstar för hemma hos Maja höhö (;

[Niike]
0

Haha :D Ja det går jättebra om det skulle passa alla andra (; Fast det kanske inte löser sig med skjuts.. Men då kan ni ju övertala era föräldrar att dom kan åka till Astrid Lindgrens Värld under tiden, det ligger inte så långt från mig. ^^

Taci
0

#17, jaaaa;D bra idé ;D

[Niike]
0

#18 Haha jag vet ;D;D

Vi kan ju iaf kolla hur många som är intresserade av en smålandsträff, nånstans i småland :D

Intresserade
- Maja/Niike
- ..
- ..
- ..

emms
0

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- ..
- ..

Emma

Taci
0

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- Linda/Taci
- ..

emms
0

putt

Emma

aliciia
0

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- Linda/Taci
- Ev. Alicia/Aliciia - om det är i Vimmerby

[Niike]
0

#23 Wohoh ;D Fast i Vimmerby blir det nog inte, isf utanför ^^, Hoppas du kan komma.

Starfall
0

Kanske kan komma… beror på vart, när och om jag har skjuts dit;) Men Vimmerby är väl inte så långt från Vetlanda… Eller? Själv bor jag mellan Vetlanda och Målilla..

[Niike]
0

#25 Karta. Ser inte ut att vara alltför långt :) Dock kan jag ju tillägga, att ska vi vara hemma hos mig blir det inte i Vimmerby, eftersom jag bor utanför ;) Ser ni Yxern (sjö) på kartan, ungefär där, ca 2 mil utanför Vimmerby.

Taci
0

#25, Vetlanda är inte så långt från Vimmerby :) Kör ofta dit i jobbet:)

Taci
0

#26, oj då är det ju ännu närmre mig! KANON :D:D

emms
0

hmm… ska fråga mamma imorgon :) annars är det kanske nån som kan hämta upp mig på vägen (A)

Emma

[Niike]
0

#28 Hahah :D Supeeeeer ^^
#29 Hoppas ^^

[Niike]
0

putt

viraa
0

det är lite retsamt det här :) jag kommer att vara iväg på olika cuper och  denna veckan torsdag till söndag är jag i vimmerby…. :@ wellwell man kan ju inte ha med sig sin kanin då.. :(

[Niike]
0

#32 Vad synd =( Men kan du inte fixa skjuts någon annan dag? Nu blev jag nyfiken, vad ska du göra i Vimmerby?;)

viraa
0

haha det är en fotbollscup jag ska vara på där :) jag vet inte riktigt hur långt det är från växjö till vimmerby men jag vte att det är rätt långt. jag kan ju fråga om nån av mina föräldrar har lust att skjutsa mig   ;) det är bara att hoppas (Y)

emms
0

#34 men du (A) jag bor ju också i växjö så vi kanske kan åka tillsammans eller nåt? ^^ :)

Emma

viraa
0

#35 ja det skulle ju vara jättebra. bara vi har ett datum så (:Cool

toppen!(Y)

viraa
0

fortsättning på #36 om jag inte svarar på ett tag är det för att jag är bortrest :Dglömde säga det

Taci
0

Men ok, ska vi bestämma var och när? :)

Jag tycker det skulle va riktigt bra hos Maja (Niike), vilka är för och emot? :) Vad har ni för andra förslag?

Jag har semester nästa vecka, då kan jag, men det kanske är lite väl tidigt? Annars kan jag bara helger.. :P

[Niike]
0

#34 Bullerby cup antar jag (; Lycka till!

Jag är för, för då slipper jag åka nånstans, hahah :D Men antar att jag kan åka med dig linda om det skulle vara någon annanstans ;)

Dock har jag inte kollat om det går bra att vara här xD Men är nästan helt säker på det :)

aliciia
0

måste veta ganska fort datum, eftersom isf. ska bo hos pappas kompis ;)

men ni ska inte ehöva anpassa er efter mej ^^ <3

[Niike]
0

jag har nog inget speciellt inplanerat än så länge.. :P

men var ska vi vara då? annat förslag än hos mig? ^^

Taci
0

Om ingen har ett annat förslag så tycker jag vi bestämmer hos Maja? :) Åseda blev ju ingen hit liksom ;D

[Niike]
0

haha nä ingen verkade ju veta vart vi skulle ändå;P usch, då blir det o försöka förklara hur man kör.. huhuu ^^
men ni från växjö trakten och andra ställen.. löser det sig med skjuts o så? :)

Taci
0

Datum!? :)

[Niike]
0

Jaa.. Idag är det den 23:e (onsdag). Om vi säger nästa vecka, hmm.. jag planerar inte så långt i förväg, men jag ska nog kunna anpassa mig :P

thexclub
0

hoppas ni har superkul! ;) Skulle gärna komma men ja, det är ju en bit ;P

the vanity, it becomes insanity

[Niike]
0

om det blir något av, blir det nog hur kul som helst :D
men du får väl offra dig lite *fniss* ;)

thexclub
0

#47: eller så kan du offra pengar till tågbiljett och husrum, hahah ;D
Nej men ärligt, hoppas det blir nått av träffen :) och ta massa bilder isåfall!

[Niike]
0

#48 Sure! Jag kan ju starta någon insamling, haha :D
Ja, hoppas verkligen det med.. Och kameran är ju en självklarhet, thihi ^^

Men hallå.. Emms, LJfoto, SolAlma, Starfall, _titti_, Aliciia o alla andra?! Det var ju en hel del som skrev i den andra tråden :P Var håller ni hus ;)

Taci
0

#49, undrar det med, ska jag behöva våldgästa Maja ensam med mina kaniner?

[Niike]
0

#50 Ja :D

aliciia
0

haha, jag är lat å inte orkar svara, men jag har kollat alla inlägg ^^"

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- Linda/Taci
-

tror inte jag kan komma "/

[Niike]
0

#52 hah latis ;) tråkigt om du inte kan komma =(

emms
0

Nu är jag här :D. Jag vet inte om jag kan komma om det är så långt upp :( tar typ 2 timmar. Men ska snacka lite mad mamma, småsyskonen kanske vill till astrid…. saken :P

Emma

[Niike]
0

Okej "/ Ja gör det, kan ju verkligen tipsa om Astrid lindgrens värld, har inte varit där på ett tag men mamma säger att det är hur bra som helst, hon har varit där några gånger med brorsan i sommar ^^

Taci
0

Puttar tråden åt Maja som inte kan hitta den ;D

HÄÄÄÄR är den :)

[Niike]
0

Hahah tack ;D;D tänkte hitta den o putta upp den, men nu puttade ju du upp den ^^ haha :D

[Niike]
0

putt igen

vilka är det som verkligen är intresserade? viraa skulle ju bort (#37) så henne förstår man ju om hon inte kan svara ^^
Men alla andra? Är det ingen som är intresserad? "/
Det var ju en hel del i förra tråden..

Taci
0

#58, tycker det är väldigt märkligt att det var så många intresserade i förra tråden från början. Sedan skrev dom aldrig mer, o det e typ 3 pers intresserade, o då inkluderar jag ändå dig o mig, Maja ;D

[Niike]
0

haha precis ;P

galaxens
0

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- Linda/Taci
-  Cassandra, om det är i södra småland ;)

[Niike]
0

[http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=vimmerby

](http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=vimmerby "http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=vimmerby")Om vi ska vara hos mig, blir det ungefär där (se karta). Inte direkt i södra kanske "/ Hoppas du kan komma ändå, vore jättekul =D

galaxens
0

#62 nja.. det är ganska långt upp. men inte omöjligt långt ;) Om det är något datum som jag kan kanske jag kan komma :)

[Niike]
0

skulle vara hur kul som helst! vi får ta o planera in datum nu.. =)

Taci
0

Jag tycker på torsdag! Alltså 31a.. men det kanske är lite tidigt ^^

[Niike]
0

ska kolla upp om jag kan då :D hoppas på bra väder!!

emms
0

Jag kan komma om nån som ska till träffen kan hämta upp mig. Annars inte… :/ Kaanske kan tjata lite till på mamma ^^

Emma

[Niike]
0

Tjata på bara :D

[Niike]
0

putt…

Taci
0

Men nu får ni ge er, är det INGEN mer än jag o Maja som vill ha en träff?

Isf våldgästar jag Maja själv, o jag menar det ^^

emms
0

Jag vill! Men vet inte om jag får än. Det är ju som sagt ganska långt upp :P

Emma

[Niike]
0

Haha klart du får Linda :D Du är så välkommen ;D
undrar bara varför ingen annan som skrev i den andra tråden är intresserad..

Men emms du måste ju komma (; hehe ^^

emms
0

I en annan tråd var vi 11 (!!) st som var intresserade. :O

Emma

emms
0

Mamma sa att jag fick ta en buss isåfall, kanske inte är så kul att sitta i en buss i typ 3 timmar :(.

Emma

viraa
0

I'm back '') haha ialla fall om det är hos maja så kan inte jag för dels jag har precis kommit hem från vimmerby och jag får inte skjuts men på nästa smålandsträff är jag gärna med om det ligger lite närmre växjö hah. anyway (lessen för all engelska i detta inlägget) ha det bäst!

emms
0

Skulle varit bra om det var nån nära växjö ^^ haha. Tycker det är lite väl fööör långt bort :/

Emma

jusse
0

Intresserade
- Maja/Niike
- Emma/emms
- Linda/Taci
-  Cassandra, om det är i södra småland ;)
- Jusse :)

emms
0

Nu vet jag hur mycket det kostar att ta en buss till Vimmerby. Det kostar typ 100kr för att åka fram och tillbaka :D. Busstiderna är såhär på vardagarna:

Växjö - Vimmerby
9:00 - 11:25

Vimmerby - Växjö
14:30 - 17:00

På helgerna så är det usla tider. Så om jag ska kunna gå så måste nån hämta och lämmna mig vid vimmerby station, (om det inte finns bussar som går ut till där vi ska va (ganska bra tider)) och att det är på en vardag :/

Emma

[Niike]
0

Vi behöver ju inte vara hos mig (; Var bara ett förslag, eftersom ingen verkar komma med något annat..

jusse
0

Putt :)

[Niike]
0

putt

Taci
0

Har vart i stugan ett par dagar, o inte haft internet.

Men ni verkar inte kommit någon vart iaf;PP

emms
0

#82 haha nej xD ^^

Emma

[Niike]
0

Nej vi är väldigt dåliga på det här känner jag:P

viraa
0

nä vi verkar inte ha kommit någon vart… (: men om vi kommer på ett annat ställe då kolla om fler kan där?.. :D

[Niike]
0

Var skulle det stället vara då? :P Ingen kommer ju med andra förslag, och t ex Åseda har vi ju ingen plats att vara på "/

emms
0

Växjö! ;) ^^

Emma

Taci
0

#87, känns lite i längsta laget för mig..

emms
0

#88 haha ja ;). Men vimmerby är för långt för mig. Finns det ingen som bor mittimellan?

Emma

[Niike]
0

#89 Verkar inte som det xD

emms
0

#90 synd :(. Mamma tyckte jag var förliten för att åka till vimmerby Skrikandes -.-

Typ alla andra jag känner åker typ till gotland och kroatien med sina kompisar -.-

Emma

Jusse-
0

Vi kan va i Lenhovda hemma hos mig? :)

[Niike]
0

#92 var ligger det? *noll koll* xD

Jusse-
0

#93 Du bor väl i vimmerby?,lenhovda ligger ungefär 10 mil därifrån, ;)

Och det ligger typ 35 km från växjö elr nått xD

[Niike]
0

#94 Mmm typ :P Okej.. Hur långt ligger det från Västervik ? =)

Jusse-
0

15 mil"/ om jag har rätt då ;)

[Niike]
0

Tror det är för långt för både Linda, mig och kaninerna "/

Jusse-
0

jao, "/

Starfall
0

#92 Lenhovda är inte så långt ;) Inte för mig iaf:) Men det ska ju passa för alla…

viraa
0

jo det är ju lite närmre…

Micis85
0

Jag vill oxå komma på smålandsträffen :D För mej spelar det inte så stor roll vart vi är…jag har bil och kan köra lite överallt :P

[Niike]
0

#101 Vart bor du då? För om det är någon som inte kan komma pga avståndet (var vi nu ska vara:P) så kanske ni kan samåka (Y)

Micis85
0

Jag bor i vetlanda =)

Taci
0

Vad många det var som var intresserade nu, kul =)

Dock verkar det ju totalt omöjligt att hitta ett ställe ..

[Niike]
0

Ja nu börjar det hända saker i tråden, hehe ;P

Jaa :/ Vad finns det för ställen?
Hos mig, i Lenhovda.. mer?

viraa
0

ehmm hehe  växjö!! okej det kanske inte är så många som bor där men de som är intresserade kan  ju skriva vart de bor. eller närma en liten större stad i alla fall..

viraa/växjö

[Niike]
0

viraa/växjö
niike/vimmerbytrakten

Taci
0

viraa/växjö

niike/vimmerbytrakten

taci/vimmerbytrakten

[Niike]
0

#108 jasså, har du flyttat? xD

Taci
0

Haha läste inte så noga, trodde man skulle skriva vart man ville ha träffen ;DD Men kan väl säga Vimmerbytrakten ändå, eftersom jag vet att Västervik är borträknat ändå ^^

Micis85
0

Vi skulle kunna vara på gården där jag har mina kaniner, alltså i vetlanda. Där finns ridhus också ifall det blir dåligt väder :P Men frågan är ju hur många som kan ta sig dit isf.

Starfall
0

#111 Det skulle vara jättebra för mig, jag bor 1,5 mil utanför Vetlanda =) Hoppas alla kan ta sig dit;) hehe

Starfall
0

10:e - 18 augusti är jag i Tyskland, så då är jag inte hemma… Tänkte bara skriva det nu om det är så att ni börjar prata datum och jag inte är hemma och kan vara med:)

[Niike]
0

#110 Haha ;D

Jag kan inte efter 18:e, för då börjar skolan..

Taci
0

Vetlanda funkar för mig :)

Men hur eller hur så kan jag bara lördagar o söndagar, eftersom jag jobbar i veckorna.

Starfall
0

#115 samma för mig, och säkert många andra som går i skolan :)

[Niike]
0

Jag kommer vara upptagen när skolan börjar.

Vetlanda funkar nog för mig också då, fnissfniss ;P

Taci
0

#117, på helger också ? :(

Starfall
0

#117 Men, du går väl inte i skola på helgen? :) Och även om du har mycket läxor kan du nog "ta ledigt" en dag;) Hoppas du kan komma :)

Micis85
0

Ja vad roligt om det blir här :D Eller roligt över huvud taget! Men om det blir i vetlanda så måste jag bara fråga först så jag får ta dit en massa kaninmänniskor till gården :P jag hyr ju bara en box av dom så jag bor ju inte där. Men det blir nog inga problem!

[Niike]
0

#118 Det brukar bli väldigt tufft men aja det kanske går att klämma in någon gång ;)
#119 hehe jo just jag gör det :D nä jag skoja, men vi får hoppas det går någon dag ^^ man brukar ju inte ha så mkt läxor i början.

Taci
0

Men kan du kolla upp då om det går o va där i Vetlanda, Micis? :) Ganska snart :) Då är vi ju iaf 4 st :D Så man sedan kan börja planera datum o sånt, är ju annars å lätt att det rinner ut i sanden.

Micis85
0

#122 Visst det ska jag fråga! Ska se om jag får tag på dom imorgon när jag åker dit :) men det blir en helg då eller?

Starfall
0

Roligt att vi börjar komma nån vart nu med smålandsträffen =)

Ja, jag åker ju till tyskland på söndag… i morgon ska jag åka bort med familjen och kommer hem på kvällen. Sen på kvällen åker jag direkt till min kompis och hennes familj, som jag ska åka med. Så nu kommer jag troligen inte ha nån möjlighet att vara med i diskussionen förrän jag kommer hem den 18:e. Det kanske blir lite sent jag kommer hem, men jag kommer iaf in här i tråden den 19:e, efter skolan. Så ni kommer inte höra av mig på lite mer än en vecka nu;)

Ha det riktigt bra alla!

Kramar/carro

[Niike]
0

Ha det så bra i Tyskland Carro! =)

Micis85
0

Nu har jag kollat upp lite ifall vi ska vara här i vetlanda. Vi får vara på gården där jag har mina kaniner om vi vill =) Om det är dåligt väder och vi vill vara i ridhuset så kostar det 50 kr per person, men tror bara att det gällde på förmiddagen. Så på eftermiddagen får vi nog inte använda ridhuset.

Har vi bestämt än när vi ska ha träffen?

Jusse-
0

jag skulle nog kanske kunna ta mig till vetlanda tror jag.. =)

Micis85
0

#127 Jaaa vad roligt! hoppas du kan komma :D

Micis85
0

Putt

Taci
0

Nu verkar det ju hända något iaf =)

När skulle vi kunna ha det? Om vi antar att vi är där i Vetlanda då :)

Förslag!?

[Niike]
0

I DON'T KNOW :D

Taci
0

#131, haha men gud så bra att du kom in o styrde upp det här nu Majsan ;)

[Niike]
0

#132 hahaha jag veeet ! ;D men då vet ni ju att jag inte vet iaf ^^

Micis85
0

Hmm…kanske vi kan ha det den 23 augusti? Det är lördag nästa vecka =)

Taci
0

Då kan jag inte .. :(

[Niike]
0

Då kan inte jag heller :P

Taci
0

Annat förslag?=)

Micis85
0

Ok ;P Den 24:e då? Eller ni kanske inte kan på hela den helgen?

[Niike]
0

Jag kan inte om inte Linda kan (A) :P

Den 24:e tror jag inte jag ska göra något.. eller bara för det ska jag säkert det xD Men jag kan ingen koll på saker så långt fram, men det kan jag absolut kolla upp ^^

Taci
0

24:e tror jag att jag kan =)

#139, sååå långt fram är det ju inte ? ;DD

[Niike]
0

#140 långt för mig ;D jag planerar typ 2 dagar framåt, haha:D

Taci
0

PUUUUUTT!

Får inte låta det rinna ut i sanden, hörrni :)

[Niike]
0

nejdå, nu måste det bli något av detta :D

thexclub
0

om det är en helg och jag har pengar så kan jag komma =D

[Niike]
0

#144 <33333333333333

Micis85
0

#144 japp det är en helg :)

Ska vi säga det datumet nu eller? Eller ska vi vänta på att fler kan komma?

thexclub
0

#145: <3333

#146: okej =) om jag ska komma måste jag veta iaf en vecka innan, så jag kan boka tågbiljett /fixa pengar och sånt ;P

Micis85
0

#147 jo det förstår jag :P Men om vi bestämmer nu i helgen på att det blir nästa helg så har du en vecka på dej ;)

[Niike]
0

Jag ska kolla upp datumet och om du kan sova hos mig =)

thexclub
0

#148: okej=)

#149:gör det ;D ska prata med mamma imorron och tigga pengar <3

emms
0

Jag tror inte att jag kan komma om det är i vetlanda :( Kanske. Får fråga mamma :). Helgerna funkar för mig med :D

Emma

Taci
0

#150, wiho, träffa en stockholmare helt livs levande ! xD

#151, jo, tjata lite :) Nu börjar vi ju äntligen komma nånvart med träffen =)

emms
0

Vi kanske skulle kunna ha den några veckor efter att skolan har börjat? På nån helg då :)

Emma

[Niike]
0

#150 hiihhi :D<33
#152 hahaha xD

Emms tjata som f'n o säg att din mamma får ta o ställa upp lite ;D

emms
0

#154 hahah xD. Brukar inte tjata så mkt utan skriver ett mail där det står att jag vill det jättemkt och skulle bli jätteglad om jag fick ;)

Emma

[Niike]
0

#155 do it ;D lycka till =D

[Niike]
0

uppeliupp :D

Taci
0

PUUUUUUUUTT

Blir det nåt ? ^^

thexclub
0

undrar jag också, blir det något? =)

Taci
0

Ja, Emmy måste ju verkligen veta eftersom hon ska åka en bra bit :)

Kom igen nu, vilka är på, vilka kan om en vecka (24 aug)?

Kan väl göra nån form av lista för o se lättare .. :)

KIF-träff, Vetlanda, Söndagen den 24 augusti

- Linda (Taci)

[Niike]
0

huhu, ska springa ner o kolla :P

[Niike]
0

- Linda (Taci)
- Maja (Niike) tror jag kan :P

Starfall
0

- Linda (Taci)
- Maja (Niike) tror jag kan :P - Caroline (Starfall)

Taci
0

U.P.P :)

emms
0

Jag kan nog inte :(, mamma säger att det är förlångt och jag har annat för mig den helgen :'( :/

Emma

[Niike]
0

:'(

emms
0

Okej, nu ska ni hjälpa mig med ett mail jag ska skicka. Vad ska det stå för att mamma ska bli övertalad? :D Vill så gjärna gå :)

Emma

[Niike]
0

Men om du har annat för dig kanske det inte går ändå? :( Men det kanske inte är nåt viktigt;) ååh, skulle vara sååå kul om du kunde komma :D Hälsa din mamma från mig, hiih ^^

Men du kan väl skriva.. hmm.. Att det är viktigt för dig. Att du har maasssaa kompisar som kommer dit som du vill träffa ;D eller nåt :P

emms
0

#168 haha ^^ men det är sähär att på söndag gör jag ingenting men på lördag kankse vi ska till en kaninutställning och titta. Och det kankse blir så att jag får välja mellan dem :P. Men hmmmm… Får snacka med mamma… igen :)

Emma

Taci
0

Varför ska du maila? Bor ni inte i samma hus? xD

emms
0

#170 jo xD men jag har ganska svårt att prata med mamma ibland. För hon är arg ganska ofta xD (2 småsyskon) Så det brukar gå bättre via mail ^^

Emma

[Niike]
0

putt

hur går det emms?

Jusse-
0

den 24.. vet inte om jag kan då :'( för mamma skulle nånstans den 23 o kommer hem sent så hon kanske inte orkar skjutsa mig :'( men får se hur det blir..

Jusse-
0

fast jag kan ju kanske ta mig dit via buss ? :)

[Niike]
0

#174 Absolut :) Eller om det är någon annan som ska, som kan plocka upp dig ^^

Johanna-
0

Jag kanske kan komma, men via buss isf :)

[Niike]
0

#176 Åh vad skoj! :D Hoppas!

Skriv upp er nu ;) Kom igen, kom igen!

**
KIF-träff, Vetlanda, Söndagen den 24 augusti**
- Linda (Taci)
- Caroline (Starfall)

Johanna-
0

- Linda (Taci)
- Caroline (Starfall
- ev. Johanna (Johanna-)

Micis85
0

- Linda (Taci)
- Caroline (Starfall
- ev. Johanna (Johanna-)

- Michaela (Micis85)

Ja jag kommer iaf eftersom det är hemma hos mej typ som vi ska vara isf :P hihi

emms
0

Hon tycker fortfarande att det är förlångt :( men hon kanske ger med sig :)

Emma

[Niike]
0

#178, #170 Wihooo :D

#180 Men! :( Säg att det inte är ofta alls du gör såna här grejer (fast det kanske det är , haha xD), så hon måste offra sig lite =D
Kan du inte åka buss/samåka med nån annan då?

Taci
0

Men då verkar vi ju vara iaf 4 st som e säkra, eller? Maja, jag, Caroline o Micis :) Emmy, kunde du ta dig ner? :)

thexclub
0

troligen, min psykolog och läkare har börjat protestera men det är inte deras val, dock kan de övertala mamma -.-
Men ska försöka prata med mamma imorron :)

emms
0

#181 alla andra som ska komma verkar ju bo över vetlanda :'(. Och tror inte att jag får åka buss eftersom jag är "förliten" för det (enligt mamma -.-)

Emma

Taci
0

#184, jag bor inte norr om Vetlanda, men du bodde i Växjö va?

emms
0

#185 men du bor över iallafall ;)

Japp i växjö

Emma

emms
0

Jag har inte råd. Det kostar 500 kr

Emma

emms
0

Så jag kommer inte.

Emma

Jusse-
0

**KIF-träff, Vetlanda, Söndagen den 24 augusti
**- Linda (Taci)
- Caroline (Starfall
- ev. Johanna (Johanna-)
- Michaela (Micis85)
- Jusse (Om mamma kan skjutsa mig)

Taci
0

Wiho=)

Micis, det är helt säkert att du kan va där du sa?:)

Maja, kunde du?:P

Micis85
0

#190 Jadå det är helt säkert! Men vill vi vara i ridhuset? För isf måste jag säga till om det innan så dom vet. Och det kostar ju 50 kr per person isf. Men om vi är ute så kostar det så klart inget :P

Taci
0

#191, hmm vad ska det blir för väder? Någon som vet? Bara det inte ösregnar så går det ju bra o va ute. Lite trevligt också, på nåt sätt :)

Plus att jag är allergisk mot hästar, men jag kan va i ridhuset ändå om det blir så:P

Micis85
0

#192 Oj då…men är du mycket allergisk? Det är ganska mycket hästar på den gården. Bara så du inte kommer hit och dör eller nåt ;P  jag vet faktiskt inte vad det ska bli för väder. Ska kolla upp det!

Taci
0

#192, utomhus är det inga problem alls:) Har inte vart i ett ridhus sen jag var liten, så jag vet faktiskt inte hur mkt jag reagerar, vet att jag blir allergisk när jag tar i hästar iaf, men det ska jag ju inte göra=)

Micis85
0

#194 ok då är det kanske bättre att vi satsar på att vara ute :P Gick in på smhi:s hemsida men dom hade bara prognoser fram till lördag…typiskt! ;P Men vi får hoppas att det blir fint väder. Vi kan alltid trängas lite i mitt kaninstall om det skulle komma en skur :)

[Niike]
0

Men emms :( Fyy vad dålig stil ^^ hihi! hoppas du kan komma om det blir någon mer gång iaf!

#189 :D:D:D:D

#194 då kanske du har blivit ännu mer allergisk, så du inte ens klarar av att se på en häst ;P x)

Hm, ja. Jag är 90 % säker på att jag kan. Har inte frågat mor än:P Men det står inget i almanackan, så jag antar att det går.

Emmy, ska du sova hos mig? :)))

Taci
0

#196, men kolla med översten dååååå! :)

[Niike]
0

Man kan ju ta med sig paraply (I)
:D

[Niike]
0

#197 hahah jajajaja (A) ;D;D

Taci
0

#198, haha gud så sjukt, det hade jag inte en tanke på ^^ Ja det kan man ju ;D

[Niike]
0

#200 hahaha ;D jag får mina snilleblixtar xD

Micis85
0

#198 haha hade inte jag heller tänkt på :P Det var ju faktiskt inte så dumt förslag ;)

[Niike]
0

#202 Jag är inte så dum som jag ser ut ;)

Micis85
0

#203 haha!! nä tydligen inte ;)

thexclub
0

Maja, är du helt säker på att det funkar för dina föräldrar? För isåfall kan jag ev boka biljett ikväll .. =) tänkte så jag inte bokar biljett och har ingenstans att sova sen xD

Vet inte om jag ska ta med någon kanin heller.. vem vill ni helst träffa isåfall? haha xD

Taci
0

#205, Chevyyyyyy :D

[Niike]
0

#205 Men nu fick du inte va? :(<33

thexclub
0

#207: jag får, men det kostar ju 1000 spänn fram och tillbaka… :/ har inte råd att lägga så mycket på enbart tågresa..

Micis85
0

#208 vilken väg kollade du upp på sj? För om du kollade från sthlm-vetlanda så blir det mycket dyrare än om du skulle boka tex till vimmerby så kanske nån kan hämta upp dig på vägen?

[Niike]
0

#208 Att det ska vara så förbannat dyrt >.< <33

Linda du ska möjligtvis inte frakta ngt upp till sthlm på fredag/lördag typ..? (A)

[Niike]
0

#209 hon kollade till vimmerby..

thexclub
0

#209: kollade till vimmerby :/

Micis85
0

Ok…att det ska vara så dyrt :( buss kanske? det brukar vara billigare…fast det tar ju längre tid oxå…

Taci
0

Oj, vad dyrt.. med buss kostar enkelresa vvik-sthlm typ 180 kr ..:S

Taci
0

PUUUUTT :)

Det e redan Onsdag imorron ju! :)

Ska vi bestämma om det blir av eller inte? :)

Starfall
0

Tycker vi ska bestämma oss nu:) Hur går det för alla? Kan ni ta er till Vetlanda och kan ni nu i helgen eller vad vi pratade om?? :) Hoppas det!

Jag kommer nog i så fall ta med mig Figaro :) Eller Skutt möjligtvis..

thexclub
0

hmm, kanske borde ta buss då. Vart är det man kollar det? xD Swebuss?

Micis85
0

#217 Nej jag tror du ska kolla på svenskabuss.se

thexclub
0

kollade buss, det var mycket billigare! 320 allt som allt.
åktiderna blir jobbiga dock.. bussen går 15.30 på söndagen :/

Taci
0

Jag kan iaf komma, om fler är på :)

#219, hur ska du göra då? :S :P

Micis85
0

#220 Hade vi inte redan bestämt att det skulle bli på söndag? ;P Jag vill iaf :)

Taci
0

#221, jovisst:)

Men jag känner så att om det typ bara e jag som kommer så känns det lite onödigt o åka, det är ju en bit. Men om alla som inte hade "ev" skrivet på listan kommer så blir vi ju några? :)

Micis85
0

#222 Jaha du menade så :) Ja det är ju rätt långt för dej. Hoppas alla kan komma så det blir av!

thexclub
0

haha, asså jag är inte så smart..
jag kan ju ta tåg tillbaka ;P
Isåfall blir det ungefär 550 kr allt som allt och tåget går 18.30 på söndagen, det är ju ganska lagom.
Ska nog boka resan ikväll, men skriver inte upp mig på listan förrän jag har gjort det :P

Taci
0

#223, ja jag menade så (;

Men endel som skrev upp sig på listan är ju väldigt inaktiva i tråden, hallååååå, kommer ni?! ;D

Johanna-
0

Jag kan nog inte komma "/

thexclub
0

**KIF-träff, Vetlanda, Söndagen den 24 augusti
**- Linda (Taci)
- Caroline (Starfall
- ev. Johanna (Johanna-)
- Michaela (Micis85)
- Jusse (Om mamma kan skjutsa mig)
- Emmy (thexclub)

Tar dock inte med Chevy, då bussen bara gick med på att ha henne i bagageutrymmet.. och jag tror knappast det är särskilt trevligt för henne att åka där :P

[Niike]
0

#226 =/ Varför inte?

Jag ska prata med mamma i morgon, för hon är inte hemma nu (A)
Men är 99% säker på att det går ^^
#227 <33

Jusse-
0

Kan nog inte komma, mamma kan inte skjutsa mig :'(

[Niike]
0

:((

thexclub
0

hoppas alla andra på listan kan komma iaf:/

Starfall
0

Japp, jag kommer =)

Taci
0

Men då är det iaf jag, Maja (eller??), Emmy, Starfall (Caroline va..?) o Micis? :)

[Niike]
0

Absoluuuuut =D

thexclub
0

det är ju inte såå lite =) blir säkert kul iaf ;D

Micis85
0

Jaaa det blir roligt :D Vi blir ju iaf några stycken!!

Men hur dags ska vi träffas? Och hittar alla till Bäckseda stall? Annars får ni säga till så ger jag en beskrivning :)

Taci
0

#236, ingen aning .. ;P

Nej, vart ligger det ? ;D

Micis85
0

#237 Det ligger i vetlanda. haha ;) Nä men vilket håll kommer du ifrån? Via Målilla och den vägen eller?

Taci
0

#238, hmm ja det blir de väl tror jag. Kör vid Hjältevad o Bellö o alla dom där, om du vet var jag menar?;D

Micis85
0

#239 Ja då vet jag :) Du kör rakt fram tills du kommer till Mcdonalds-rondellen (vet du vilken jag menar?) och i den rondellen tar du vänster. Sen kör du ca 3km eller nåt sånt och då är det en liten vit skylt där du ska svänga vänster :) Inte svårt alls att hitta!

thexclub
0

jag kan inte komma :/ biljetterna var slut.

Men kommer gärna nån annan gång.

Micis85
0

#241 nej vad tråkigt :(

Taci
0

#240, jepp, vet vilken du menar :)

#241, :(

Micis85
0

Hörrni…vi måste bestämma tid vi ska träffas på söndag också…imorrn kommer jag inte kunna vara inne här så mycke. Men för mig spelar det ingen roll när vi träffas. vad tycker ni?

Taci
0

Jag kommer inte heller vara inne imorrn.

Men vilka är det som kommer egentligen? Känns som det bara är du, jag o Maja, eller?

[Niike]
0

Caroline skulle väl komma också?

Taci
0

Ja, hon sa väl det, men hon verkar va borta nu ? ;P ;S

[Niike]
0

Jag vet inte :P Men det verkar som vi kan räkna med henne iaf!
Tror jag =)

Micis85
0

Ja hon kommer nog tror jag :) men vi måste bestämma tid nuuuu…det är ju imorrn vi ska träffas! Jag kan hela dan…så dom som ska åka långt får bestämma :)

Taci
0

#249, jag kan också när som helst. Dock tar jag det helst ganska "tidigt".. inte tidigt så men runt 13 eller nåt sånt kanske?

Micis85
0

#250 Ja kl 13 funkar för mej! :) Nån som har några invändningar? Annars tycker jag vi säger det. Bäckseda stall heter stället iaf ifall ni vill kolla upp på karta eller nåt :P

Starfall
0

Suck… Kelade med Figaro idag, och vad upptäckte jag inte då? Jo att han har löss! Så jag har badat han med lusschampo idag. Jag hade ju tänkt ha honom med mig, men det går ju inte… Kanske har dom andra också löss :S Så jag vet inte om jag kommer… och gör jag det blir det utan kanin. Ska behandla de andra 3 också så klart om jag upptäcker det på dom också. Så himla typiskt!!! Vill ju så gärna komma me en kanin ju:( Man kanske kommer ändå, och jag vet ju vart bäckseda stall är =)

Taci
0

#252, vad tråkigt :(

Men kom ändå!

Ska vi säga kl 13 ? Kommer nån ha med sig nåt särskilt, typ hinder eller nåt annat kul?:) Är det nån som har några extra kompostgaller så får den gärna ta med, jag kom på att jag lämnat mina i stugan, så tror inte jag har några alls :(

[Niike]
0

Linda vi kan ta med typ alla mina galler (12 st) , eller ja dom som behövs o får plats :P Så du kan låna av mig.

#252 Gud vad tråkigt! Hoppas du kan ta med nån iaf.. Vore kul =) självklart måste du komma (om du inte tar med dig några löss *fniss*) ;)

Taci
0

#254, va bra =) Underlättar ju om man kan slänga in odjuren i Hage ;)

[Niike]
0

#255 ja verkligen! :D

Micis85
0

Jag har inga hinder iaf…men om ni vill ta med får ni gärna göra det :) Jag har 12 galler oxå om nån vill låna! Vi träffas kl 13 då!

Ses imorrn!!! #252 du borde komma ändå! :D

[Niike]
0

har gjort en ny tråd så ni vet, hoppas nån mer ser den o kan komma! =)
kl 13 kommer vi (ungefär, eftersom linda kommer åka vilse för att hitta till mig xD). Ska blir jättekul :D

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.